Itse olen aika varovainen kannattamaan kristillisiä arvoja, koska pidemmälle sitä tietä kulkiessa päästään taas ihan ojasta allikkoon (mallina mm. pimeä keskiaika, inkvisitiot, noitavainot yms). Olen kylläkin samaa mieltä siitä, että oltiin länsimaissa menossa ihan päättömään supersuvaitsevaisuussensuuriin, jossa sananvapaus uhrataan kun mistään ei saa sanoa mitään ettei kenellekään tulisi paha mieli. Ukrainan sota ja korona taisi "onneksi"
![Roll Eyes :rolleyes: :rolleyes:](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f644.png)
vähän herätellä ihmisiä oikeisiin elämän haasteisiin siitä yli-dei-wokettamisesta mikä alkoi puhaltaa tänne eurooppaankin. Jenkeissä olivat askeleen eurooppaa pidemmällä ja iso syy Trumpin uudelleenvalinnalle oli juurikin se luonnoton suunta mihin oltiin menossa. Ja nyt siis viittaan niihin lasten sukupuoltenvaihdoksiin, puolipakollisiin dei-kampanjoihin, ihmisten valitseminen tehtäviin kaiken muun kuin aidon osaamisen perusteella, kaiken woke-vastaisuuden maalittaminen jne. Varmasti oltiin osittain oikealla suunnalla, mutta lähti koko puuha lapasesta ja vastareaktiona siellä on nyt sitten Trump, joka ensimmäisenä tehtävänään pitää (ainakin tämän) vaalilupauksensa ja runttaa koko woke-dei-puolen saappaan alle. Kansa hurraa...ainakin vielä... Toki tuolle pöllöilylle piti viheltää peli poikki jossain kohti, mutta pelkäänpä että nyt mennään kohta kokonaan toiseen äärilaitaan. Toivottavasti nyt Euroopassa pidettäisiin pää kylmänä tämän kaiken kanssa ja yritetään pysyä jossain keskitiellä tämän suhteen.