• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksesä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Elisa Laajakaista -50% ensimmäiset 6kk

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja xlbob
  • Aloitettu Aloitettu
Tuleekohan noista sitten uusi avausmaksu jos haluaa vaihtaa tarjousajan lopuksi takaisin taloyhtiön perusnopeuteen?
 
Tuleekohan noista sitten uusi avausmaksu jos haluaa vaihtaa tarjousajan lopuksi takaisin taloyhtiön perusnopeuteen?

Palveluhinnaston mukaan tulisi sen 9,99e/kk
1723809471547.png



Mutta kokeilin itse vaihda liittymää XXL taloyhtiön oletukseen XS, niin ei näytä tuota avaus-/muutosmaksua olevan.
Olettaisin, että kuuluu tuohon taloyhtiön pakettiin tms. sillä kaikissa muissa maksaa tuo 9,99e.

1723809598179.png

1723809529700.png
 
Palveluhinnaston mukaan tulisi sen 9,99e/kk
1723809471547.png



Mutta kokeilin itse vaihda liittymää XXL taloyhtiön oletukseen XS, niin ei näytä tuota avaus-/muutosmaksua olevan.
Olettaisin, että kuuluu tuohon taloyhtiön pakettiin tms. sillä kaikissa muissa maksaa tuo 9,99e.

1723809598179.png

1723809529700.png
Ja kaiken järjen mukaan jos irtisanoo liittymän niin ei se taloyhtiön perusnetti sieltä mihinkään häviä, enkä usko että irtisanomisesta voi periä maksua.
 
Elisan viesti:
"Nettiyhteytesi lähetysnopeus nousee ja hinnoittelu muuttuu lokakuusta alkaen. Uusi lähetysnopeus on 1000 Mbit/s, sitä ennen 400 Mbit/s.
Muutoksen myötä Elisa Netti kotiin XXL -liittymäsi kuukausimaksu on 1.10.2024 alkaen 34,99 €/kk (sis. alv 25,5 %). Nykyinen kuukausimaksusi 28,99 €/kk on voimassa 30.9.2024 asti.
Jos sinulla on etuhintainen sopimus, nousee hinta vasta etuajan päättyessä. Uusi nopeus tulee kuitenkin voimaan jo lokakuusta alkaen."

Muuttaakohan Elisa kaikki liittymätyypit nopeuksiltaan symmetrisiksi? Itselle tuli vastaava viesti, että 300M/100M muuttuu 300M/300M ja hinta nousee 3 euroa. Elisan nettisivut näyttää vielä kertovan vanhoja nopeuksia.
 
Riippuu ihan itse, mitä itse suosii.
Itse suosin kiinteätä aina, kuin suinkin mahdollista, koska etätöitä 99% ja taloudessa useita päätelaitteita.

Mutta, itselläni sama tilanne eli hinnat hilataan alvin vuoksi, mutta onneksi ihan vielä siedettävä. Itselläni on taloyhtiön laajakaista Elisan kuitu (Netti kotiin XXL ja nopeus 1000M/400M, hinta 28,99e/kk).
Samalla lähetysnopeus kasvatetaan nykyisestä, mikä on mielestäni ihan myös erittäin bueno vaikkei normi käytössä sitä näy.

Elisan viesti:
"Nettiyhteytesi lähetysnopeus nousee ja hinnoittelu muuttuu lokakuusta alkaen. Uusi lähetysnopeus on 1000 Mbit/s, sitä ennen 400 Mbit/s.
Muutoksen myötä Elisa Netti kotiin XXL -liittymäsi kuukausimaksu on 1.10.2024 alkaen 34,99 €/kk (sis. alv 25,5 %). Nykyinen kuukausimaksusi 28,99 €/kk on voimassa 30.9.2024 asti.
Jos sinulla on etuhintainen sopimus, nousee hinta vasta etuajan päättyessä. Uusi nopeus tulee kuitenkin voimaan jo lokakuusta alkaen."

Asun itse harmillisesti pienessä, 8:n asunnon taloyhtiössä ja Elisa ainakin aiemmin rajasi käytön yli 15 asunnon taloyhtiöille.
 

Statistiikka

Viestiketjut
253 986
Viestejä
4 417 932
Jäsenet
73 258
Uusin jäsen
lu1kero

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom