Ostetaan emolevykaapeleita, Tornio, posti

Liittynyt
02.02.2024
Viestejä
819
Tuote: emolevyn liittimiä näyttöön, peliohjaimeen jne
Hinta:
Tuote ostettu (mistä ja milloin): n. 1995 - 2005
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:
ainakin 1995 - 2005 emolevyjen mukana tuli esim kuvanmukainen peliportti jos emolevyssä oli integroidussa äänikortissa peliportin ohjaus, toki USB aika nopeesti tappoi peliportin kokonaan
minua siis kiinnostaa se peliportti eikä ne USB:t mutta useammassakin emolevyssä ne portit tuli kuvanmukaisesti samassa USB+gameport setissä, tyhjään PCI aukkoon kiinni ruuvattavassa raudassa
peliportin lisäksi kiinnostaa perus VGA liitin joka on samalla tavalla, sekä PS/2 hiiriliitin joka on tällä tavalla sekä myöskin 9 pin sarjaportti (printteriportti on ainoo vanhanaikainen portti kaapeli mikä ei kiinnosta)

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Tornio
Toimitustapa: nouto, posti
Maksutapa: käteinen, tilisiirto


Kuva:
 

Liitteet

Liittynyt
10.04.2024
Viestejä
38
Mulla olis Tampereella Firewire-portti. Oisko semmonen kiinnostava? E-Sata -portti olis kans, mut taitaa olla liian tuoretta teknologiaa?
20240608_210132.jpg
 
Liittynyt
02.02.2024
Viestejä
819
Mulla olis Tampereella Firewire-portti. Oisko semmonen kiinnostava? E-Sata -portti olis kans, mut taitaa olla liian tuoretta teknologiaa?
Joo ja nää ei siis valitettavasti oo hyödyllisiä, tosiaan ovat myös lievästi liian uutta
Ei oo kyllä USB porteillekaan käyttöä mutta kuten taas nähtiin niin gameport tulee USB porttien mukana samassa
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 386
Viestejä
4 282 182
Jäsenet
71 661
Uusin jäsen
Manvi

Hinta.fi

Ylös Bottom