• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka ELECTROLUX WA71-304GY ILMANPUHDISTIN

Liittynyt
31.08.2022
Viestejä
10
Tuote: ELECTROLUX WA71-304GY ILMANPUHDISTIN
Tarjoushinta: 179
Normaalihinta: 399
Kauppa: Veikon Kone
Voimassa: 16/04/2023 asti
Linkki: Ilmanpuhdistin
Promokoodi: -

Kommentti tarjouksesta: Ilmanpuhdistin tarjouksessa, normihinta näille pyörii vissiin siinä 249-299 paikkeilla. Ei omaa kokemusta tästä..
 

HikinenM

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 048
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.12.2019
Viestejä
268
Vertaat eri malliin. Tuo sinun linkkaamasi on Electrolux A5 mallia vastaava. Alla A7 vastaava.

E: En helposti näe mitä eroja. Ainakin 4 vs 5 stage air purification, seinäasennuksen puute.
Mulla on tuo a7 vastaava aeg juuri amazonista. Valkoista saa reilulla satasella minkä itse maksoin aikanaan. Parempi kun xiaomin laitteet ja filttereitä ei tarvi vaihtaa niin usein. Appi ei toimi suomessa toki von kautta voi varmaan asentaa jos haluaa. Itellä ei ollut Apille edes tarvetta
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 051
Mulla on tuo a7 vastaava aeg juuri amazonista. Valkoista saa reilulla satasella minkä itse maksoin aikanaan. Parempi kun xiaomin laitteet ja filttereitä ei tarvi vaihtaa niin usein. Appi ei toimi suomessa toki von kautta voi varmaan asentaa jos haluaa. Itellä ei ollut Apille edes tarvetta
Miten parempi kuin Xiaomin laitteet?
 

HikinenM

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 048
Mulla on tuo a7 vastaava aeg juuri amazonista. Valkoista saa reilulla satasella minkä itse maksoin aikanaan. Parempi kun xiaomin laitteet ja filttereitä ei tarvi vaihtaa niin usein. Appi ei toimi suomessa toki von kautta voi varmaan asentaa jos haluaa. Itellä ei ollut Apille edes tarvetta
Siis ei saa. Jos valitset valkoisen värin niin malli vaihtuu AX71 (A7 vastaava) -> AX51 (A5 vastaava) ja samalla hinta melkein puolella.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 614
Tekis mieli ostaa vaikka 2kpl noita AX51:siä amazonista, mutta näissä kun nuo filtterit maksaa lähemmäksi 100eur niin kalliiksi tulee uusiminen aina.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
700
Suostuuko nuo RFID-romut edes käynnistymään vanhaksi menneellä filtterillä? Jossain Xiamossa pystyy nappeja rämppämällä resetoimaan sirut, mutta AEG/Electrolux-romuihin ei äkkiseltään vastaavia ohjeita löydy.
Filtterithän kestää monessa kohteessa käytännössä vuosia kun näyttää niille välillä imuria, muttta aktiivihiili menettää toki tehonsa parissa kuukaudessa.
Joissain vehkeissä pystyy pesemään aktiivihiilen, mutta oma hommansa siinäkin. Pesun ja kuivatuksen jälkeen pitää vielä uunittaa 100 asteessa about 10 minuuttia.
Eli aika turha koko aktiivihiili, mutta ikävämpi homma, jos vehje ei suostu toimimaan ilmaan tuoretta aktiivihiilifiltteriä.
Oma mikälie Electrolux muistuttelee filtterin vaihtoa muistaakseni muutaman kuukauden välein, mutta ei ole RFID-sirua joten sen voi kuitata vaihdetuksi.

Äkkiseltään selailtuna AX5 ja AX7 eroaa vain antureiden osalta. Seiska osaa mitata ilmankosteuden sekä TVOC-yhdisteet.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.04.2018
Viestejä
512
No niin, olisi varmaan pitänyt jättää RFID-romu kauppaan. Eli onko vinkkejä, kun pakasta revitty laite valittaa, että filtteriä ei löydy. Filtteri on oikein päin laitteessa. Amazonin myymästä AEG:sta on kyse.

edit: Ongelma ratkaistu palalla talouspaperia etummaisen suodattimen lamelliin samaan kohtaan missä rfid-tarrat on kiinnitettynä. Näin tarrat painuvat pari milliä lähemmäs lukijaa ja nyt löytyy suodattimet. Surkeaa suunnittelua, mutta minkäs teet. Mahdollisesti noi tarrat on lätkäisty vähän ohi siitä kohdasta missä ne kuuluu olla.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 780
Viestejä
4 203 440
Jäsenet
70 987
Uusin jäsen
Rosmonautti

Hinta.fi

Ylös Bottom