Elektronisen musiikin ystävät

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
795
hyvät dynaamiset soundit varsinkin kovaa soitettaessa hyvillä kuulokkeilla ja kajareilla

 
Liittynyt
17.06.2017
Viestejä
57
Uutta Scooteria. Albumilta "Open Your Mind And Your Trousers", 2 parasta biisiä imho:



 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.11.2018
Viestejä
302
Trance ollut suosikkigenre jo 7.luokalta asti. Porukka kuitenkin kuvittelee metallimieheksi, kun höpötän Rammsteinin keikoista joskus silloin tällöin - enkä pukeudu mustaan. Tuosta vielä joku biisi kylkeen.

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 311
Onko suomessa Anjunafamilyn jäseniä? Paavo kuitenkin Suomalainen, niin siihen nähden yllättävän vähän missään puhetta kyseisistä kavereista, varsinkin kun ottaa huomioon kuinka laaja fanipopulaatio näillä on ympäri maailmaa.

Olisi hieno kun tulisivat vetämään jonkun isomman ABGT:n Suomeen. Olen Above & Beyondin nähnyt livenä monta kertaa, mutten koskaan Group Therapyä.

 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 546

Trance ollut suosikkigenre jo 7.luokalta asti. Porukka kuitenkin kuvittelee metallimieheksi, kun höpötän Rammsteinin keikoista joskus silloin tällöin - enkä pukeudu mustaan. Tuosta vielä joku biisi kylkeen.
Trancea varmaan eniten tullut kuunneltua näistä elektronisen musiikin genreistä. Isot melodiat, vokaalit ja tunteet - melkein aina sopii fiilikseen. Nyt keksin että latailenpa Soundcloudista Manuel Le Sauxin Extrema-setit. Näistä itselle muistiin fiiliksiä eniten herättävät kappaleet ja niistä sitten vaikka soittolistaa.

Onko suomessa Anjunafamilyn jäseniä? Paavo kuitenkin Suomalainen, niin siihen nähden yllättävän vähän missään puhetta kyseisistä kavereista, varsinkin kun ottaa huomioon kuinka laaja fanipopulaatio näillä on ympäri maailmaa.

Olisi hieno kun tulisivat vetämään jonkun isomman ABGT:n Suomeen. Olen Above & Beyondin nähnyt livenä monta kertaa, mutten koskaan Group Therapyä.

En ole jäsen, kuunnellut kyllä vanhaa Above & Beyondia, Oceanlabia ja tämmöistä. Monta hyvää/isoa hittiä. Oma innostus laantui aikanaan kun siirtyivät "perinteisestä" trancesta "trance 2.0":aan. No kyllä sitäkin kuuntelee ei siinä mitään. Aina välillä tulee kuunneltua Group Therapyä ja Anjunadeepiä (podcastit). Tuo deep on kai progressive housea tms mitä myös tulee kuunneltua rutkasti (etätöissä).

Joskus tulee mieleen että olisipa hienoa käydä jollain noista isoista festareista (ADE, Miami Ultra ja mitä näitä on). Taitaa vaan olla aika paljon nuorempaa porukkaa niissä, toisaalta mitä väliä :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 546

Askewin biisin melodiasta tuli mieleen jotenkin myös tämä
[
Old but gold!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.11.2018
Viestejä
302
Above & Beyond (Oceanlab) on tuttu. Joskus aikoinaan kuuntelin enemmänkin, nykyäänkin joskus, nimenomaan noita vähän vanhempia biisejä. Dan Stone ja Temple One täyttää suurimman osan kuunteluista nykyään, etenkin Stone.
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 546


Feeling This Way:stä näköjään montakin versiota, Kearneyn ja Ellisin remixissä ehkä eniten potkua :thumbsup:

Ei paha tämä 2023 versiokaan, pianon kilkuttelua enemmän
 
Viimeksi muokattu:

Corsten

Tukijäsen
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
1 261
Onko suomessa Anjunafamilyn jäseniä?
Itse olen TATW sukupolvea. Ensimmäisiä nettiradio-ohjelmia, mitä kuuntelin Orkidean tiistain tanssi-illan ohella (tais ylelläkin olla nettiradio tohon aikaan). ASOT:tia tuli kuunneltua myös, mutta TATW joka viikko episodista 1 lähtien. ETN.fm tuli tutuksi, jossa oli kaikki parhaat trance DJ:t. Pari kertaa siellä soi myös mun oma biisi.

