Myyty (Ennakkomyynti) Resident Evil 2, Devil May Cry 5, Division 2. PC-latauskoodit

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 744
Myytävä tuote:
- Resident Evil 2 (Julkaisupäivä 25.1. 2019 - K-18!) -Alustavasti myyty.
- Devil May Cry 5 (Julkaisupäivä 8.3. 2019) -Alustavasti myyty.

- Tom Clancy's The Division 2 (Julkaisupäivä 15.3. 2019 - K18!) -Alustavasti myyty.
Hinta:
25€ / peli
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Jimm's komponentin mukana bundlena, pitäisi saapua tänään noutopisteeseen
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Kuitti löytyy, kyseessä pelikoodit joten takuun kanssa vähän niin ja näin
Muuta huomioitavaa:
- Tom Clancy's The Division 2 vaatii Uplay-kirjautumisen
- Devil May Cry 5 ja Resident Evil 2 vaativat Steam-lunastuksen
- Pelien lataaminen VAATII nettiyhteyden (eli ainoastaan koodi, ei fyysistä mediaa, myynnissä)!
Tuote on tiedon mukaan: "05.12.2018, 07:35 Matkalla noutopisteeseen" <= olen parhaillaan töissä joten pystyn ottamaan rahaa vastaan / lähettämään koodia aikaisintaan tänään iltapäivästä

Sijainti: Pirkanmaa
Toimitustapa: Sähköposti / koodin nouto (voin tulostaa jos A4 saa iloiseksi) / postitus jos syystä X sähköposti ei kelpaa ja ostaja maksaa erikseen postimaksut ja vaivanpalkkaa (kirjekuori, postimerkki + tulostettu ja taiteltu A4, se hitain vaihtoehto)
Maksutapa: Tilisiirto / käteinen (jos joku haluaa tulla hakemaan)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.11.2016
Viestejä
36
Resident evil 2 ja HP. Onko koodi suoraan steamiin vai joutuuko kikkailemaan nettisivuilla jotenkin ?
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 744
Resident evil 2 ja HP. Onko koodi suoraan steamiin vai joutuuko kikkailemaan nettisivuilla jotenkin ?
Uskoisin että joudun itse kikkailemaan ensin nettisivuilla (todistan että olen oikeasti ostanut em. tuotteen ja mistä kaupasta => saan koodin) että saan koodin (minkä lähetän sinulle).
 
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 370
Tiedoksi tämä nykyinen AMD pelibundle taitaa tarkistaa näytönohjaimen eli ei onnistu koodin laitto ellei ole se tietty näyttis koneessa (5xx tai Vega).

e: en ole aivan varma asiasta siis
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 744
Eli, täytyi rekisteröityä siten että kortti on käytössä ja syöttää koodi joka tuli näyttiksen mukana:
"
Resident Evil™ 2


Congratulations on reserving Resident Evil™ 2! We will update your account and notify you as soon as the content key is available.

"
Jne, jokaisen (kolmen) pelin kohdalla.

Koodi tulee "kun saatavilla". Ehdottaisin että vielä ei ehkä rahan kannata vaihtaa omistajaa vaan vasta sitten kun koodi saapuu minulle (ja voin sen eteenpäin antaa). Toki varauksia voi tehdä ja ilmoittelen kun koodit saapuvat minulle (jolloin ensimmäisenä varannut saa koodin itselleen kunhan rahat ilmestyvät tilille). Steam tai Uplay eivät kysele mikä näytönohjain sinulla on koneessasi joten itse koodit voi käyttää kuka hyvänsä.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 744
Vielä vapaana: - Devil May Cry 5
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 164
Viestejä
4 214 181
Jäsenet
71 010
Uusin jäsen
vembula

Hinta.fi

Ylös Bottom