Ratkaistu Epic Games online services asennus ei onnistu

Elikäs tällainen herja pamahtaa ruudulle Epic Gamesin asennuksen yhteydessä. Osaako joku kertoa mistä moinen johtuu? Jotain Net Framework 3.5 siinä selityksessä oli, mutta se on kyllä asennettu tälle koneelle. Käyttöjärjestelmänä Windows 11 Home.

epic error.jpg

Viimeksi muokattu:
Seuraavia asioita olen tähän mennessä yrittänyt:
-Olen yrittänyt mm. antaa kirjoitusoikeudet Epic Games sovellukselle
-Olen tehnyt Epic Games kansioon kansion nimeltä Epic Online Services
- Olen poistanut Windows Defenderin palomuurin ja Aviran virustorjunnan pois käytöstä tilapäisesti Epic Online Services päivityksen asennuksen ajaksi

Sen verran nuo toimet on auttaneet, että sinne Epic Online Services kansioon on alkanut tippua tavaraa kun olen klikannut install, mutta sitten kansio häviää ja ruudulle tulee tuo ylläoleva virhessanoma.

Alkaa pikkuhiljaa mennä hermot tämän kanssa.:mad:

Seuraavia asioita olen tähän mennessä yrittänyt:
-Olen yrittänyt mm. antaa kirjoitusoikeudet Epic Games sovellukselle
-Olen tehnyt Epic Games kansioon kansion nimeltä Epic Online Services
- Olen poistanut Windows Defenderin palomuurin ja Aviran virustorjunnan pois käytöstä tilapäisesti Epic Online Services päivityksen asennuksen ajaksi

Sen verran nuo toimet on auttaneet, että sinne Epic Online Services kansioon on alkanut tippua tavaraa kun olen klikannut install, mutta sitten kansio häviää ja ruudulle tulee tuo ylläoleva virhessanoma.

Alkaa pikkuhiljaa mennä hermot tämän kanssa.:mad:
Kokeile tuolla olevaa vinkkiä.

Ongelma ratkesi lopulta sillä, että poistin Epic games launcherin. Ja sitten asensin sen Microsoft storen kautta uudelleen, jolloin myös Epic Online Services asentui ilman mitään kikkailua.

Statistiikka

Viestiketjuista
261 477
Jäsenet
74 803
Uusin jäsen
Mäntyvirta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom