Lahjoitettu Epik Empire 2x15" subbari ilman vahvistinta, JYVÄSKYLÄ

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
190
Tuollainen on lojunut pari muuttoa erinäisissä varastoissa ja kokenut siten "vähän" kolhuja.
Ts kotelo on saanut monenlaista elämänjälkeä. Nyt joutaisi joko kaatopaikalle tai innokkaammalle nikkaroijalle.

Elementit pitäisi olla kunnossa.
Vahvari poksahti vuosia sitten.
Kuvan mallinen kapistus tosiaan llman tuota originaali vahvistinta. Google kertoo loput.


Tähän ostin jo korvaavan vahvistimen (kuvassa) samoihin aikoihin kuin rikkoontui, ja olin alkamassa modaamaan koteloa sillesopivaksi, mutta ei sitten kerennyt ja hautautui varastoon.
Vahvistinta (käyttämätön, ei tietenkään enää takuuta) en lahjoita, mutta hakija saa sen lunastaa puoleen hintaan (180e) halutessaan itselleen.


Sanomattakin selvää että vain nouto Jyväskylästä.

subi.jpg
 
Liittynyt
11.06.2021
Viestejä
1
Hei etsin just subbaria, niin ottaisin vastaan mielelläni tämän ja asun Jyväskylässä ☺
 
Liittynyt
19.07.2021
Viestejä
2
Tuollainen on lojunut pari muuttoa erinäisissä varastoissa ja kokenut siten "vähän" kolhuja.
Ts kotelo on saanut monenlaista elämänjälkeä. Nyt joutaisi joko kaatopaikalle tai innokkaammalle nikkaroijalle.

Elementit pitäisi olla kunnossa.
Vahvari poksahti vuosia sitten.
Kuvan mallinen kapistus tosiaan llman tuota originaali vahvistinta. Google kertoo loput.


Tähän ostin jo korvaavan vahvistimen (kuvassa) samoihin aikoihin kuin rikkoontui, ja olin alkamassa modaamaan koteloa sillesopivaksi, mutta ei sitten kerennyt ja hautautui varastoon.
Vahvistinta (käyttämätön, ei tietenkään enää takuuta) en lahjoita, mutta hakija saa sen lunastaa puoleen hintaan (180e) halutessaan itselleen.


Sanomattakin selvää että vain nouto Jyväskylästä.

Löytyykö vielä epik Empire?
 
Liittynyt
19.10.2020
Viestejä
221
Onks tää menny jo. Voisin tulla torstaina hakemaan kun on ajoa jyskälään päin
 
Liittynyt
19.10.2020
Viestejä
221
Jos ei muut huoli voisin huomenna tulla hakemaan. Olen Karjalasta ajamassa kotiin jyväskylän kautta
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 416
Viestejä
4 198 589
Jäsenet
70 905
Uusin jäsen
Jiicotton

Hinta.fi

Ylös Bottom