Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Minusta nyt tuntuu, että Oss puhuu suomea ja Mammalainen on se ulkomaisittain puhuva ihminen. Eiköhän englanniksi ole jo painostettu tarpeeksi .. Sanon vaan..

Lisäksi Jonsbo UMX kelpaisi minullekin, niiden hinnat on karanneet pilviin, kun Jonsbo lopetti myynnin Euroopassa, niin ehkä vaan klassisesti sai paremman hinnan muualta.
 

Oss

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
139
Call me a pessimist, but just in case the new deadline turns out to be another broken promise, you might also want to report an offence online at Poliisi - Reporting an offence online and let the police sort things out.
Juurikin näin. Maanantaina taas kertoi että postittaa keskiviikkona, joten annoin vaihtoehdoiksi tämän päivään loppuun mennessä joko palauttaa rahat tai postittaa tuote, muuten rikosilmoitus.
Nyt on kuulemma käyttänyt kaikki lähettämäni rahat eikä voi sen takia postittaa. Pummikoot vaikka kympin ohikulkijoilta, prkl. :mad:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 290
Juurikin näin. Maanantaina taas kertoi että postittaa keskiviikkona, joten annoin vaihtoehdoiksi tämän päivään loppuun mennessä joko palauttaa rahat tai postittaa tuote, muuten rikosilmoitus.
Nyt on kuulemma käyttänyt kaikki lähettämäni rahat eikä voi sen takia postittaa. Pummikoot vaikka kympin ohikulkijoilta, prkl. :mad:
Justaansa. Näyttää näitä pikavippailijoita olevan aina vaan enemmän täälläkin foorumilla, mutta minkäs teet. :(
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
200
@sKFL kaveri myy täällä fury x näyttistä. Kuulemma kaverinsa puolesta. Pyysin kuvat, lähetti ne. Tarroissa täsmää tiedot täysin ja samoissa kohdissa kulumaa/naarmut. Mitä kuukausi sitten torista ostamassa fury x näyttiksessä. Rahat meni silloin ja tuotetta ei ikinä saapunut. Eikä palauttanut rahoja.Eikä se myyjä vastaa enää puheluihin eikä viesteihin. Asiasta tehty kaksi viikkoa sitten rikos ilmoitus.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 760
Kokkolan koijari taas huudossa myymässä 2070 ja switchiä, myyntipaikkakunta tosin vaihtelun vuoksi ei kokkola.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 492
@sKFL kaveri myy täällä fury x näyttistä. Kuulemma kaverinsa puolesta. Pyysin kuvat, lähetti ne. Tarroissa täsmää tiedot täysin ja samoissa kohdissa kulumaa/naarmut. Mitä kuukausi sitten torista ostamassa fury x näyttiksessä. Rahat meni silloin ja tuotetta ei ikinä saapunut. Eikä palauttanut rahoja.Eikä se myyjä vastaa enää puheluihin eikä viesteihin. Asiasta tehty kaksi viikkoa sitten rikos ilmoitus.
Kiitos varoituksesta, olin lähellä ostaa tämän. @Juha Kokkonen @Sampsa
 
