Elokuvan kuvassa jotain omituista

Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
1 296
Hello!

Pitkästä aikaa kiinnitin huomioni yhteen kiusalliiseen asiaan, jonka olen havainnut muistaakseni Netflixin leffoissa. Katselin tuossa The power of the dog leffan ja heti alusta
alkaen kiinnitin huomioni kuvassa esiin tuleviin vaakaraitoihin kuvan keskltä hiukan alaspäin. Muiistaakseni vierekkäin kolmessa kohtaa näkyi muutamat vaakaraidat. Tänään katsoin
The Boy II leffan Bluray:lta ja kuva on täysin virheetön! Sit vaihdoin takas Netflixiille ja katsoin tuota em. länkkäriä, niin raitoja ei olellaan. Tämä on kyllä vittumainen ja käsittämätön oikku.
Se näkyy varsinkin mustien ja valkoisten kohtien kohtauksissa parhaiten. Nyt kun katselen mitä vaan, niin ongelmaa ei näy. Voiko olla että Netflix jotenkin oikkuilee?
Soittimenna pari vuotta vanha Panasonicin 820 UHD soitin, jolla toistan sekä levyt, että Netflixin. Vahvistimena Denon AVR 3300, jonka kautta kuva ja ääni menee Epsonin 9400 tykiille.
 

Liitteet

Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
1 296
Ettei tykin lampun tunnit ala tulemaan täyteen?
No joo, tuntuis kyllä omituiselta, et lapmpusta tulis tollasii tietyssä kohdassa olevia palkkeja. Toisekseen lamppu on alkuperäinen ja vasta hiukan yli 1000h katsottu
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
1 296
Tai heijastin prakaamassa
Heijastin? Mikäs tuo heijastin tykissä on? Tässä kohtaa mulla on sivistyksessä aukko ja onko se vaihdettavissa. Mut tosiaan, se tekee ihan joskus vain. Joskus voi mennä pitkiäkin aikoja ettei niitä näy
 
Liittynyt
03.01.2018
Viestejä
221
Heijastin? Mikäs tuo heijastin tykissä on? Tässä kohtaa mulla on sivistyksessä aukko ja onko se vaihdettavissa. Mut tosiaan, se tekee ihan joskus vain. Joskus voi mennä pitkiäkin aikoja ettei niitä näy
Jokaisessa lampussa on heijastin takana-vahvistaa valoa, kun heijastaa, mutta yleensä liian kallis vaihtaa. Se on asennuspaikan osa.
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
1 296
Jokaisessa lampussa on heijastin takana-vahvistaa valoa, kun heijastaa, mutta yleensä liian kallis vaihtaa. Se on asennuspaikan osa.
Ok, no ei se sit varmaan se oo. Tuskimpa se heijastin päättää joku päivä näyttää raitoja ja sit olla vaik kuukauden näyttämättä. Tuntuu omituiselta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 406
Viestejä
4 216 836
Jäsenet
71 043
Uusin jäsen
pig

Hinta.fi

Ylös Bottom