emolevyn usb 3.0 liitin

Liittynyt
22.06.2022
Viestejä
67
en oikein tiedä miksi näitä kutsutaan mutta eräs päivä otin irti liittimen emolevystäni jossa luki usb 3.0 otin sen ihan sievästi irti vaikka se ei helposti lähtenyt sain otetta liittimen irti ja huomasin että se osa joka jok takaa sen että liitin menee suoraan pinnien kohdalle oli irronnut emolevystä ja tullu mukaan en uskalla niihin koskea etten pahenna asiota jota yleensä teen mitä minun pitäisi tehdä?
 

Muurahainen

Tukevoitunut jäsen
Liittynyt
08.11.2017
Viestejä
267
Irroita se emon puoleinen muoviosa siitä liitin paketista ja paina se varovasti takaisin emoon oikein päin.
 
Liittynyt
18.03.2019
Viestejä
569
Mulla on lähtenyt toi kahdesta emosta irti. Sitä muoviosaa saa tuskin takaisin emoon, mutta liitin todnäk toimii ilman sitäkin. Pitää olla tarkka että liitin menee oikein päin ja oikeaan kohtaan. Liitos on löyhä ilman tota muoviosaa, mutta ainakin mulla on USB toiminut.
 

Muurahainen

Tukevoitunut jäsen
Liittynyt
08.11.2017
Viestejä
267
Mulla on lähtenyt toi kahdesta emosta irti. Sitä muoviosaa saa tuskin takaisin emoon, mutta liitin todnäk toimii ilman sitäkin. Pitää olla tarkka että liitin menee oikein päin ja oikeaan kohtaan. Liitos on löyhä ilman tota muoviosaa, mutta ainakin mulla on USB toiminut.
Itse olen ainakin kolmeen painanut sen takaisin paikoilleen. Eli hyvinkin voi onnistua.
Toki varovaisuutta painamiseen etteivät pinnit väänny.

Tahtoo sitten nousta irti jatkossakin johtoa irroittaessa. Tähän kannattaa myös kiinnittää huomiota
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.06.2022
Viestejä
67
Mulla on lähtenyt toi kahdesta emosta irti. Sitä muoviosaa saa tuskin takaisin emoon, mutta liitin todnäk toimii ilman sitäkin. Pitää olla tarkka että liitin menee oikein päin ja oikeaan kohtaan. Liitos on löyhä ilman tota muoviosaa, mutta ainakin mulla on USB toiminut.
olen saanut sen kerran takaisin mutta en saa sitä palasta ja liitintä irti toisistaan
 
Liittynyt
22.06.2022
Viestejä
67
Itse olen ainakin kolmeen painanut sen takaisin paikoilleen. Eli hyvinkin voi onnistua.
Toki varovaisuutta painamiseen etteivät pinnit väänny.

Tahtoo sitten nousta irti jatkossakin johtoa irroittaessa. Tähän kannattaa myös kiinnittää huomiota
en oo saanut sitä toistaiseksi takaisin
 
Liittynyt
18.03.2019
Viestejä
569
Siinä muovikehyksessä on joitain muovipinnejä jolla kiinni emossa. Jos ne pinnin on mennyt poikki, niin ei taida saada kiinni enää. Mutta jos vain liimaus on pettänyt, niin sitten voi saada takaisin paikalleen.
 
Liittynyt
22.06.2022
Viestejä
67
Siinä muovikehyksessä on joitain muovipinnejä jolla kiinni emossa. Jos ne pinnin on mennyt poikki, niin ei taida saada kiinni enää. Mutta jos vain liimaus on pettänyt, niin sitten voi saada takaisin paikalleen.
ja mun emolevyssä kahessa liittimessä joista en tiedä on vääntynyt muutama pinni saako ne korjattua?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 521
Viestejä
4 165 188
Jäsenet
70 419
Uusin jäsen
KukkoPärssinen

Hinta.fi

Ylös Bottom