Liittynyt
26.11.2019
Viestejä
11
@sKFL kaveri myy täällä fury x näyttistä. Kuulemma kaverinsa puolesta. Pyysin kuvat, lähetti ne. Tarroissa täsmää tiedot täysin ja samoissa kohdissa kulumaa/naarmut. Mitä kuukausi sitten torista ostamassa fury x näyttiksessä. Rahat meni silloin ja tuotetta ei ikinä saapunut. Eikä palauttanut rahoja.Eikä se myyjä vastaa enää puheluihin eikä viesteihin. Asiasta tehty kaksi viikkoa sitten rikos ilmoitus.
Mikähän tässä on homman nimi?
Kaveri on itse ostanut kortin vähän päälle kuukausi sitten ja todennut vähän alitehoikseksi hänen käyttöönsä, joten nyt myynnissä hänen puolestaan (ei ole itse mikään ”nörtti”).
Tämä kyseinen kortti on siis samalla aikaikkunalla toiselle henkilölle, joka ei sitä kuitenkaan saanut?
Voisi nyt vähän selvitellä tilannetta ennen kuin lähtee minua kutsumaan huijatiksi.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
200
No ensinnäkään en ole sinua syyttänyt mistään. Totesin vain että myyt samaa korttia jonka minä ostin kuukausi sitten. Sitä en tiiä mitä on välissä tapahtunut ja kuin monella kortti pyörinyt. Mulle aivan sama, poliisi selvittäkööt. Rahoja tuskin enää nään. Laittelen sulle viestiä vielä kuvista mitä sillo huijati lähetti ja tuosta minkä sinä lähetit ni jos et millään tavalla liity asiaan ni saatpaha omin silmin todeta asian et sama kortti kyseessä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 492
Mikähän tässä on homman nimi?
Kaveri on itse ostanut kortin vähän päälle kuukausi sitten ja todennut vähän alitehoikseksi hänen käyttöönsä, joten nyt myynnissä hänen puolestaan (ei ole itse mikään ”nörtti”).
Kyllä mulla ainakin soi kellot.
  • Uusi tunnus ilman myyntipalautteita
  • 'Kaverille' myy
  • 'Kaveri' ostanut vesijäähyllisen kortin, mutta ei osaa käyttää foorumeita
  • Sulta löytyy kaksi näyttisilmoitusta, joissa kummassakaan ei kuvia
  • Kummassakaan ei ilmoitettu, että myynti myös muualla
  • Noutotarjoukset eivät ole kelvanneet
  • Toinen menikin heti 'foorumin ulkopuolella'
1+1
 
Liittynyt
26.11.2019
Viestejä
11
Kyllä mulla ainakin soi kellot.
  • Uusi tunnus ilman myyntipalautteita
  • 'Kaverille' myy
  • 'Kaveri' ostanut vesijäähyllisen kortin, mutta ei osaa käyttää foorumeita
  • Sulta löytyy kaksi näyttisilmoitusta, joissa kummassakaan ei kuvia
  • Kummassakaan ei ilmoitettu, että myynti myös muualla
  • Noutotarjoukset eivät ole kelvanneet
  • Toinen menikin heti 'foorumin ulkopuolella'
1+1
Ilmoituksessa ei tietääkseni ole pakko olla kuvia? Tästä en tiennyt, että täytyy ilmoittaa jos on foorumin ulkopuolellakin myynnissä. Noutotarjouksetkin ovat kyllä kelvanneet tuosta 2070:stä.
Kaverin päätös ostaa vesijäähyllinen kortti ei nyt mielestäni ole mitenkään erikoinen seikka?
 
Liittynyt
01.12.2017
Viestejä
1 564
Ilmoituksessa ei tietääkseni ole pakko olla kuvia? Tästä en tiennyt, että täytyy ilmoittaa jos on foorumin ulkopuolellakin myynnissä. Noutotarjouksetkin ovat kyllä kelvanneet tuosta 2070:stä.
Kaverin päätös ostaa vesijäähyllinen kortti ei nyt mielestäni ole mitenkään erikoinen seikka?
Palautteessasi lukee eräältä ostajalta: 'Lukee viestit väärin ja käyn turhaan paikalla, ei ole kotona. Tarjoudun tulemaan uudelleen saman päivän aikana,mutta hän sanoo ettei enää käykään.'

Ilmeisesti edes noudolla ei sinulta saa tuotetta ostettua.
 
Liittynyt
26.11.2019
Viestejä
11
Palautteessasi lukee eräältä ostajalta: 'Lukee viestit väärin ja käyn turhaan paikalla, ei ole kotona. Tarjoudun tulemaan uudelleen saman päivän aikana,mutta hän sanoo ettei enää käykään.'

