Myyty *Espoo* Corsair 3 kpl LL120 tuulettimet, lighting node pro, että Corsair rgb hub (corsair kotelosta irti otetut)

Liittynyt
30.10.2022
Viestejä
42
Myytävä tuote: Corsair LL120 x 3 + rgb hub, Lighting Node Pro, RGB hub
Hinta: Koko roska 140 e, kaikki kolme tuuletinta + rgb hub 90 e, lighting node pro 55 e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Alunperin Multitronic 11/22, Täältä 02/23
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti löytyy ja takuu voimassa kotelolle, mutta jos näiden kanssa tulee häikkää erikseen takuuaikana niin voin toki hoitaa.
Muuta huomioitavaa: Suapi tarjota myös


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Espoo
Toimitustapa: Nouto mielummin, postikin onnistuu
Maksutapa: Käteinen, Mobilepay


Kuva: Ei ole kuvaa tällä hetkellä kun olen töissä, mutta semmoisen saa pyytämällä.

Elikkäs Corsairin kopasta irrotetut tuulettimet, lighting node pro ja rgb hub. Toimiva setti jos iCUEn kanssa haluaa lähteä rakentamaan RGB settejä. Controllerien kakspuoleiset kiinnitystarrat puuttuu, kuin myös luonnollisesti paketit.
 
Viimeksi muokattu:

ppe

Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
935
Jos RGB Hubiin löytyy myös se noden ja hubin välijohto niin voisin ostaa tuon RGB-hubin. Onnistuisiko postitus kirjepostissa tai toimitus Vantaalle vaikka jonkun muun mahdollisen matkan yhteydessä?
 
Liittynyt
30.10.2022
Viestejä
42
Hei, tosiaan vähän lueskelin lisää noiden toiminnasta ja musta tuntuu, että kuka tahansa ostaa noi tuulettimet haluaa kuitenkin sen rgb hubin, kun ei niiden valot muuten pelitä. Ihan vaan myymisen helppouden kannalta voisin semmosta edittiä, että rgb hubi ei ole enää erikseen saatavilla. Pahoittelut.
 

Nom

homo debilis obēsus
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 817
Tarjotaan tuulettimista 60€ noudolla.
 
Liittynyt
30.10.2022
Viestejä
42
Itse asiassa koko paketti meni juurikin samaan hintaan kuin mitä sää tarjosit. En ollu tajunnu, et noi hubit tulee noiden tuulettimien kanssa samassa paketissa niin oli mulla täällä ylihintaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Nom
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 619
Viestejä
4 196 792
Jäsenet
70 755
Uusin jäsen
Leevi L

Hinta.fi

Ylös Bottom