Paavon olen nähnyt livenä POS artistinimellä, kun soitti kerran Helsingissä, T
trancen kulta-aikaan 2000 luvun puolessa välissä. Corstenin näin (en siis peilistä) Hesperiassa kesällä 2002, olikohan Club Colors bileet. Van Buuren myös Helsingissä klubikeikalla nähty Stockan kulman vastapäätä klubilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 311
Mulla on ilmeisesti monesta muusta poiketen, musiikkimaku muuttunut siinä mielessä, että en enää jaksa kuunnella sitä ysäri ja 2000 luvun trancea.

Nuo ASOT:t ja tieston yms. setit tuli itsekin kuunneltua ja Armin, Infected Mushroom etc. nähty livenä joskus aikanaan, mutta jotenkin nykyään uppoaa paremmin vähän tuollainen rauhallisempi meininki. Kutsuttaneeko sitä sitten "hissimusiikiksi". ABGT vastaa siihen hyvin ja kun mukana vielä Suomalaisverta niin tuo sekin vähän lisää intoa seurata poppoon seikkailuja.
 

Corsten

Tukijäsen
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
1 261
Mulla on ilmeisesti monesta muusta poiketen, musiikkimaku muuttunut siinä mielessä, että en enää jaksa kuunnella sitä ysäri ja 2000 luvun trancea.

Nuo ASOT:t ja tieston yms. setit tuli itsekin kuunneltua ja Armin, Infected Mushroom etc. nähty livenä joskus aikanaan, mutta jotenkin nykyään uppoaa paremmin vähän tuollainen rauhallisempi meininki. Kutsuttaneeko sitä sitten "hissimusiikiksi". ABGT vastaa siihen hyvin ja kun mukana vielä Suomalaisverta niin tuo sekin vähän lisää intoa seurata poppoon seikkailuja.
Solarstonen Pure Trance tulee viikottain kuunneltua. Siinä sopivasti kaikkea, muttei liian progressiivista.
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 546
Mulla on ilmeisesti monesta muusta poiketen, musiikkimaku muuttunut siinä mielessä, että en enää jaksa kuunnella sitä ysäri ja 2000 luvun trancea.

Nuo ASOT:t ja tieston yms. setit tuli itsekin kuunneltua ja Armin, Infected Mushroom etc. nähty livenä joskus aikanaan, mutta jotenkin nykyään uppoaa paremmin vähän tuollainen rauhallisempi meininki. Kutsuttaneeko sitä sitten "hissimusiikiksi". ABGT vastaa siihen hyvin ja kun mukana vielä Suomalaisverta niin tuo sekin vähän lisää intoa seurata poppoon seikkailuja.
Aiemmin nuorempana tuli ehkä enemmän kuunneltua kaikenlaista erilaista edm:ää, samaten bileissä milloin teknoa, eri tyyppistä trancea, drum'n'bassia. On tämä uplifting trance aika energistä tai nostattavaa nimensä mukaisesti. Etätöitä tehdessä kuulokkeista soikin yleensä rauhallisempi progressiivinen house taustamusiikkina. Varsin kaavamaista musiikkiahan tämä trance on loppupeleissä mutta ei tietysti pelkästään kuunneltavaksi tarkoitettua niin täytyy löytyä ne tietyt rakennuspalikat. Eniten siinä viehättää kaiketi kun usean geneerisen kappaleen jälkeen joku kappale kolahtaa vaikka luulee kuulleensa melodiat ym. etu- ja takaperin tuhanteen kertaan..
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 980
Viestejä
4 273 558
Jäsenet
71 585
Uusin jäsen
villejok

Hinta.fi

Ylös Bottom