Emolevyn am4 "mount" muoviset osat

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
Kerro jos löysit jostain halvalla.Kannattaa sitten tarkistaa ettei toi alaosa osu mihinkään,tulee emosta entinen sen jälkeen.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 625
Nuo tulivat ainakin minulla emon mukana ja tarkkaan ottaen emoon kiinni ruuvattuna. Mikä emo tulee ilman noita?
 
Liittynyt
17.02.2020
Viestejä
8
Nuo tulivat ainakin minulla emon mukana ja tarkkaan ottaen emoon kiinni ruuvattuna. Mikä emo tulee ilman noita?
Kyllähän noiden pitäisi olla jokaisessa uutena ostetussa AM4-lankussa valmiina kiinni. Veikkaan että AP ostanut lankun käytettynä ja myyjältä kadonneet nuo muovikiinnikkeet ajan myötä tms.
Juu kyllä noi mullakin oli mutta torvina oon heittänyt ne epähuomiossa roskiin
 

Foxy

• Artisti •
Liittynyt
11.01.2019
Viestejä
323
Liittynyt
17.02.2020
Viestejä
8
Kannattaa suoraan suunnata ulkomaan kaupoille, Amazon, ebay, aliexpress...

Sen verran miehekkäät postikulut, että jos ei hengenhätä kiinnikkeille ole, niin joko Aliexpressistä tuo jonka @hsalonen linkkasi tai sitten vaikkapa ebaysta: am4 mounting bracket | eBay
Näissä melkeen kaikissa ollu kyllä juu aika kovat noi postikulut ja sillee kohtuu hengenhätä etten viitsis odottaa montaa viikkoa yksiä muovipaloja. Mut minkäs teet kun ei mulla taida olla paljoo muita vaihtiksia
 
Liittynyt
03.12.2019
Viestejä
40
Mulla löytyy ylimääräisenä nuo palat ja ruuvit, backplatea ei löydy. Turusta löytyvät
 

Foxy

• Artisti •
Liittynyt
11.01.2019
Viestejä
323
Sen verran miehekkäät postikulut, että jos ei hengenhätä kiinnikkeille ole, niin joko Aliexpressistä tuo jonka @hsalonen linkkasi tai sitten vaikkapa ebaysta: am4 mounting bracket | eBay
Juuri kuten tuossa jo mainitsin että ebay/aliexpress voisi olla hyvä suunta. Kuitenkin vähän spesiaalimpi tavara irtonaisena että pitää vähän maksaa että saa äkkiä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 881
Nyt itse otin ensimmäisen hakutuloksen minuutin haulla. Eli tuo minun linkki ei välttämättä ole halvin/nopeiten toimitettava. Tämmöinen varoitus tähän väliin.

--

Oletko AP varma, ettei Corsairissasi tullut vastinkappaleita sille toiselle puolelle?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 389
Viestejä
4 159 492
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom