Esine seuraa minua? Apple??

Liittynyt
27.04.2021
Viestejä
229
Moro,

kellään tietoa:
Sain ilmoituksen, että Apple airpods pro näkee sijaintisi? (Tai vastaava)

en omista airpodseja, en ole koskaan yhdistänyt sellaisia puhelimeeni ja nyt tulee ilmoitusta että ne näkee sijaintini?

Otin samantien sijainnin pois käytöstä.

ne näkyy ”etsi” apin takaa, esineet valikosta -> mukanasi havaitut.

en voi poistaa niitä sieltä koska ohjeen mukaan se poistetaan apple airpodseista.

Nyt olen ihan hukassa, mitä tämä tarkoittaa? Pitääkö olla huolissaan?
 

Liitteet

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 253
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 962
Olisiko joltain vieraalta jäänyt Airpods Prot luoksesi?
 
Liittynyt
27.04.2021
Viestejä
229
Ei ole jäänyt (kellään tutulla ei ole airpodseja/applen tuotteita kuin minulla), lisäksi airpodsit paikantuu edelliseen asuntooni (juuri vkl muutin).

Apple tuki epäilee, että naapurin airpodsit jostain syystä tullut näkyviin minulle.
Tällä hetkellä ne on 2km päässä minun vanhassa osoitteessa, sinne minä ne paikannan. En voi pingata tai mitään niihin mutta valitettavasti en saa niitä myöskään pois minun ”laitteistani” koska ohjeen mukaan minun pitäisi nollata airpodit joita minulla ei ole hallussa.
Tietoturvallisessa mielessä ”omistaja” ei näe minun puhelimen sijaintia, se huoletti eniten.
 
Liittynyt
27.04.2021
Viestejä
229
Jaa, katsoin uudestaan seuranta tietoja niin tuon mukaan ne olisi paikantunut minun vanhan ja uuden osoitteen välillä monia kertoja (punaisia pisteitä, missä kulkenut) mutta tällä hetkellä paikantuu vanhaan osoitteeseen..

Mielenkiintoista täytyy sanoa
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 895
Viestejä
4 223 141
Jäsenet
71 134
Uusin jäsen
risumies1

Hinta.fi

Ylös Bottom