Elisa tarjoaa eSIM-tuen liittymiinsä kesäkuun puolivälistä lähtien

Juha Kokkonen

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
15 909
Elisa on tiedottanut tarjoavansa eSIM-tuen (embedded SIM) kuluttajaliittymiinsä kesäkuun 14. päivästä lähtien. eSIM-liittymää voi hyödyntää tällä hetkellä esimerkiksi uusimmissa älykelloissa, iPhone-puhelimissa ja iPad-tableteissa. Yritysasiakkaiden saataville eSIM tulee myöhemmin tämän vuoden aikana.

Lähde: Tiedote
 

Statistiikka

Viestiketjuista
308 944
Viestejä
5 236 087
Jäsenet
83 409
Uusin jäsen
Uanza

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom