Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistithan ottaa virtajohdon irti, resetoinnissa/pariston irrottamisen aikana.ei auttanut 2h patteri irti.
Polttiko se myös noita "tavallisia" 7000 sarjalaisia, joka tässätapauksessa on kyseessä?Ettei se lottovoitto vaan ole osunut kohdalle? Vanhalla biosilla voi olla että on antanut liikaa jännitettä. Ota prosessori irti ja tarkista.
AMD resolves the issue burning out Ryzen 7000 X3D CPUs
Kyllä. " AMD has officially made a second statement regarding the Ryzen 7000 and 7000X3D burnout issues."Polttiko se myös noita "tavallisia" 7000 sarjalaisia, joka tässätapauksessa on kyseessä?
Päivittäisin tuon biosin vielä varmuuden vuoksi uusimpaan.muistit vaihdeltu. sinällään ei vaikutusta. Vielä toistamiseen patteri veks ja meisseli väliin. Niin valot sammuivat. Nyt olen windowsissa. Ja seuraavana on vuorossa kaikki softat jolla voin virittää veks! Kiitos kun välitätte. hyvää joulua!
Jep vakioasetukset päällä, koska nollasit biosin.Kone käynnistyy nyt super nopeasti.mulla kesti ennen noin minuutin verrran. Biosissa muistit näyttää 4800 mhz ja cpu 3,8ghz
Siellä on varmaan "fast boot" päällä biosista joka ei ole ollut aiemmin, skippaa tarkistuksia käynnistäessä ja nopeuttaa täten. Sen voi kyllä pitää päällä.Kone käynnistyy nyt super nopeasti.mulla kesti ennen noin minuutin verrran. Biosissa muistit näyttää 4800 mhz ja cpu 3,8ghz