Ilmeisesti edes noudolla ei sinulta saa tuotetta ostettua.
Puhuimme ostajan kanssa illalla noudosta (ainakin näin itse ymmärsin viesteistä). Ostaja tuli kuitenkin jo vähän ennen klo 17 korttia noutamaan, kun en itse ollut kotona. En väitä, että palaute ei olisi ansaittua, mutta tässä oli lähinnä kyse vaan aikataulutuksesta.
 
Liittynyt
11.03.2019
Viestejä
338
Minä sain kyseiseltä kaverilta noudolla ostettua, mutta ei sillonkaan ollut itse paikalla vaan joku nainen myi kuulokkeet mulle.
 

Apukuski

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
1 546
Puhuimme ostajan kanssa illalla noudosta (ainakin näin itse ymmärsin viesteistä). Ostaja tuli kuitenkin jo vähän ennen klo 17 korttia noutamaan, kun en itse ollut kotona. En väitä, että palaute ei olisi ansaittua, mutta tässä oli lähinnä kyse vaan aikataulutuksesta.
Olin jonossa korttiin HP+nouto.
Kukaan joka ilmoitukseen huusi HP ei saanut korttia sinulta.

Lähinnä kyse oli siis kusetuksesta.
Bänniin nämä pellet suoraan ja pysyvästi!
 
Liittynyt
28.09.2019
Viestejä
898
en sano muuta kuin hyvin saan puhelimessa jo tiedon meinaako kaveri lähettää tuotteen vai ei pelkkä soitto näköjään riitti rahat meni mutta tämä olematon myyjä saa istuntoa.....

nimi väärennetty mutta aku ankka ei voi TEHDÄ pankkitiliä Suomessa...
ainakaan toistaiseksi
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
186
En rupea sormia osottelemaan mutta kyllä hieman sapettaa tämä keissi.
Kaupoista sovin myyjän kanssa jo vajaat kuukausi sitten mutta ilmeisesti kadonnut kuin pieru saharaan.
Vielä ei ole tavara eikä valuutta vaihtanut omistajaa, mutta ehdin kuitenkin tehdä muita koneen kokoonpanoon ja talouteen liittyviä päätöksiä alkuperäisen "sopimuksen" pohjalta, ja nyt vaikuttaa siltä että kostautuu sitten.

Piti vaihtaa päikseen ja välirahaan muutamaa komponenttia, joita en sitten myöskään luonnollisesti voinut laittaa myyntiin kerta niille piti olla jo uusi koti, ja sitten myöskään tilalle ei mitään voinut hankkia sikäli kaupat menevät lävitse kuitenkin.

Toki voi olla että on tullut jokin pakottava elämäntilanteeseen liittyvä seikka ettei voi / ehdi kauppoja tehdä, mutta kyllä itse näen että olisi edes ilmoittamisen verran velkaa.

Pyrin silti olemaan ihan chillisti tämän aiheen suhteen ja nyt vielä venata jonkin aikaa jos jonkin laisen vastauksen sieltäpäin saisi. Benefit of the doubt.. tai jotain sinne päin.. :smoke:

Kyllähän tämä suolaa

Rant over
Päivityksenä.
Rikosilmoituksen jälkeen ennakkomaksu palautettu.


Vilkuilkaa päiväykset näistä kahdemmasta aikaisemmasta lainauksesta.
Mainitsin aikaisemmin että en rupea sormia osoittelemaan vielä siinä vaiheessa, mutta taitaa olla aika selvä tämän kaverin tilanne.
Vittu mitä paskaa
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
1 591
Seurailin vähän tätä touhua tarkemmin niin miten myydään tavaraa kahdella eri paikkakunnallakin nurmijärvi ja järvenpää?

@Juha Kokkonen @Sampsa Onko tästä kaverista jo tehty selvitystä? Se ettei kenenkään rahat mene aidosti hukkaan koska nää kaverit voi yv:lläkin tehdä näitä källejä ja hyvä olisi kuin homma selviäisi.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 529
Seurailin vähän tätä touhua tarkemmin niin miten myydään tavaraa kahdella eri paikkakunnallakin nurmijärvi ja järvenpää?

