- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 2 321
SIGGRAPH 2019 -esitelmässään "From Raster to Rays in Games" NVIDIA:n Morgan McGuire ottaa kaukoputken käteensä ja tähystää säteenseurannan tulevaisuuteen. Hänen mukaansa vuonna 2023 julkaistaan ensimmäinen AAA-luokan peli, jonka vähimmäisvaatimuksena on GeForce RTX:n tapainen säteenseurantalaskentaa kiihdyttävä näytönohjain.
McGuire viritteli kaukoputkeaan vielä roimasti lisää yrittäen nähdä myös pitkälle tulevaisuuteen sanoen polunseurannan olevan käytetyin grafiikanlaskentatapa peleissä vuoteen 2035 mennessä.
McGuire viritteli kaukoputkeaan vielä roimasti lisää yrittäen nähdä myös pitkälle tulevaisuuteen sanoen polunseurannan olevan käytetyin grafiikanlaskentatapa peleissä vuoteen 2035 mennessä.
Viimeksi muokattu: