• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka EPOS | Sennheiser GSP 670 langattomat pelikuulokkeet (149€)

Liittynyt
17.04.2020
Viestejä
23
1,5v kokemuksella on tosi hyvät. Painavat ja signaali pätkii kun menee alakertaan tai laittaa mikron päälle mutta tosi tyytyväinen oon ollu. Paras ominaisuus itelle tuo että Mikki menee mutelle kun kääntää ylös.
 
Liittynyt
24.05.2018
Viestejä
255
1,5v kokemuksella on tosi hyvät. Painavat ja signaali pätkii kun menee alakertaan tai laittaa mikron päälle mutta tosi tyytyväinen oon ollu. Paras ominaisuus itelle tuo että Mikki menee mutelle kun kääntää ylös.
Mulla tekee Nova Proot tota samaa, kun laittaa mikron päälle. Se on kyl raskasta. :D
 
Liittynyt
08.11.2017
Viestejä
324
Ollut itellä vuoden käytös. Eli bf tarjoushintaan silloin. Tähän hintaan hyvät. Tykkään mikistä, ok saundi, kantomatka melko lyhyt, painavat. Hyvin kestäneet käyttöä. Toistan vielä et tähän hintaan ok.
 

TunTuri

oh4etc
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 205
Tarjoaako mitä equtusta? Mielellään tappaisin pelatessa kaikki alle 100hz äänet mahdollisimman jyrkällä ylipäästöllä pois
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 968
Taisin kanssa viime vuonna ostaa. Hyvin ovat toimineet ja bassoakin löytyy.

Tuohon 150€ oivat mutta normaaliin 300€ eivät.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
246
Hyvät luurit, mutta huomiona sitten että näissä on latausportti "vanhanmallinen" micro-USB.

Muuten voisin olla ed. kommenteista samaa mieltä, lisäten että tuntuvat aika leveiltä ja mikkipuomiin osuu vahingossa sen ollessa yläasennossa.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 387
Itse käytin testissä korvaamaan Logitechejä, mutta en tykännyt. Äänenlaatu oli mielestäni Logitechiä jopa heikompi ja äänessä oli viive. En tiedä, oliko user error.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 968
Itse käytin testissä korvaamaan Logitechejä, mutta en tykännyt. Äänenlaatu oli mielestäni Logitechiä jopa heikompi ja äänessä oli viive. En tiedä, oliko user error.
Ohjelmassa voi säätää että onko vaihtuva viive vai fixed.
 
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
1 242
Miten mahtavat vertautua pari kymppiä halvempiin logitechin kuulokkeisiin, ainakin langalliset versiot noista logitecheista ovat aika mukavat päässä
 

TunTuri

oh4etc
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 205
Logitecheissä olisi ainakin equ (luulisin, koska G933:ssa on myös, alla "peliequtukseni" esim CS:ään).. mites noissa muissa, onko mitään tietoa?

1672184329988.png


...jotkui luurit pitäisi peliläppärilaukkuunkin keksiä, ettei aina tarvitse purkaa pöytäkoneelta pois ja nyt noita näyttäisi olevan tarjolla useampiakin.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 968
Logitecheissä olisi ainakin equ (luulisin, koska G933:ssa on myös, alla "peliequtukseni" esim CS:ään).. mites noissa muissa, onko mitään tietoa?



...jotkui luurit pitäisi peliläppärilaukkuunkin keksiä, ettei aina tarvitse purkaa pöytäkoneelta pois ja nyt noita näyttäisi olevan tarjolla useampiakin.
Löytyy senkulle
 
Liittynyt
09.04.2020
Viestejä
5
Olis ihan ok hinta.

Osaako kukaan sanoa voiko näitä käyttää yhtäaikaisesti vaikkapa PS5 ja PC jos esim. USB-dongle on kiinni pleikkarissa ja käyttäisi Bluetooth yhteyttä tietokoneeseen?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 591
Viestejä
4 205 542
Jäsenet
70 923
Uusin jäsen
Rezponze

Hinta.fi

Ylös Bottom