@Juha Kokkonen @Sampsa Onko tästä kaverista jo tehty selvitystä? Se ettei kenenkään rahat mene aidosti hukkaan koska nää kaverit voi yv:lläkin tehdä näitä källejä ja hyvä olisi kuin homma selviäisi.
Pistäkää nyt herranen aika näihin viesteihin joku viittaus, mistä on kyse. Kiitos.
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
1 591
@sKFL kaveri myy täällä fury x näyttistä. Kuulemma kaverinsa puolesta. Pyysin kuvat, lähetti ne. Tarroissa täsmää tiedot täysin ja samoissa kohdissa kulumaa/naarmut. Mitä kuukausi sitten torista ostamassa fury x näyttiksessä. Rahat meni silloin ja tuotetta ei ikinä saapunut. Eikä palauttanut rahoja.Eikä se myyjä vastaa enää puheluihin eikä viesteihin. Asiasta tehty kaksi viikkoa sitten rikos ilmoitus.
Mikähän tässä on homman nimi?
Kaveri on itse ostanut kortin vähän päälle kuukausi sitten ja todennut vähän alitehoikseksi hänen käyttöönsä, joten nyt myynnissä hänen puolestaan (ei ole itse mikään ”nörtti”).
Tämä kyseinen kortti on siis samalla aikaikkunalla toiselle henkilölle, joka ei sitä kuitenkaan saanut?
Voisi nyt vähän selvitellä tilannetta ennen kuin lähtee minua kutsumaan huijatiksi.
Ilmoituksessa ei tietääkseni ole pakko olla kuvia? Tästä en tiennyt, että täytyy ilmoittaa jos on foorumin ulkopuolellakin myynnissä. Noutotarjouksetkin ovat kyllä kelvanneet tuosta 2070:stä.
Kaverin päätös ostaa vesijäähyllinen kortti ei nyt mielestäni ole mitenkään erikoinen seikka?
@Sampsa tämä käyttäjän sKFL meininki. Pahottelen et tapatalkki bugittaa.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 529
Seurailin vähän tätä touhua tarkemmin niin miten myydään tavaraa kahdella eri paikkakunnallakin nurmijärvi ja järvenpää?

@Juha Kokkonen @Sampsa Onko tästä kaverista jo tehty selvitystä? Se ettei kenenkään rahat mene aidosti hukkaan koska nää kaverit voi yv:lläkin tehdä näitä källejä ja hyvä olisi kuin homma selviäisi.
No tämä on itsensä selvitys asiasta, meillä ei ole tietoa aiemmista Tori-kaupoista, niistä on käsittääkseni rikosilmoitus tehty.

Mikähän tässä on homman nimi?
Kaveri on itse ostanut kortin vähän päälle kuukausi sitten ja todennut vähän alitehoikseksi hänen käyttöönsä, joten nyt myynnissä hänen puolestaan (ei ole itse mikään ”nörtti”).
Tämä kyseinen kortti on siis samalla aikaikkunalla toiselle henkilölle, joka ei sitä kuitenkaan saanut?
Voisi nyt vähän selvitellä tilannetta ennen kuin lähtee minua kutsumaan huijatiksi.
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
1 591
No tämä on itsensä selvitys asiasta, meillä ei ole tietoa aiemmista Tori-kaupoista:
Ok asia kunnossa itse välttelen ainakin jos homma on legit niin varmaan selviää. Mutta uskon että case closed so far. Harmillisia vaan nämä huijaus tapaukset kun itsekkin kokenut tälläiset. Toivon kuitenkin parempaa joulua kaikille.

Lisäyksenä vielä että jos kuvat tosiaa täsmää et varastettu kortti myynnis tosiaa mistä toinen on maksanu niin tieto poliisille koska silloin kortti kuuluu sille ketä sen on ensin ostanut ja naksanut ja joutunut huijaukseen. Sama kävi itselle pyörän kanssa taannoin ja nyt odottelen sitten oikeuden kautta rahoja pois.
 

AngryOrangE

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
2 967
sKFL

pakko kysyy koska samatyyppi tai samanlainen ilmotuskaava on samalla huijarilla ollut käytössä moneen otteeseen

erittäin helppohuomata että sama huijari on kyseessä ollut eli veikkaan et tämä sama tyyppi kyseessä kuten " jeevus " tapauksessa

meneekö ylläpitäjät kuinkakauan samaan retkuun vai kehitättekö pelisilmää eteenpäin ? mitäs jos tekisitte kyssärii noille jotka näyttää samalta henkilöltä

esimerkiksi lisäkuvia nimenkera ? jokin varmenne JOTTA ei joka kerta joku hyväuskoinen menettäs rahojaan

kysymykseni on asiallinen ja varmasti ihan legit !
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 931
Vie resursseja kuitenkin olla se poliisi jokaisen ostajan kohdalla. Ja jos tiukentaa paljonkin rekisteröintiä ja myynti-ilmotusten tekoa niin vähenee käyttäjät ainakin myynti- ja ostopuolella joka kuitenkin osalle syy olla tällä forumilla(ei hajuakaan mikä prosentuaalinen osuus käyttäjistä ostaa/myy).
Ja mitään rekisteriähän myyjistä tai ostajista tai kusettajista ei saa pitää tai rikkoo lakia.
Vittumainen tilanne ylläpitäjän kannalta ja myös rehellisten ostajienkin kannalta.
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
1 591
sKFL

pakko kysyy koska samatyyppi tai samanlainen ilmotuskaava on samalla huijarilla ollut käytössä moneen otteeseen

erittäin helppohuomata että sama huijari on kyseessä ollut eli veikkaan et tämä sama tyyppi kyseessä kuten " jeevus " tapauksessa

meneekö ylläpitäjät kuinkakauan samaan retkuun vai kehitättekö pelisilmää eteenpäin ? mitäs jos tekisitte kyssärii noille jotka näyttää samalta henkilöltä

esimerkiksi lisäkuvia nimenkera ? jokin varmenne JOTTA ei joka kerta joku hyväuskoinen menettäs rahojaan

kysymykseni on asiallinen ja varmasti ihan legit !
Toisaalta tää käyttäjä voisi kyllä laittaa kuvaa tuotteesta nimen kera js päivämärän kera mut kummasti hiljeni heppu kun alkoi nää puheet..
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
200
Itsekki törmäsin tuotteen oston jälkeen, jeevuksen aku ankan ym vanhoihin ilmoituksiin ja samatnkaltaisuuttahan niistä löytyy. Oli vaa ittelle jo myöhästä. Ja tuohon nimilappu ym jutut. Ei auta. Tyyppi jolta ostin torissa tämän saman näyttiksen. lähetti kyl kuvat ihan oikein. nimen, päivän ym kera. Kusetti silti, ja tämä skfl Lähetti myös samalla tavalla. Joten totean, että huijaa se porukka näköjään, vaikka tuote onkin olemassa.
 
Liittynyt
03.06.2017
Viestejä
346
Huomautus: Ei henkilötietoja
Muistakaa olla hereillä f2f kauppoja tehdessä. Ostaja yritti tekaistulla kuitilla tilisiirrosta ja epämääräisellä videolla saada huijattua iPhone 11 pro puhelimen itselleen minulta. Näitä tulee valitettavasti liian usein vastaan ja ikinä ei kuulu tavaran vaihtaa omistajaa ennen rahoja. Tämä ihmisjäte esiintyy Satakunnan alueella nimellä xxxxxxx
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

olaw

ASRock advocate
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
802
Ylläpito vois kertoa miksei henkilötietoja saa jakaa? Mielestäni saa, ja pitää jakaa huijareista. Kyllähän matkapuhelinfoorumillakin saa jakaa nimen, osoitteen, puh.num, tilinumeron, kuvat ja vaikka sukulaisten nimet jos siitä tuntuu apua olevan rahojen takaisin saamiseen. Aivan oikeaa kohtelua huijareille.
 

neoflix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
882
tää sama kysymys on kysytty aika monta kertaa... Jos vaikka loikkaat tonne sivulle 1 niin siinä on jo vastattu miksi niitä ei saa julkasta.
 

olaw

ASRock advocate
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
802
tää sama kysymys on kysytty aika monta kertaa... Jos vaikka loikkaat tonne sivulle 1 niin siinä on jo vastattu miksi niitä ei saa julkasta.
Tuolle kun nyt vaan ei saa mitään järkevää perustelua, ei muidenkaan foorumeiden ylläpito pelkää moista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Muistakaa olla hereillä f2f kauppoja tehdessä. Ostaja yritti tekaistulla kuitilla tilisiirrosta ja epämääräisellä videolla saada huijattua iPhone 11 pro puhelimen itselleen minulta.
F2f kaupat kannattaa melkein muutenkin hoitaa käteisellä tai Mobilepaylla, jossa ilmoituksen maksusta saa heti. Tilisiirrot aivan viimeisenä ratkaisuna ja silloin ainakin itse vaatisin tekemään sen siirron samalla kun itse valvon suoritusta ja lopuksi vielä tarkistaisin, että summa on tosiaan mennyt tililtä. Kuulostaa muutenkin aika epämääräiseltä näyttää jotain videoita ja kuitteja f2f kaupoissa, kun voisi suoraan näyttää sen maksutositteen mobiilisovelluksesta (jolloin sitä ei voi feikata) tai maksaa sitten edes sen verran aikaisin, että se kerkee kirjaantumaan ennen kauppoja (miksi edes maksaa ennakkoon f2f kaupoissa?).

Tuolle kun nyt vaan ei saa mitään järkevää perustelua, ei muidenkaan foorumeiden ylläpito pelkää moista.
Jos toimisin foorumin ylläpitäjänä niin ainakin itse pelaisin mieluummin varman päälle ja kieltäisin muiden henkilötietojen jaon kuin ottaisin riskin siitä, että mahdollisesti rikkoisin jossain vaiheessa jotain tietosuojalakia.
 
Viimeksi muokattu:

AngryOrangE

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
2 967
Toisaalta tää käyttäjä voisi kyllä laittaa kuvaa tuotteesta nimen kera js päivämärän kera mut kummasti hiljeni heppu kun alkoi nää puheet..
juu ja melkein parasta just kysellä niitä lisätietoja tuotteesta suoraan siihen kaupankäyntiseinälle, itellä hälytyskellot soi heti siinä vaiheessa kun mainitaan " kuva pyytämisvaiheessa " hölmötapa toimia ja jotenkin kertoo heti mistä kyse, tämä sama nimimerkki tai erinimimerkit ,oli myös vanhassa murossa ja kyselin moneen otteeseen saako kuvat sitten yv:llä ja mielellää nimmarin ja päiväyksen kera :) eipä' niit koskaa tullu ja sitten myös sovin yhen kerran noutokaupat helsingin alueella ,sopi hänelle mutta katosi kuvioista

itellä aika tarkkakaava miten toimin näitten kanssa missä epäily herää huijaamisen mahollisuudessa

eniten vaa ärsyttää et monet menettää rahansa näitten pikavippihakijoitten takia ja samalla osittain romuttaa luottamusta koko rehellisenkaupankäynnin suunnalta
 
Liittynyt
10.12.2019
Viestejä
156
Tietääkö joku tästä myyjästä mitään? Tuo ilmoitus on nyt eilisestä asti uusittu ainakin kolme kertaa ja itse kysyin ohjainta 300 euroon ja olisi sopinut kaupat nopeasti mutta sitten heräsi epäilys, onkohan joku jo ostanut tuon kolme kertaa ja kaveri vaan laittaa uudelleen tuota myyntiin Asus GTX 1080Ti Strix, Kannus
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Tietääkö joku tästä myyjästä mitään? Tuo ilmoitus on nyt eilisestä asti uusittu ainakin kolme kertaa ja itse kysyin ohjainta 300 euroon ja olisi sopinut kaupat nopeasti mutta sitten heräsi epäilys, onkohan joku jo ostanut tuon kolme kertaa ja kaveri vaan laittaa uudelleen tuota myyntiin Asus GTX 1080Ti Strix, Kannus
Myyjän nimimerkistä tulee itsellä mieleen ainoastaan tämä tarpeettomankin tuttu sarjapetostelija nimimerkillä T.M, muutenkin on kyllä todella kämäisen näköinen ilmoitus yhdellä ainoalla kuvalla varustettuna, kun kyse on kumminkin suht. kalliista näyttiksestä.
 

Ihime

Tukijäsen
Liittynyt
20.05.2018
Viestejä
3 260
Tietääkö joku tästä myyjästä mitään? Tuo ilmoitus on nyt eilisestä asti uusittu ainakin kolme kertaa ja itse kysyin ohjainta 300 euroon ja olisi sopinut kaupat nopeasti mutta sitten heräsi epäilys, onkohan joku jo ostanut tuon kolme kertaa ja kaveri vaan laittaa uudelleen tuota myyntiin Asus GTX 1080Ti Strix, Kannus
Tuo sama kaveri myyny lyhyen ajan sisällä useita näyttiksiä todella halpaan hintaan tuolla ja uusii ilmoituksia jatkuvasti. Vahva epäilys huijauksesta.
Kokeilin myös testimielessä sen edelliseen ilmoitukseen käykö nouto. Sovittiin jo päivä, mutta kohta se olikin jo "myyty".
 
Liittynyt
10.12.2019
Viestejä
156
Tuo sama kaveri myyny lyhyen ajan sisällä useita näyttiksiä todella halpaan hintaan tuolla ja uusii ilmoituksia jatkuvasti. Vahva epäilys huijauksesta.
Kokeilin myös testimielessä sen edelliseen ilmoitukseen käykö nouto. Sovittiin jo päivä, mutta kohta se olikin jo "myyty".
pitäisi jotenkin saada puhelin numero kaverilta niin voisi tarkistella mikä on homman nimi.
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
pitäisi jotenkin saada puhelin numero kaverilta niin voisi tarkistella mikä on homman nimi.
Tuskin auttaa yhtään sen pidemmälle, luultavasti saisi numeron joka alkaa 041 tai 046 eli prepaid suomeksi sanottuna kyseessä. Pitkän ajan pikavipittäjät osaavat kutakuinkin asiansa.. :dead:
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 802
^^Onko ok linkittää kuka soitti sivustolle, näin ollen tieto puhelinnumerosta on jossakin muualla?
Edit. Mihinkäs ne aiemmat viestit katosivat... :confused:
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
^^Onko ok linkittää kuka soitti sivustolle, näin ollen tieto puhelinnumerosta on jossakin muualla?
Edit. Mihinkäs ne aiemmat viestit katosivat... :confused:
Taitaapi mennä henkilötietojen/yksityistietojen jakeluksi eli en usko, että olisi sallittua.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 186
Tuskin auttaa yhtään sen pidemmälle, luultavasti saisi numeron joka alkaa 041 tai 046 eli prepaid suomeksi sanottuna kyseessä. Pitkän ajan pikavipittäjät osaavat kutakuinkin asiansa.. :dead:
Numeron alku ei kerro mitään nykyään, onko prepaid vai ei, tuossa kävin ennen joulua hakee Telian prepaid ja numero alkaa 040...
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Numeron alku ei kerro mitään nykyään, onko prepaid vai ei, tuossa kävin ennen joulua hakee Telian prepaid ja numero alkaa 040...
Eihän sitä aina voi 100% varmuudella nykyään tietääkään, mutta tunnettuja ja varmoja prepaid alkuja ovat nuo 041 ja 046. Itsellänikin yhden prepaidin alku on normaalin numeron 044.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 480
Viestejä
4 163 681
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom