Aina olen kunnon suomalaisista etikka(mauste) kurkuista pitänyt ja laajan kirjon testannut.
Suolakurkut on sitten erikseen ,ne vaatii oman juttunsa.
Mun makuun kaikki Felixin sun muitten lasipurkki kurkut on liian makkioita ja mauttomia.
Sopii johonkin ehkä (makean himoon)
Oikeita hyväksi maistettuja kurkkuja on mielestäni.
Myrttisen kurkut on 8 ja pual. Ei myydä täällä eteläsuomessa ,mut ovat ok.
Mutta se suomen ykkönen on selkeesti Sauvon etikkakurkut ,ei kahta sanaa 9++ vähintään.
Ennen vanhaan puhuttiin Mälikkälän etikkakurkuista ,mikä on sama ku nykyään Littoisissa tehdyt Sauvon etikkakurkut.
Mutta tänään ostin S-marketista Irtokurkkuja ja otin vahingossa herkkumaan irtokurkkuja.
Sauvon settiä oli toisessa purkissa,mutta en ruvennut vaihtamaan.
On sen perkeleen rapsakkaa ja yhtä hyvää,ku Sauvon säilykkeen kurkut.
Olikohan menny kurkut sekasin ,vai pystyykö joku oikeesti haastamaan Sauvon kurkut
Tämän testaan uudestaan.
Ja toinen positiivinen yllätys aiemmin oli lähikaupan KOTIMAISTA nimiset lasipurkin kurkkuviipaleet.
Ihmettelin ,et on tosi hyviä ja luin etikettiä.
valmistaja: Sauvon Säilyke Oy
Suolakurkut on sitten erikseen ,ne vaatii oman juttunsa.
Mun makuun kaikki Felixin sun muitten lasipurkki kurkut on liian makkioita ja mauttomia.
Sopii johonkin ehkä (makean himoon)
Oikeita hyväksi maistettuja kurkkuja on mielestäni.
Myrttisen kurkut on 8 ja pual. Ei myydä täällä eteläsuomessa ,mut ovat ok.
Mutta se suomen ykkönen on selkeesti Sauvon etikkakurkut ,ei kahta sanaa 9++ vähintään.
Ennen vanhaan puhuttiin Mälikkälän etikkakurkuista ,mikä on sama ku nykyään Littoisissa tehdyt Sauvon etikkakurkut.
Mutta tänään ostin S-marketista Irtokurkkuja ja otin vahingossa herkkumaan irtokurkkuja.
Sauvon settiä oli toisessa purkissa,mutta en ruvennut vaihtamaan.
On sen perkeleen rapsakkaa ja yhtä hyvää,ku Sauvon säilykkeen kurkut.
Olikohan menny kurkut sekasin ,vai pystyykö joku oikeesti haastamaan Sauvon kurkut
Tämän testaan uudestaan.
Ja toinen positiivinen yllätys aiemmin oli lähikaupan KOTIMAISTA nimiset lasipurkin kurkkuviipaleet.
Ihmettelin ,et on tosi hyviä ja luin etikettiä.
valmistaja: Sauvon Säilyke Oy