Kong strong kola oli aikoinaan todella jees, suosittelen lämpimästi testaamaan. Menee lähelle parasta kolan makuista energiajuomaa, jos tuota mad crokin colaa ei lasketa, onko tuota vielä saatavilla mistään.Mites Lidlin Kongit eli Apinaenergia? Siellä on edelleen sokerivaihtoehtoja, samoin Monsterilla, yksittäisistä sitten Red Devil ja Rodeo maistuu kanssa ainakin mulle.
Tuota tulee aika usein ostettua. Harmittaa ettei hullua omenaa enää myydä. Oli paras energijuoma ylivoimaisesti. Mukavan kirpeä.Tässä juuri maistelen vanhaa kunnon tehoa, en muistanutkaan että tämä oli näin helvetin hyvää. Voisi lähteä hakemaan tätä jumalten juomaa lisää.
Itse just tässä hörpin ja maistuu ihan perus batterylle mutta "joku" aineosa puskee stydimmin läpi, onko se sitten toi lisätty kofeiini?Muut testannut Battery Extendin jo? Battery jossa tuplaten kofeiinia siis jos ei ole tuttu, halusin vain kysyä sattuikohan kohdalle huonosta erästä vai onko tämän tarkoitus olla normaalia Batterya miedomman makuinen, jotenkin vetisempi.
Omaan suuhun maistui vähän laimeammalta kuin perus, ei ollut niin kirpeä jälkimaku mikä normaalissa - 3 tölkkiä juonut ja kaikissa sama joten voi olla että huonompaa erää tai jotain.Itse just tässä hörpin ja maistuu ihan perus batterylle mutta "joku" aineosa puskee stydimmin läpi, onko se sitten toi lisätty kofeiini?
Pitääpä testata, kiitokset vinkistä, onkohan sitä colan makuista batterya enää saatavilla mistään, oli helvetin hyvä. Itse testailin batteryn 2022 remix version ja sanoisin että 3/5, liian makeahko, kyllähän tuon nyt joi.Muut testannut Battery Extendin jo? Battery jossa tuplaten kofeiinia siis jos ei ole tuttu, halusin vain kysyä sattuikohan kohdalle huonosta erästä vai onko tämän tarkoitus olla normaalia Batterya miedomman makuinen, jotenkin vetisempi.
Battery Black II on poistunut valikoimista, itsekkin tuosta kovasti tykkäsinPitääpä testata, kiitokset vinkistä, onkohan sitä colan makuista batterya enää saatavilla mistään, oli helvetin hyvä. Itse testailin batteryn 2022 remix version ja sanoisin että 3/5, liian makeahko, kyllähän tuon nyt joi.
Itse en sokerittomia juomia harrasta, mutta näiden kehujen jälkeen on tuota pakko testataTäytyy komppaa, että menin ihan näiden kommenttien perusteella ostamaan muutaman rockstarin original no sugarin ja yllätyin positiivisesti. Maku tuo jotain nostalgiaa mieleen, en tiedä mitä, mutta pidän.
No perhana, uutta tehoa, tuotahan pitää siis testata, mistä tätä jumalten juomaa löysit? Onko siis ihan perus kaupoissa, vai jossain tietyissä liikkeissäRockstar No Sugar oli kyllä itsellekin iloinen yllätys, erittäin maukasta.
Tuli myös testattua Teho Pureva Pukki (Karpalo ja chili) ja yllättän raikas maku, jäi semmoinen todella pieni poltteen oloinen tunne suuhun ja karpalo maistuu.
Ainakin k-kaupassa näkyNo perhana, uutta tehoa, tuotahan pitää siis testata, mistä tätä jumalten juomaa löysit? Onko siis ihan perus kaupoissa, vai jossain tietyissä liikkeissä
K-Kaupoista löytyy, voi olla että isompien kaupunkien Prismatkin ottaneet valikoimaan mutta täältä ei löydy kuin perus Tehoa sieltä, mutta useammasta K-Kaupasta jo tilattavissa tuota.No perhana, uutta tehoa, tuotahan pitää siis testata, mistä tätä jumalten juomaa löysit? Onko siis ihan perus kaupoissa, vai jossain tietyissä liikkeissä
Oho. Kerrankin maku, jota kiinnostaa kokeilla. Pitääpä ostaa, kun sattuu kohdalleen.Tuli myös testattua Teho Pureva Pukki (Karpalo ja chili) ja yllättän raikas maku, jäi semmoinen todella pieni poltteen oloinen tunne suuhun ja karpalo maistuu.
Testasitko myös kirkkaan kera (jos ikä riittää)? Vois olla aika passeli mikseri...Tuli myös testattua Teho Pureva Pukki (Karpalo ja chili) ja yllättän raikas maku, jäi semmoinen todella pieni poltteen oloinen tunne suuhun ja karpalo maistuu.
Ei tule kauheasti juotua niin ei ole nyt kirkkaita hyllyssä, mutta uskon kanssa että aika hyvän drinkin saisi aikaiseksi.Testasitko myös kirkkaan kera (jos ikä riittää)? Vois olla aika passeli mikseri...
Juuri samat ajatukset itsellä. Maistuu ihan liian kitkerästi vissiin kofeiini. Ja jos hiukankin laimistuu, niin tuo kitkeryys peittää batteryn maun kokonaan.Battery Extend testattu. Ei jatkoon, maistuu huonolla tavalla tujummalta versiosta normi-batterysta.
Mikä mango villitys nyt on oikein menossa kun niin monen energiajuoman kohdalla tuo näyttää olevan uutuus ja pepsi maxiakin saa mangon makuisena, mutta se oli sellaista myrkkyä, että meinasin kaataa viemäriin kun pääsin kaupasta ulos.Celciukset on jumalten juomaa.. Pärisee kivasti, tulee monesti mukava hyper fiilis eikä oo sokeriakaan.
Tullu uus mango passion maku mikä ihan jees.. snadist laiha maku mut ei kuitenkaan paha.. ehkä varovainen 4/5
Eiköhän se tuossa nyt ollut eräällä toisella nimimerkillä kirjoittava, jolla sitä pärinää esiintyy... Jaahas, ja moderaattorille on joku mennyt itkemään.Ai 40v on jonne...... En tiedä pitäskö ottaa loukkauksena....
Tuollainen tuli tänään maistettua ja ihan ok oli. Vähän liian makeaksi tuokin oli tehty. Olisin tykännyt enemmän, jos olisi jätetty kirpeämmäksi - "karpalomaisemmaksi". Ja chiliäkin oli vähän turhan vaisusti.Tuli myös testattua Teho Pureva Pukki (Karpalo ja chili) ja yllättän raikas maku, jäi semmoinen todella pieni poltteen oloinen tunne suuhun ja karpalo maistuu.
Ultra fiesta mango ihan jees kans.Monster Energy Mango Locoa tulee vedettyä kurkusta alas kuin Coca Colaa eli hyvin runsaasti. Viimeksi tänään tilasin 24 -packin sitä. Jaksaa sitten rankan työpäivän päätteeksi pysyä pari tuntia hereillä ennen kuin ottaa päiväunet.
Se toinen punaisessa purkissa oleva joku uudehko mehunmakuinen Monsteri on kanssa aika hyvää, mutta Mango Loco on ylivoimaisesti paras! Vaikea kuvitellakaan, miten olen ennen pärjännyt ilman sitä. Kunpa vielä voisi elää elämän uudestaan niin, että Mango Loco olisi keksitty heti kun olen syntynyt!
Näyttäisi saavan suht halvalla tarjouksessa mutta semmonen 1€ per tölkki hintaluokka vai onko semmosisia hyviä saatavilla?Battery? Siis se ihan perinteinen.