Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Leiskaaja//wed-koodari//wed-developer ulkomailta?
Olis haussa leiskaaja ja joku joka koodaa leiskan. Alustana valmis hallintapaneeli (php), joka tarvii ulkoasun ja hallintapaneelista pitäis muutamat muuttujat kutsua sivulle näkymään.
En tiiä ku Freelancer.com josta oon yhden koodin ostanu, eikä siitä jääny mikää maailman paras maku suuhun. Onko muilla kokemuksia ja/tai suosituksia?
Rahaa ei oo liikaa tähä proggikseen laittaa, mutta en myöskään odota että kukaan tätä ilmaiseksikaan tekisi.
- Fiverr - Freelance Services Marketplace for The Lean Entrepreneur
- Logos, Web, Graphic Design & More. | 99designs
Ja jos haluat kotimaista laatua, niin:
- Freelanceri – Yhteisö eri alojen freelancereille
Sulla on vähän liian kovat luulot tuon ajan suhteen. Muutaman tunnin hommia pahemmin edes ole jos alusta asti lähdetään jotain tekemään.Haetaan ohjelmoijaa tekemään automaatti osto ohjelma kun tietyt kriteerit täyttyvät.
Eli karu käyttö liittymä riittää ja pääasia on ohjelman nopeus eikä niinkään ulkonäkö.
Luultavasti muutaman tunnin homma. Hinta voidaan neuvotella kun jutellaan lisää.
Juu toki saa antaa palautetta. Itse en näistä mitään tiedä niin hyvä että annoit kommenttia.Sulla on vähän liian kovat luulot tuon ajan suhteen. Muutaman tunnin hommia pahemmin edes ole jos alusta asti lähdetään jotain tekemään.
Itse osaan kyllä pythonia ja olen paljonkin tehnyt erilaisia server- ja client-softia sekä omaan käyttöön että duuniin (tälläkin hetkellä yksi projekti menossa). Olen ehkä maailman paskin opettaja mutta kysy toki täällä foorumilla jos on joku tietty ongelma niin minä (tai joku muu) kyllä vastailee ja opastaa eteenpäin. Nuo socketit kun on sen verran laaja asia että helpompi lähestyä asiaa ottamalla ongelmasta kopin ja kehittelemällä siihen ratkaisun.Olisi hakusessa jonkin näköinen opettaja. Olen koittanut turata simppeliä severiä ja clienttia pythonilla ja jotain jopa onnistunut tekemään.
Nyt haluaisin tehdä homma ”oikein”. Eli tyhjästä ja kerralla järkevästi. En ole koodari joten en oikein tiedä miten koko homma kannattaa toteuttaa.
Jos osaat pythonia, tiedät jotain socketeista ja servereistä sekä vielä uskot osaavasi opettaa myös idiootteja niin pistä vaikka YV:tä
Korvauksesta voidaan sopia kun sopiva tyyppi löytyy.
Pitääpä koittaa. Tässä tosin olisi ideana löytää se oikea "hyvä" tapa tehdä koodia, saman toiminnalisuuden kun voi tehdä niin monella eri tavalla.Tuollaiseen Chat GPT on just omiaan. Se jaksaa opettaa tyhmempääkin ilman että menee koskaan hermo. Välillä sekin voi tehdä virheitä mutta kun kertoo mitä virheitä tulee niin yleensä osaa ne korjata.
Joo, itse olen nähnyt haasteelliseksi valita "oikeita" tutoriaaleja. Katson youtubesta esimerkkejä ja jos eksyt katsomaan kommentteja niin siellä on 100 ja 1 eri kommenttia miksi juttu x on tehty huonosti ilman kummoisia perusteluja.Itse osaan kyllä pythonia ja olen paljonkin tehnyt erilaisia server- ja client-softia sekä omaan käyttöön että duuniin (tälläkin hetkellä yksi projekti menossa). Olen ehkä maailman paskin opettaja mutta kysy toki täällä foorumilla jos on joku tietty ongelma niin minä (tai joku muu) kyllä vastailee ja opastaa eteenpäin. Nuo socketit kun on sen verran laaja asia että helpompi lähestyä asiaa ottamalla ongelmasta kopin ja kehittelemällä siihen ratkaisun.
Varmaan helpoin sitten lukea ihan virallista pythonin socket-dokumentaatiota ja siellä olevia esimerkkejä. Siellä kerrotaan aika hyvin kaikenlaisista asioista mitä pitää ottaa huomioon jne.Joo, itse olen nähnyt haasteelliseksi valita "oikeita" tutoriaaleja. Katson youtubesta esimerkkejä ja jos eksyt katsomaan kommentteja niin siellä on 100 ja 1 eri kommenttia miksi juttu x on tehty huonosti ilman kummoisia perusteluja.
Itse kun haluaisin muutakin kuin sen, että koodi toimii. Haluisin ymmärtää miksi tehdä joku juttu tavalla x kun voisi myös tehdä tavoilla n.
Jos tänne nyt heitän esimerkkinä jotain koodia niin siitä tulee viikon vääntö miksi joku tapa on parempi kuin toinen ja itse en siitä väittelystä välttämättä tajua mitään