Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Trancea varmaan eniten tullut kuunneltua näistä elektronisen musiikin genreistä. Isot melodiat, vokaalit ja tunteet - melkein aina sopii fiilikseen. Nyt keksin että latailenpa Soundcloudista Manuel Le Sauxin Extrema-setit. Näistä itselle muistiin fiiliksiä eniten herättävät kappaleet ja niistä sitten vaikka soittolistaa.Trance ollut suosikkigenre jo 7.luokalta asti. Porukka kuitenkin kuvittelee metallimieheksi, kun höpötän Rammsteinin keikoista joskus silloin tällöin - enkä pukeudu mustaan. Tuosta vielä joku biisi kylkeen.
Onko suomessa Anjunafamilyn jäseniä? Paavo kuitenkin Suomalainen, niin siihen nähden yllättävän vähän missään puhetta kyseisistä kavereista, varsinkin kun ottaa huomioon kuinka laaja fanipopulaatio näillä on ympäri maailmaa.
Olisi hieno kun tulisivat vetämään jonkun isomman ABGT:n Suomeen. Olen Above & Beyondin nähnyt livenä monta kertaa, mutten koskaan Group Therapyä.
Itse olen TATW sukupolvea. Ensimmäisiä nettiradio-ohjelmia, mitä kuuntelin Orkidean tiistain tanssi-illan ohella (tais ylelläkin olla nettiradio tohon aikaan). ASOT:tia tuli kuunneltua myös, mutta TATW joka viikko episodista 1 lähtien. ETN.fm tuli tutuksi, jossa oli kaikki parhaat trance DJ:t. Pari kertaa siellä soi myös mun oma biisi.Onko suomessa Anjunafamilyn jäseniä?
Solarstonen Pure Trance tulee viikottain kuunneltua. Siinä sopivasti kaikkea, muttei liian progressiivista.Mulla on ilmeisesti monesta muusta poiketen, musiikkimaku muuttunut siinä mielessä, että en enää jaksa kuunnella sitä ysäri ja 2000 luvun trancea.
Nuo ASOT:t ja tieston yms. setit tuli itsekin kuunneltua ja Armin, Infected Mushroom etc. nähty livenä joskus aikanaan, mutta jotenkin nykyään uppoaa paremmin vähän tuollainen rauhallisempi meininki. Kutsuttaneeko sitä sitten "hissimusiikiksi". ABGT vastaa siihen hyvin ja kun mukana vielä Suomalaisverta niin tuo sekin vähän lisää intoa seurata poppoon seikkailuja.
Aiemmin nuorempana tuli ehkä enemmän kuunneltua kaikenlaista erilaista edm:ää, samaten bileissä milloin teknoa, eri tyyppistä trancea, drum'n'bassia. On tämä uplifting trance aika energistä tai nostattavaa nimensä mukaisesti. Etätöitä tehdessä kuulokkeista soikin yleensä rauhallisempi progressiivinen house taustamusiikkina. Varsin kaavamaista musiikkiahan tämä trance on loppupeleissä mutta ei tietysti pelkästään kuunneltavaksi tarkoitettua niin täytyy löytyä ne tietyt rakennuspalikat. Eniten siinä viehättää kaiketi kun usean geneerisen kappaleen jälkeen joku kappale kolahtaa vaikka luulee kuulleensa melodiat ym. etu- ja takaperin tuhanteen kertaan..Mulla on ilmeisesti monesta muusta poiketen, musiikkimaku muuttunut siinä mielessä, että en enää jaksa kuunnella sitä ysäri ja 2000 luvun trancea.
Nuo ASOT:t ja tieston yms. setit tuli itsekin kuunneltua ja Armin, Infected Mushroom etc. nähty livenä joskus aikanaan, mutta jotenkin nykyään uppoaa paremmin vähän tuollainen rauhallisempi meininki. Kutsuttaneeko sitä sitten "hissimusiikiksi". ABGT vastaa siihen hyvin ja kun mukana vielä Suomalaisverta niin tuo sekin vähän lisää intoa seurata poppoon seikkailuja.
Chemical Brothers - Galvanize
Ei uskoisi mitenkään tämän kappaleen olevan 20 vuoden takaa. Soi jossain Pepsi mainoksessa TV:ssä, josta muistui mieleen. Tai sitten olen vaan täysin pudonnut nykymusiikin kärryiltä. Jotenkin omasta mielestä ero oli selkeämpi 2000 luvun, 1990 ja 1980 lukujen musiikissa