• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

    Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

    Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

    Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Euroopan maat, politiikka ja EU

Liittynyt
05.03.2023
Viestejä
619
Tähän voi laittaa kaikenlaisia sekalaisia juttuja ja ajatuksia Euroopasta tai Euroopan unionista, ja niissä tapahtuvista asioista joille ei muuta paikkaa löydy.

Aloitan itse tämän sillä ihmetyksellä, että Kaja Kallaksen nimitys on aika omituinen nyt korkeaan EU-virkaan. Hänellähän oli toi epämääräinen Venäjä keissi joka jäi aika pitkälti selvittämättä kun ei suostunut vastaamaan kysymyksiin. Toiminnassa sinällään ollut mitään laitonta, mutta tapa hoitaa asiat Viron pääministerinä oli ala-arvoinen ja nyt palkitaan vielä isolla viralla.
Aika vittuilu nimitys, mut ehkä sen takia nimitys tehtiinkin. Vai eikö 650 miljoonasta ihmisestä löytynyt ketään parempaa henkilöä? Hain ton vittuilu nimityksen sillain, että EU kokee että se nähdään jonain suhmuroivana eliitin kerhona, ja nyt sitten laitettiin kierroksia tälle ajatukselle, mutta kuitenkin niin että seuraavan viiden vuoden aikana tarkoitus on todistaa että EU on tilanteen tasalla asioista.. Ei tohon muutakaan keksi.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
16 679
Täältä löytyy jo tämä ketju, joka on, otsikosta huolimatta, toiminut yleisen EU-ketjuna:
 
Liittynyt
05.03.2023
Viestejä
619
Täältä löytyy jo tämä ketju, joka on, otsikosta huolimatta, toiminut yleisen EU-ketjuna:
Selasin kaikki sivut läpi, ei tarttunut selaillessa. Otsikko ainakin vähän pielessä.

Niin ja siis vaikka aloitin tän nyt EU asialla, niin suurinosa jutuista todennäköisesti ei liity EU-unioniin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.08.2019
Viestejä
58
EU:n hajoamisketju ei näy minullekaan muiden ketjujen joukossa. Sinne eksyy lähinnä silloin, jos kyseiseen ketjuun on kirjoitettu politiikka-alueen tuorein viesti. Silloin se näkyy promona Yleistä keskustelua -alueelta.

En tiedä, onko ketju tarkoituksella piilotettu vai onko kyseessä bugi enkä ole asiaa vaivaantunut tiedustelemaan. Otsikoiden perusteella voisi minun mielestä olla oma Eurooppa-ketju, varsinkin kun osa ei pääse tuonne toiseen ketjuun kuin kikkailemalla.
 
Liittynyt
23.07.2023
Viestejä
397
Kaja Kallas oli kyllä mun mielestä hyvä valinta kyseiseen virkaan, puolison bisnesyhteyksistä huolimatta Venäjään hän itse on ollut jatkuvasti ja toistuvasti selkeän yhtenäinen linjassaan Putinin suhteen. Tuo virkahan ei ole elinikäinen, ja näinhän sen pitääkin olla.

Unkari nousee nyt puheenjohtajamaaksi, tämä huolestuttaa jo enemmän.


EU on pidättänyt isoja summia Unkarilta EU- tukia koska maassa edes lehdistö ei saa enää toimia vapaasti.
 
Liittynyt
05.03.2023
Viestejä
619
Kaja Kallas oli kyllä mun mielestä hyvä valinta kyseiseen virkaan, puolison bisnesyhteyksistä huolimatta Venäjään hän itse on ollut jatkuvasti ja toistuvasti selkeän yhtenäinen linjassaan Putinin suhteen. Tuo virkahan ei ole elinikäinen, ja näinhän sen pitääkin olla.
Hän siis lainasi 350k€ rahoja joita kertoi säästöikseen. Se miten hänen ansioillaan on voinut tuollaisia säästöjä kertyä jäi pimentoon. Myös se, että lainaa säästöjään 350k€ edes aviomiehelleen kysymättä mihin rahat ovat menossa on hyvin kyseenalaista. Tossa tais olla vielä niin että sillonkin kun jäi rysänpäältä kiinni median selviteltyä asioita, niin esitti että ei tiennyt asiasta mitään. Myös tuo aviomiehen kuljetusyritys, joka operoi Venäjälle, tosin sellaisia tuotteita jotka ei ollut pakotteiden piirissä, mutta kuitenkin se että toi yhtiö tuotti isot voitot tuona aikana kun Viro ja Kallas näkyi medioissa aktiivisina Venäjän vastaisina toimijoina koko EUssa. Mitään vastauksia ei koskaan saatu mihinkään, vaan homman annettiin pölyttyä kunnes siitä ei enään puhuttu. Toiminta siis vaikutti ylimieliseltä Yli-Viikari menolta. Jos asia painetaan villaisella lopulta, vaikka asia ollut kaikissa medioissa esillä ympäri eurooppaa, niin onhan se selvää että ihmiset kyseenalaistaa Kallaksen korkean pestin tuollaisen episodin jälkeen..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
16 679
EU:n hajoamisketju ei näy minullekaan muiden ketjujen joukossa. Sinne eksyy lähinnä silloin, jos kyseiseen ketjuun on kirjoitettu politiikka-alueen tuorein viesti. Silloin se näkyy promona Yleistä keskustelua -alueelta.

En tiedä, onko ketju tarkoituksella piilotettu vai onko kyseessä bugi enkä ole asiaa vaivaantunut tiedustelemaan. Otsikoiden perusteella voisi minun mielestä olla oma Eurooppa-ketju, varsinkin kun osa ei pääse tuonne toiseen ketjuun kuin kikkailemalla.
Olet joko laittanut koko ketjun tai sitten ketjun aloittajan (Tie-Fighter) ignore listalle.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 745
Viestejä
4 296 220
Jäsenet
71 697
Uusin jäsen
taaplaaja

Hinta.fi

Ylös Bottom