Elden Ring -pelisarja

Fromilla useampi projekti menossa. Kyllä sieltä perinteisempää varmasti myös tuloilla. Tämähän on spinoff ja ohjaamista kokeilemassa uusi tyyppi sillä tontilla.

Vähän samoilla linjoilla kuin muutkin, että vaikuttaa "kakkosryhmän" tekeleeltä, Ai generoi kenttiä ja sekaan heitetään monstereita Nameless Kingistä alkaen. Voihan tuo olla hauskaakin, itse en perusta co-oppina Dark Soulseja pelata, minulle se tunnelma on aina tullut siitä yksinäisyyden melankoliasta jos runolliseksi heittäytyisi.
Eipä tuo tosin taida yrittää olla perinteinen Dark Souls vaan jonkinlainen Monster Hunterin ja sen sekoitus. Miyazaki taannoin totesi että talossa on lahjakkuuksia, joita mielellään katsoisi esim. Dark Soulsin parissa vaikkei itse enää tee nille jatkoa. Tässä varmaan annetaan muille siis temmellyskenttää, mikäs siinä kun on maailma jo pohjalla.

Viimeksi muokattu:
Kyllähän tämä nyt hieman alkuun skeptisyyttä herätti, että onko lähdetty vain rahan kiilto silmissä lypsämään pelisarjaa. Ekat fiilikset siis trailerin nähtyä. Nyt kun lueskellut ja katsellut analyyseja mistä on kyse, niin ajatukset kääntynyt positiivisempaan suuntaan.

Itse jo Elden Ringin peruspelin pelattavuus ja pelimekaniikat ovat mielestäni loppuun asti hiottua, miltä pohjalta on käsittääkseni myös tätä Nightreignia lähdetty kehittämään. Tähän kun lisätään paljon uusia pelattavuuteen vaikuttavia aspekteja uskon, että vie tämä pelattavuuden vielä seuraavalle tasolle. Lisäksi Fromsoftin tuntien aina, kun on lähdetty tekemään uusia juttuja ja poistuttu omalta mukavuus alueelta, on studio näissä yleisesti ottaen aina onnistunut.

Ehkä hieman ihmetystä herätti, että tästä on lähdetty tekemään kokonaan standalone peli, koska olisin itse tämän mieltänyt lähinnä dlc:ksi. Onko syynä sitten se, että on pelillisesti niin paljon erilainen kuin pääpeli, että ei olla viitsitty lähteä enää sekoittamaan näitä keskenään. Toivotaan, että ei tule floppia. Luotto on edelleen kova, että laatua tulossa.

Statistiikka

Viestiketjuista
261 441
Jäsenet
74 810
Uusin jäsen
Kejis

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom