• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

BF EPOS H3PRO Hybrid langattomat pelikuulokkeet (Sebring Green) (69,95€)

Liittynyt
09.12.2017
Viestejä
359
Sennheiser GSP370:t vaihdoin näihin.

Pakko sanoa että nyt omani saaneena olen kyllä aika pettynyt. Mikrofonin äänenlaatu on todella surkea, kaikki Discordissa sanoi että kuulostaa ihan kuin puhuisin aboutrallaa vanhan kännykän mikrofoniin. EPOS softa on myös surkea kuin mikä, ja kuulokkeiden "7.1 surround" ääni kuulostaa ihan tajuttoman huonolta, 2.0 asetuksilla parempi mutta jotenkin omaan korvaan kaikki kuulostaa silti "sumeammalta" kuin GSP370:ssa. Esim. CS2:ssa on hankalempi erottaa suuntia, ja muutenkaan äänet ylipäätänsä pelissä ei kuulosta yhtä selkeiltä kuin aikaisemmilla kuulokkeilla. Esim. askeleet, yms. Kokeiltu eri profiileita EPOS-softassa ja ei auta.

ANC vaikuttaa toimivan ihan ok, ainakin blockaa sen taustasuhinan mikä kuuluu muuten koko ajan kuulokkeista jos on vähänkään ääntä soimassa kun ANC heittää kovempaa suhinaa päälle :lol:

Summasummarum ei mene jatkoon itsellä, GSP370:t saa vielä omassa käytössä mennä. Harmi, muuten kyllä ensiolemus oli tosi hyvä. Tottumiskysymyksiähän noi osittain on, mutta jotenkin itsellä jäi suoraan vähän huono maku suuhun käytön jälkeen. Mutta 69€ hintaan en taas usko että parempia tulet löytämään mistään joten sen osalta ei ehkä omia kommentteja tarvitse niin syvällisemmin kuunnella koska hinta-laatu suhde on enemmän kuin kohillaan näissä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.06.2017
Viestejä
191
Nehän kesti kauan... Eilen hain postista ja ei enää käynnisty kuulokkeet
 
Liittynyt
03.04.2020
Viestejä
67
Itsellä välillä menee mikki ihan mykäksi, eikä meinaa auttaa mikään. Sitten taas yhtäkkiä toimii normaalisti.
 
Liittynyt
03.06.2017
Viestejä
191
Joo. Taitaa olla vialliset mulla. Voikohan tässä vaatia vaihtoa alkuperäishintaa vastaavaan tuotteeseen jos ei oo enää näitä kuulokkeita? :smile:
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
912
tuota, tuota, mitä tässä nyt seurannu kommetteja niin taitaa olla sysi paska kuulokkeet. Ihmettelen vain miten noissa testeissä on kehuttu. Pitänee harkita jokso perus koko tilauksen
 
Liittynyt
01.09.2018
Viestejä
802
Gigantti hoiti tämän jotenkin ihmeellisesti, kun peruuttivat tämän jo minulta ja tarjosivat Lohitechiä tilalle. Ilmoitin, että otan mieluummin rahat takaisin, mutta alkuviikolla sieltä kuitenkin tuli nämä Eposit. Katotaanpa jäävätkö taloon, kun saan testailtua.

Edit: verkkiksen tuotesivulla huoltoprosentti yli 10, taidan pistää nämä suoraan eteenpäin.
 
Viimeksi muokattu:

uut

Liittynyt
27.03.2023
Viestejä
11
Jos joku ei näitä pidä ja haluaa myydä samalla hinnalla eteenpäin, niin saa laittaa yv.
 
Liittynyt
22.02.2018
Viestejä
45
Omalla kohdalla toiminut vielä kohtuullisen hyvin linuxin kautta. Sihinää ei ole havaittavissa verrattuna esim. aikaisempaan Arctis Pro Wirelessiin, jossa se kuului selkeästi kun ääntä ei toistettu. Kun ANC laittaa päälle, esiintyy hyvin vaimeaa taustakohinaa, mutta sitä löytyy lähes kaikista ANC-kuulokkeissa.

Kommenttien perusteella vaikuttaa kuitenkin melkoiselta lotolta. Onneksi tuotteella kuitenkin 2v takuu ja myyjällä virhevastuu, joten pahimmassa tapauksessa saa vain rahat takaisin Gigantilta.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
115
Oma saapui alkuviikosta ja hyvin on pelannut. Dongelin kantavuus on olematon, ja häiriöitä ottaa silloin tällöin mikkiin kuulemma. Mutta työkäytössä ovat olleet vallan ok, sekä puhelimen että Teamsin kautta. Musaakin jonkun verran kuunnellut, ja pitää sanoa että ihan tyytyväinen olen.

Väri ikävä kyllä ei ollut tuo kulta/vihreä jota odotin, vaan tämä tumma sininen.
 
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
1 845
Viikko koekäyttöä takana h3pro kanssa ja ei kyllä ole pahaa sanottavaa. Ei suhise tai ulise, ei ole kukaan valittanut äänenlaadusta ja kantamakin riittää omakotitalossa koko kerrokseen mikä nyt oli tarkoitus.

Äänenlaadusta voi olla montaa mieltä, jos vertaa vaikka noihin kotoa löytyviin sennun 560S, niin äänenlaatu on aivan kauhea mutta eihän nämä mitkään hifikuulokkeet olekkaan joten peli/puhe käytössä äänenlaatu on vallan riittävä.

Ainut miinus tulee melko muovisen oloisesta rakenteesta ja mikrofonista, mutta toisaalta jos kestää käytössä niin mikäs siinä. Sininen väri on myös tyylikäs omasta mielestä.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
596
Tummansiniset/mustat saapuivat eilen paikalliseen Giganttiin. Mikrofonin äänenlaatu yllätti positiivisesti verrattuna siihen mitä arvosteluista oli tullut koekuunneltua, vaikka eihän tämä esim. Cooler Masterin MH751 mikrofonia voita. Itse kuulokkeiden äänenlaadussa otetaan vastaavasti vähän takapakkia MH751:een verrattuna. Cooler Mastereihin verrattuna nämä H3PRO:t ovat puristukseltaan todella napakat. Pitää yrittää testata tunnin tai kahden pelisessio ja katsoa ovatko minulle liian napakat. Pikaisella testauksella askeläänet erottuivat kyllä hyvin CS2:ssa.
 
Liittynyt
20.10.2017
Viestejä
58
No onhan nää nyt hyvät luurit tähän hintaan. Ovh saa olla vaikka kaks miljoonaa.

Kiitos Gigantti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
428
Onko muilla ollut ongelmia tuon äänenvoimakkuuden säädön kanssa, että hyppii kerralla 6-10 pykälää windowsissa? Vai onko vika vaan omissa kuulokkeissa?
 
Liittynyt
20.10.2017
Viestejä
58
Onko muilla ollut ongelmia tuon äänenvoimakkuuden säädön kanssa, että hyppii kerralla 6-10 pykälää windowsissa? Vai onko vika vaan omissa kuulokkeissa?
Sama homma. Toi toimii kyllä huonosti mutta itseä ei hirveästi haittaa kun tulee ennemmin säädettyä käyttiksestä.
 
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
1 845
Onko näissä kuulokkeissa joku oma säätö? Tullut käytettyä vaan näppiksen rullaa niin ei ole tälläistä ominaisuutta löytänyt/kaivannut...
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
120
Onko näissä kuulokkeissa joku oma säätö? Tullut käytettyä vaan näppiksen rullaa niin ei ole tälläistä ominaisuutta löytänyt/kaivannut...
Joo, oikeassa kuulokkeessa on pyöritettävä kiekko millä voi säätää äänenvoimakkuutta. Jos on yhdistänyt kuulokkeet kahteen äänilaitteeseen, niin se säätää ensisijaisesti donglen/piuhojen kautta tulevaa ääntä. Bluetooth ääni siis säätyy vain silloin kun se on ainoa äänilähde.

Itse sain kuulokkeeni vasta tänään illalla, joten en ole paljoa kerennyt testailemaan. Sinimusta väri oli minulle mieluisa yllätys kun ostotilanteessa oli kuva vihreästä.
Bose QC35 II verrattuna ääni oli äkkiseltään ehkä hitusen turhan terävä/korkea donglen kautta, mutta sitä voi ehkä vielä säätää jos asentelee ajurit&päivitykset. ANC taitaa olla aika huono Boseen verrattuna, ei ainakaan toisten puheeseen tuntunut kauheasti tehoavan. Ehkä se kuitenkin onnistuu peittämään tasaiset hurinat yms.. mutta en tosiaan ole paljoa kerennyt kokeilemaan. Passiivinen vaimennus vaikuttaa olevan ihan ok luokkaa, ja omaan päähäni nämä sopivat oikein hyvin.
En huomannut omissa kuulokkeissani mitään erityistä häiriöääntä muuten kuin ANC päällä, mitä pidin melko normaalina.
Se on ihan kiva ominaisuus että näissä äänen saa tulemaan samaan aikaan päällekkäin donglen ja bluetoothin kautta. Miten lie mikrofoni käyttäytyy tuolloin?

Mikrofonista ei ole vielä mitään kokemuksia, mutta siihen kohdistuu minulla jonkin verran odotuksia. Toivon että se onnistuisi toimittamaan selkeää puhetta sopivalla voimakkuudella, ilman häiriöääniä sillion kun en itse puhu. Olisi myös kiva jos se osaisi vaimentaa näppäinäänet yms. taustamelun siinä samalla.

Toistaiseksi ensivaikutelma on ollut ihan hyvä, vaikka odotellessa vähän pelottikin kun olin lukenut toisten kommentteja kuulokkeistaan.
 

JTO

Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
394
Mun fiilikset äänenlaadusta on ihan positiiviset. Oon käyttänyt näitä nyt PS4:n kaverina donglen kautta pääasiassa leffojen katseluun, ja mielestäni ääni on selkeästi skarpimpi kuin Bose QC35:n kautta kuunneltuna (Boset kiinni piuhalla PS4:n ohjaimessa).

Bassopuolessa on jonkin verran ulottuvuutta ja passiivinen + aktiivinen eristys on riittävän hyvä ainakin tässä käyttötarkoituksessa. Vastamelu on kieltämättä varsin alkeellinen esim. noihin Bosen kuulokkeisiin verrattuna. Istuvuus päähän on aika napakka.

Mikrofonin toiminnasta en osaa vielä mitään, kun en ole sitä käyttänyt. Mahdollisuus käyttää kahta langatonta äänilähdettä (dongle ja BT) samaan aikaan tuntuu hyödylliseltä, varsinkin Switchillä pelatessa.

PC:lle taitaa löytyä jokin softa, jolla saa sitten myös ekutuksia tehtyä ja poistettua mikrofonin nappaamia näppäin- ja taustaääniä. PC:n kanssa en ole näitä vielä testannut lainkaan.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 043
Tässä nyt ensikokeilussa ollut 10min ja tuo suhteellisen korkea taustaääni on kyllä ärsyttävä ja paljon huomattavampi kuin G935:ssä. Iso miinus tästä.
ANC pelastaa tilanteen suht hyvin, koska se muuttaa taustaäänen inisevästä kohisevaksi, mikä on paljon siedettävämpi laadultaan vaikkakin yhä selvästi kuultavampi kuin Logitechin taustaääni.

Plussaa siitä, että nämä eritävät ääntä kivasti ilmankin ANC:tä. Oikein mukavalta tuntuvat myös päässä.

edit: Vain oikeassa korvassa kuuluu tuo ininä ja ilmeisesti yleinen ongelma:

 
Viimeksi muokattu:

id1

Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
59
Ollut nyt pari päivää nämä pelikäytössä langattomana donglella. Hyvin toimii, ei ongelmia signaalin/latenssin kanssa, ANC päällä taustakohina minimaalinen, äänenlaatu ok (ei toki pärjää muille huushollin kuulokkeille esim. WH1000XM4, Sennheiser Momentum, Airpods Pro 2, mutta riittävä). Myös oikein mukavat päässä. Tähän hintaan oikein passelit :thumbsup:
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
433
Yhteys dongleen katkeilee jatkuvasti. Asensin firmware päivityksen, joka ehkä aavistuksen vähensi, mutta edelleen katkeilee esim. CS2 pelatessa todella häiritsevästi. Molotovin äänet myös välillä rätisevät.

Päässä mukavat ja muutenkin omasta mielestä laadukkaan oloiset, tiimikaverit kertoivat mikin olevan hyvä.

Annan vielä yhden mahdollisuuden, mutta jos edelleen pätkii niin palautukseen lähtee. Uskomatonta miten vajaa 300e headsetissä joutuu tämmöstä edes miettimään kun vanha 70e langaton Corsairin headsettikin toiminut 2v ongelmitta.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
596
Yhteys dongleen katkeilee jatkuvasti. Asensin firmware päivityksen, joka ehkä aavistuksen vähensi, mutta edelleen katkeilee esim. CS2 pelatessa todella häiritsevästi. Molotovin äänet myös välillä rätisevät.
Kokeilin tuon EPOS softan kautta katsoa päivityksiä, mutta minulle ei ehdotellut päivityksiä enkä etsimälläkään löytänyt vaihtoehtoa kokeilla sitä manuaalisesti. Pätkimistä ei ole ollut kertaakaan, toki kuulokkeiden ja donglen välinen etäisyys on n. metrin verran. Jos HP onnistuisi tekemään HyperX:ien donglesta yhtä pienen, niin en olisi näitä välttämättä ostanutkaan.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 043
Mulla yhteys dongleen katkeaa vain jos ääntä ei ole toistettu pitkähköön aikaan. Tämä siis kun EPOS softasta Auto-sleep = off. Yhteyden muodostaminen dongleen vaatii sitten uutta räpeltämistä bluetooth napin kanssa missä tuntuu joskus kestävän hatusta heitettynä jopa 20sec. Mitään hyötyä tuosta katkosta tuskin on akun säästämiseenkään tms. koska ANC humina soi vaikka dongle yhteys olisi katki. Bugi vai joku turha ominaisuus, mene ja tiedä.

Toinen ärsyttävä juttu on että kuulokkeet menee mutelle hyvin pian kun äänentoisto loppuu ja sitten kun ääntä taas toistaa niin kestää sekunti tai pari että alkaa taas kuulua. Esim. Youtube videosta missaa aina ekat pari sekkaa. Eräässä käyttämässäni ohjelmassa toistetaan paljon ääniclippejä ja niiden väleissä on taukoa. Joka kerta kun uuden clipin toisto alkaa niin missaan ekat hetket. Pitäis olla jotkut säädöt tossa EPOS softassa, että tämän auto-mutet saa helvettiin.

Huomaa kyllä että Logitechillä on paljon hiotumpi setti tällaisten kummallisuuksien suhteen.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
433
Kokeilin tuon EPOS softan kautta katsoa päivityksiä, mutta minulle ei ehdotellut päivityksiä enkä etsimälläkään löytänyt vaihtoehtoa kokeilla sitä manuaalisesti. Pätkimistä ei ole ollut kertaakaan, toki kuulokkeiden ja donglen välinen etäisyys on n. metrin verran. Jos HP onnistuisi tekemään HyperX:ien donglesta yhtä pienen, niin en olisi näitä välttämättä ostanutkaan.
Mulla softa ehdotti siinä etusivullaan päivitystä ja muistaakseni siinä puhuttiin just jostain vakaudesta. Piti yhdistää usbilla koneeseen firmwaren päivitystä varten. Itselläni on myös noin metri dongleen.

Mulla kyllä pelatessa tuli jatkuvasti ääniä eikä katkoa niissä, eli ei ollut tuostakaan ominaisuudesta kyse.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
433
Miten on mahdollista, että tämmönen paskakikkare on päätynyt kauppoihin asti näin keskeneräisenä ja vielä arvokkaat kuulokkeet? Täysin sama tilanne edelleen firmware päivitysten jälkeen. Jatkuvaa äänten tökkimistä, välillä saavat jopa pelin tökkäisemään.

Paskin elektroniikkaostos mitä olen elämässäni tehnyt. Aivan uutta tämmönen, että uusi kallis tuote ei vaan toimi. Kun ei edes ole kyse yksittäisistä tapauksista.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.11.2019
Viestejä
37
Miten on mahdollista, että tämmönen paskakikkare on päätynyt kauppoihin asti näin keskeneräisenä ja vielä arvokkaat kuulokkeet? Täysin sama tilanne edelleen firmware päivitysten jälkeen. Jatkuvaa äänten tökkimistä, välillä saavat jopa pelin tökkäisemään.

Paskin elektroniikkaostos mitä olen elämässäni tehnyt. Aivan uutta tämmönen, että uusi kallis tuote ei vaan toimi. Kun ei edes ole kyse yksittäisistä tapauksista.
Oletko kokeillut useita USB-paikkoja? Myös sellaista, jonka vieressä ei ole muita laitteita kiinni? Itselläni Logitech G435:det pätki vähän, kun donglen vieressä oli toinenkin laite. Auttoi kun liitti kauemmas muista laitteista.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
115
Oletko kokeillut useita USB-paikkoja? Myös sellaista, jonka vieressä ei ole muita laitteita kiinni? Itselläni Logitech G435:det pätki vähän, kun donglen vieressä oli toinenkin laite. Auttoi kun liitti kauemmas muista laitteista.
Minulla auttoi tämä. Riitti että vieressä oli HDMI kaapeli, ja ääni pätki heti ...
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
912
Poitsulle tänään otettiin käyttöön. Ei ainakaan heti valittanut.
Olihan luettu käyttöohjeet niin joilla ongelmia äänen kanssa. Siellä,sanottiin , että jos USB lähetin asennettaan pöytäkoneen taakse USB liittimeen niin pitäisi käytttä sitä mukana tulevaa jatko USB johtoa. Jos USB koneen etupaneelissa niin sitten voi liittää suoraan siihen.
 
Liittynyt
25.10.2021
Viestejä
4
Mulle sattui vialliset ja mulle lähetettiin vaihdossa ei-pro versiot.. Vein ne tänään liikkeeseen ja koska noita pro versioita ei enää ole saatavilla niin lopulta sain Arctis Nova Pro Wirelessit hintaan 129e plus tietysti jo maksamani 70e. Kai tuohon voi olla tyytyväinen :) Pakko vielä mainita että myyjä siinä heitti melkoisen vitsin: hänen ois oikeasti pitäny tarjota mulle jotain 70e arvoista kuuloketta tilalle mutta asiakastyytyväisyyden takia ei siihen lähtenyt vaan suostui 249e arvoiseen alennukseen uusista kuulokkeista :rofl:
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
596
Nyt kun kokeilin alkuperäisellä johdolla, niin päivitys oli saatavilla. Mitään muutoksia en omissa kuulokkeissa ole huomannut päivityksen jälkeen. Toimivat yhtä virheettömästi kuin aiemminkin.
*Edit*
Tulipa huomattua sellainen asia, että tuo viive äänten kuulumisessa lepotilasta palatessa on viimeisimmällä firmwarella olematon. Aiemmin pienen viiveen huomasi, kun kuulokkeet olivat ehtineet mennä lepotilaan. Mutta nyt äänet alkavat kuulua heti.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 402
Joo o, tullut nyt näitä käytettyä tässä vähän toista kuukautta ja empä tiedä mitä sanoisi, äänenlaatu nyt on ihan hyvä, ei kyllä ovh hintaisten tasoa, silloin kun sattuu kuulumaan. Tuntuu että nää katkaisee yhteyden donglella sekä bluetoothilla aina jos ei kuulu jotain ääntä X minuuttiin vaikka tuo autosleep vai millä nimellä onkaan on laitettu pois päältä ja ainoa tapa saada yhteys uudelleen on käynnistää kuulokkeet uudestaan. Ja sit taas jos on bluetooth ja dongle molemmat yhdistetty niin ei toimi alkuunkaan että mitenkään fiksusti kuulisi äänet molemmista tai edes toisesta laitteesta vaan aina katkaisee yhteyden toiseen ja sama rulianssi. Volyymirulla myös toimii miten tykkää, välillä ei ollenkaan ja välillä hyppii mielivaltaisella intervallilla voluumitasoja. Myöskään mute ei tuolla mikin nostamisella toimi ja aina esim teamsissa saa ylipäätään taistella että mikistä kuuluu yhtään mitään ja pitää ränkätä sitä ylös alas ja samalla rämpyttää teamsin omaa mute nappia jotta löytyy joku combo milloin molemmat ovat auki. Aluksi tuokin tuntui toimivan että teams mutettuu kun mikki on ylhäällä mutta ekan kerran jälkeen ei enää. Onhan nää nyt ihan karseeta paskaa edes tällä 69.90e hinnalla. Kai se pitää mennä gigantin geelitukan kanssa kiistelemään meneekö takuuseen vai mitä.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
912
jouluna ostetut Gigantin kuulokkeet sano nyt työsopimuksen irti. Ei lataa enää. Tällä taisikin olla aika monta kommettia jo näiden laadusta. No ei ihme että näiden valmistus ymmärtääkseni lopetettu.
Olisin saaanut ton 69€ takaisin mutta en suostunut. Varastossa oli tota H3 hybrid mallia eli sama mutta ilman vastamelu toiminnetta, joten otin sit sen ku tota toiminnetta ei ollut käytössä.
Tuskin nää uudetkaa paria kuukautta pitenpää toimii, niin otan sit rahat takaisin
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
433
Oletko kokeillut useita USB-paikkoja? Myös sellaista, jonka vieressä ei ole muita laitteita kiinni? Itselläni Logitech G435:det pätki vähän, kun donglen vieressä oli toinenkin laite. Auttoi kun liitti kauemmas muista laitteista.
Vastaus vanhaan viestiin:

Mukana tullut usb-jatkojohto kiinni plus vaihdoin porttia koneen takana, niin kaikki ongelmat hävisivät. Ei pätki, katkea tai tuota mitään ylimääräisiä ääniä. Yhteys säilyy jossain määrin alakertaankin menon.

Olen itse tyytyväinen ostokseen. Aiempiin Corsairin HS70 Pro nähden ovat paremmat ja tietysti normi hinnaltaan monta kertaa kalliimmatkin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 088
Viestejä
4 225 255
Jäsenet
71 182
Uusin jäsen
SuperKilppari

Hinta.fi

Ylös Bottom