Myyty Ensikone nuorelle | 5700 XT | 3600x | 32GB | ESPOO

Tuote: Myynnissä vanha kone uuden tieltä. Vaikka säännöissä toki lukee, että ensimmäinen hp-tarjoaja saa kaupat, niin preferoisin silti sellaista ostajaa jolla kone menee esim. nuoren ensikoneeksi (siksi hintakin on mitä on). Koneessa asennettu win11 pienemmälle Kingstonin kovalevylle, jonka voin jättää sinne tai sitten tyhjentää molemmat levyt kokonaan, jolloin winukan voi sitten asentaa vaikka suuremmalle Samsungille. Koneella pelattu mm. Warzonea ihan mallikkaasti, sekä ainakin hieman vanhempia "isoja pelejä" 1080p resoluutiolla korkeammilla asetuksilla. Prossuun laitettu Thermal Grizzlyn tahnat ja näyttiksen tahnat ja padit uusittu myös Thermal Grizzlyllä. Mukaan myös modulaarisen virtalähteen kaapelit sekä halutessaan ASUS 22" 1080p näyttö, jonka jalka on hukkunut muuttojen virtaan.

Speksit
Prossu: AMD Ryzen 3600X
Näyttis: PowerColor Radeon 5700 XT 8 GB
Emolevy: B450 MSI Tomahawk MAX
Ram: 32GB Kingston Fury 3200MHz (2x 8GB + myöhemmin lisää 2x 8GB)
Kovalevyt: Kingston 480GB SSD (Drive life 81% HWInfon mukaan), Samsung SSD 860QVO 1TB (Drive life 99%)
Virtalähde: Corsair RM 750x - Modulaarinen 750W 80 Plus Gold
Koppa: Fractal Design Define S2

Hinta: 300€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Pääosin 2019, eri nettikaupoista
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Joistakin ostoksista varmaan löytyy, mutta takuut eivät todennäköisesti ole enää voimassa.
Muuta huomioitavaa: Kuvissa kotelon etuosan ottamaa iskua ja alaosan pölysuodattimen liimaus - suodatin pysyy silti kiltisti paikallaan (note to self: kannattaa edes hieman miettiä mistä ja miten konetta nostaa). Koneeseen asennettu myös pari Acer Predatorista napattua 140mm tuuletinta, joiden RGB:t eivät ole kiinni (olen itse Noctua-ihminen henkeen ja vereen). Mukaan ei tule johtoja koska siivouspäissäni heitin ylimääräiset pois.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Espoo, Tapiola
Toimitustapa: Vain nouto
Maksutapa: mb tai käteinen (preferoin mb)

IMG_20251001_101155.jpg

IMG_20251001_101303.jpg

IMG_20251001_101053.jpg

IMG_20251001_104826.jpg

Olis täällä naapurissa 13v perusläppärillä jotain yrittää pelailla, vois investoida 300 tähän oikeaan koneeseen. Jos sopii noutaa illemmalla?

Jos foorumin sääntöjen soveltaminen sopii @Obs2000 lle vaikka olikin nopeampi, niin myydään @BigNavi lle. Muuten toki mennään sääntöjen puitteissa, vaikka vastausten ero olikin vain hienoinen. Torstaina voisi tulla hakemaan, tänään olen illalla menossa. Voidaan joka tapauksessa jatkaa ostajan kanssa YV:llä tarkemmin aikataulujen kanssa. :thumbsup:

Viimeksi muokattu:
Jos foorumin sääntöjen soveltaminen sopii @Obs2000 lle vaikka olikin nopeampi, niin myydään @BigNavi lle. Muuten toki mennään sääntöjen puitteissa, vaikka vastausten ero olikin vain hienoinen. Torstaina voisi tulla hakemaan, tänään olen illalla menossa. Voidaan joka tapauksessa jatkaa ostajan kanssa YV:llä tarkemmin aikataulujen kanssa. :thumbsup:
Tottakai, kunhan tulee hyvään käyttöön:thumbsup:

Statistiikka

Viestiketjuista
290 066
Jäsenet
79 735
Uusin jäsen
Leevi16

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom