• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 16:30 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Emolevyn am4 "mount" muoviset osat

Minulla siis puuttuu nämä ja tarviisin niitä jotta saan jäähyn asennettua, voiko näitä ostaa jostain?

Liitteet

• Screenshot_20200218-015343~2.jpg
    Screenshot_20200218-015343~2.jpg
    128,8 KB · Luettu: 89
Kerro jos löysit jostain halvalla.Kannattaa sitten tarkistaa ettei toi alaosa osu mihinkään,tulee emosta entinen sen jälkeen.

Nuo tulivat ainakin minulla emon mukana ja tarkkaan ottaen emoon kiinni ruuvattuna. Mikä emo tulee ilman noita?

Nuo tulivat ainakin minulla emon mukana ja tarkkaan ottaen emoon kiinni ruuvattuna. Mikä emo tulee ilman noita?
Kyllähän noiden pitäisi olla jokaisessa uutena ostetussa AM4-lankussa valmiina kiinni. Veikkaan että AP ostanut lankun käytettynä ja myyjältä kadonneet nuo muovikiinnikkeet ajan myötä tms.

Juu kyllä noi mullakin oli mutta torvina oon heittänyt ne epähuomiossa roskiin

Kannattaa suoraan suunnata ulkomaan kaupoille, Amazon, ebay, aliexpress...

Sen verran miehekkäät postikulut, että jos ei hengenhätä kiinnikkeille ole, niin joko Aliexpressistä tuo jonka @hsalonen linkkasi tai sitten vaikkapa ebaysta: am4 mounting bracket | eBay

Näissä melkeen kaikissa ollu kyllä juu aika kovat noi postikulut ja sillee kohtuu hengenhätä etten viitsis odottaa montaa viikkoa yksiä muovipaloja. Mut minkäs teet kun ei mulla taida olla paljoo muita vaihtiksia

Mulla löytyy ylimääräisenä nuo palat ja ruuvit, backplatea ei löydy. Turusta löytyvät

Nyt itse otin ensimmäisen hakutuloksen minuutin haulla. Eli tuo minun linkki ei välttämättä ole halvin/nopeiten toimitettava. Tämmöinen varoitus tähän väliin.

--

Oletko AP varma, ettei Corsairissasi tullut vastinkappaleita sille toiselle puolelle?

Statistiikka

Viestiketjuista
261 459
Jäsenet
74 811
Uusin jäsen
Testiinpä

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom