Elden Ring (PC, PS4/PS5, Xbox One/X/S)

Liittynyt
20.08.2018
Viestejä
171
Täällä ultima Soul fani, jäi koodi saamatta.

Tuntuu r/Eldenring reddittiä tuskalliselta seurata.

Olen iloinen niiden puolesta ketkä sai ja mielelläni luen kokemuksia täältä vkl jälkeen.
Vkl olen kyllä 4 seinän sisällä, itkien tuskaani
Juu kylläpä tuo koodi taisi aika monelta fanilta jäädä saamatta. Ja tulee kyllä varmana ihan mielellään itsekkin lueskeltua kokemuksia pelistä enemmän.

Koittanut tässä lohduttaa itseä ajatuksella, että peli tuntuu ainakin hitusen tuoreemmalta sitten julkaisussa, kun ei nyt pääse vielä testaileen.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 815
Alkaa kohtuu kiimainen hype olemaan. Fextralife oli testin aluetta/alueita 70 tuntia pelannut. Katsoin vain otsikon.

Tätä aiheuttaa kyllä vain From Software.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 235
Jep, itsekkin pelailen testejä mitä kerkeän ja kaikki muu videokuva jää kyllä katsomatta, tuo 19min official gameplay vakuutti jo tarpeeksi.
Säästetään alueitten tutkiskelu sitten julkaisuun, harmittaa vaan jos noista jotain hienoja salareita bongaisikin ja menettäisi sen löytämisen ilon sitten itse.
 
Liittynyt
20.08.2018
Viestejä
171
Joo kyllä jää itsellä kans gameplay videot tästä eteenpäin katsomatta. Kylläpä nuo tahtoo aina jonkin verran spoilata esim. maailman, vihollisten ja pelimekaniikan osalta, jotka omasta mielestä just niitä asioita jotka on parasta löytää omalla pelaamisella.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 815
Kyllä alueet ja loparit, jos liikaa spoilaantuu niin harmittaa.

Varmistan tässä että eikös 12pm cet ole 13:00 täällä?
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 815
Eka testikerta ohitse.

Se 20min pelivideo vakuutti jo, mutta onhan se eri kun pääsee itse. Mielenkiintoinen fiilis, kun paljon on tuttua aiemmista peleistä, mutta silti uudessa maailmassa uusien tarinoiden kanssa tunne on omanlaisensa. Minulle tuli mieleen Dark Souls 1:sen runollisen haikea fiilis yhdistettynä hienoon ambientiin ja kerrassaan upean maailman uuteen elämykseen. Jumalauta siellä on hienoja paikkoja. Tuli voittoja ja tuli osumaa.

Melkein uskallan sanoa että Fromin paras peli on tässä, mutta odotellaan koko peli ensin. :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 235
Eka testikerta ohitse.

Se 20min pelivideo vakuutti jo, mutta onhan se eri kun pääsee itse. Mielenkiintoinen fiilis, kun paljon on tuttua aiemmista peleistä, mutta silti uudessa maailmassa uusien tarinoiden kanssa tunne on omanlaisensa. Minulle tuli mieleen Dark Souls 1:sen runollisen haikea fiilis yhdistettynä hienoon ambientiin ja kerrassaan upean maailman uuteen elämykseen. Jumalauta siellä on hienoja paikkoja. Tuli voittoja ja tuli osumaa.

Melkein uskallan sanoa että Fromin paras peli on tässä, mutta odotellaan koko peli ensin. :)
Samat fiilikset ekan testin jälkeen.
Otettu kaikki mitä opittu Souls-sarjasta ja Sekirosta, pistetty maailma täynnä mielenkiintoista tutkittavaa päälle joka rankaisee jos ei pidä silmiä auki. En tiedä oliko Enchanted Knight vaihtoehto virhe, mutta alkupuraisulta tuntuu vaikeimmalta FromSoftin tekeleeltä.
Edessä on pitkät kolmisen kuukautta. :drool:
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 815
Maailma on kyllä elävän värikäs kuin Sekirossa. Yön ja päivän vaihtelu erinomainen juttu, vaikka vielä ei osaa sanoa mitä kaikkea se tuo mukanaan. Paljon oli myös sitä tuttua mysteerin tuntua. Kiinnostavia kohtia, joista ei vielä tiedä mitä ne merkitsevät.

Minä aloitin Prophetilla ja ainakin kuolen helposti. Kovaa iskua teen kyllä miraclella, mutta ajoitus pitää olla kohdillaan. Haastavaksi kutsun kyllä itsekin, mutta siitä se lähtee. Cooppailtua tuli myös hivenen.

Hivenen Gamefaqsista kokemuksia luin niin olen ainakin missannut reilusti asioita/paikkoja. Ei riittänyt minulle 3h kaikkeen. Nopeita ovat jotkut. :D
 
Viimeksi muokattu:

Karppi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.10.2019
Viestejä
2 058
Suorituskyky ei ole kovin kummoinen PS5, quality mode pyörii miten sattuu ja performance mode ei yllä lukittuun 60fps, ärsytti pelata kun vähän väliä tökkii. On tässä vielä onneksi aikaa julkaisuun, jospa ne saa tämän kuntoon, tosin kaikissa näiden edellisissä peleissä on ollut paska ruudunpäivitys konsoleilla. Kyllä ne vanhemmat pelit pyörii PS5 hyvin, taitaa kaikki olla lukittuja 60fps pelejä lukuun ottamatta Bloodbornea, että kyllä tässä toivoa on.

Kontrollit on myös hieman hankalat kun o napista sprinttaa ja jos haluaa liikuttaa samaan aikaan kameraa niin pitää etusormella painaa tuota nappia. Tässä pystyy onneksi muokkaamaan kontrolleja, mutta ei tuota nappia taida parempaankaan paikkaan saada, koska tuosta tapahtuu myös muita liikkeitä. Pitäis olla yksittäinen sprinttinappi ja sen vois laittaa L3, myöskin camera auto follow pitäis saada pois päältä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 113
Suorituskyky ei ole kovin kummoinen PS5, quality mode pyörii miten sattuu ja performance mode ei yllä lukittuun 60fps, ärsytti pelata kun vähän väliä tökkii. On tässä vielä onneksi aikaa julkaisuun, jospa ne saa tämän kuntoon, tosin kaikissa näiden edellisissä peleissä on ollut paska ruudunpäivitys konsoleilla. Kyllä ne vanhemmat pelit pyörii PS5 hyvin, taitaa kaikki olla lukittuja 60fps pelejä lukuun ottamatta Bloodbornea, että kyllä tässä toivoa on.
Digital Foundry jo vähän tutkailikin asiaa ja totesi että kannattaa pelata PS4 versiota PS5:lla. Peli pyörii silloin locked 60fps ja on marginaalisesti huonomman näköinen. Ps5 native versio on tällä hetkellä surkeassa jamassa.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
Katsoin minuutin verran kun joku striimaaja tappeli sen trailerissakin nähdyn lohikäärmeen kanssa, ja pistin riimun kiinni kun näytti niin hyvältä. Dark Souls & Zelda: Breathe of the Wild tuli mieleen. Pakko-ostoshan tämä on ollut kokoajan.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 815
Eiköhän sieltä optimoinnilla hyvä tule! :)

Ei kuitenkaan kaukana olla lukitusta eikä se kaikkialla heitä.

Samoin series x ei pidä lukittuna.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 235
Onkohan hankkittava joku ohjain jossa on takanapit julkaisuun niin helpottaa tuota tavaroitten keräämistä, voi sprintata, kerätä tavaraa ja suunnata kameraa samaan aikaan.
 

Karppi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.10.2019
Viestejä
2 058
Onkohan hankkittava joku ohjain jossa on takanapit julkaisuun niin helpottaa tuota tavaroitten keräämistä, voi sprintata, kerätä tavaraa ja suunnata kameraa samaan aikaan.
Itse pelaan tämmöisten ohjausasetuksen peleissä sillain että kun sprinttaan niin painan etusormenreunalla sprinttinappia, tuolloin pystyy samalla liikuttamaan kameraa. Kyllähän tuo rupeaa pidemmän päälle käymään sormeen, että kyllä tuolle jokin parempi ratkaisu pitäisi saada. Koska tässä tapahtuu sprinttinapista myös muita liikkeitä niin ei tuota helpolla eri nappiin pysty laittamaan, vaikka tässä pystyy nappien paikkaa vaihtamaan.
 

MariusFin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.08.2021
Viestejä
354
Pahoin pelkään että peli tulee siirtymään mahdollisesti Q4 / 2022, koska peli tosiaan tehdään niin monelle alustalle ja etenkin tuo PS5-versio on täysin rikkinäinen ja keskeneräinen. Toiseksi Cyberpunk 2077 viittauksia alkaa olemaan jo netti pullollaan.

Niillä viitataan tietenkin yli-hypetykseen, jota on nähtävissä eli luvataan valtavasti, mutta kuten Cyberpunkissa niin sen alku oli hienosti tehty, mutta sitten muu peli, noin 80 % olikin täysin keskinkertaista ja rikki. Ja se oli kuitenkin firma joka teki Vihtori kolmosen eli heiltä odotettiin enemmän.

Avoinmaailma vaikuttaa myös grafiikkaan eli lopullisessa versiossa grafiikka saattaa olla aika alhaisella tasolla, jotta peli pyörisi 60fps edes näillä PS5 & XSX. Tavallaan yritän sanoa että nyt täytyisi jaksaa olla hyvinkin kriittinen, jolloin pelin teko lykkääntyy, mutta kehitystiimi saa lisäaikaa, jolloin sieltä voi oikeasti tulla jotain suurta.

Myös pelin bosseja on kritsoitu rajusti ja osalle se on syy että eivät hanki. Onko tämä parempi kuin Vihtori 3 taikka Zelda... aivan itse odotan että olisi, mutta suuria kysymysmerkkejä ilmassa. Myös tuo hyppiminen, tiputtautuminen ja sitten tämän hevosen pomppiminen, ne hieman epäilyttävät vielä mikä homman nimi.
 

Karppi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.10.2019
Viestejä
2 058
Onhan tuo pelihahmo todella kankea jos sitä vertaa muihin vastaaviin peleihin, ei osaa ottaa edes kielekkeestä kiinni. Ehkä tämä peli loistaa silloin kun päästään linnoihin ja perinteisempiin DS alueisiin, ei tuo avoinmaailma ainakaan itseäni vielä vakuuttanut.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 235
Itse pelaan tämmöisten ohjausasetuksen peleissä sillain että kun sprinttaan niin painan etusormenreunalla sprinttinappia, tuolloin pystyy samalla liikuttamaan kameraa. Kyllähän tuo rupeaa pidemmän päälle käymään sormeen, että kyllä tuolle jokin parempi ratkaisu pitäisi saada. Koska tässä tapahtuu sprinttinapista myös muita liikkeitä niin ei tuota helpolla eri nappiin pysty laittamaan, vaikka tässä pystyy nappien paikkaa vaihtamaan.
Näinpä, itsekkin eri tavalla pitänyt ohjainta ja saa homman hoidettua mutta olisihan tuollaiset takanapit erittäin iso helpotis, katselin 8bitdo Pro 2 -ohjainta joka vaikuttaa ihan pätevältä, hintakaan ei päätä huimaa niin voisi olla hyvä vaihtoehto. Sitten toinen olisi Microsoftin Elite ohjain mutta tuosta on niin paljon juttua että näppäimet ei aina rekisteröidy ja joutuu takuussa pyörittelemään niin ohitetaan tällä kertaa.

Liittyen lykkäykseen, en usko että enää lykkäävät kun kerran on jo ja markkinointi masiina on laitettu jo pyörimään. Itse pelasin PS5-version ja täysin eri mieltä että se olisi ollut rikkinäinen tai keskeneräinen. Kaikki oikeat bossit on ollut aivan timanttia ja hyvä että adoptoivat Sekiro/Bloodbornesta tämän että on myös heikompia pomovihollisia (Foe ja Great Foe). Jos Sekiro on entuudestaan tuttu niin liikkuvuus tuli myös luonnostaan, ei tässä mitään Unchartedia olla tekemässä niin itse ainakin ymmärrän ettei seinissä kiivetä tai liaaneissa roikuta.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 815
Täysin rikkinäinen puheet minusta aivan höpöpuhetta. Framerate ei ole kaukana lukitusta enkä itse huomannut esim. mitään tekstuuriongelmia muuten. Kummoisempia glitsejäkään ei minulla tapahtunut.

Lopareista, jos joku ei ymmärtänyt nyt niin testissä oli yksi tarinalopari, joka lunasti täysin vaatimukset sille. Erittäin tyylikäs. Loput oli maailmalopareita ja luolissa eli kuten Bloodbornen chalice dungeoneissa ei ne kaikki ole eeppisiä vääntöjä. Sama juttu witchereissä, skyrimissä ym.

Hevonen oli hyvä ja kätevä. Kaikki tarvittavat asiat avoimessa maailmassa onnistui. En kaivannut raskaiden panssareiden kiipeilymestaria.

Lisäys: Avoin maailma ei varmaan maata mullistavaa tuo, mutta hevosen kanssa lohikäärmeen kimppuun hyökkääminen ja ranged spellit kyllä siisteintä ikinä. Oli kohtuu ankeaa Skyrimissä samana päivänä lohikäärmeet.

Jonkun verran tsekkaillut kuitenkin mitä nuo sisällön luojat kuten Fextralife (70h pelasivat) ovat mieltä niin ei sielläkään mitään huolia ole rikkinäisyydestä ollut. Optimointia ym. toki vielä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.08.2018
Viestejä
171
Tässä on myös hyvä huomioida se että kyseessähän on network test, jossa siis pääpaino on tasapainottaa nettimoninpeliä ja korjata siihen liittyviä ongelmia. Eli lopullinen sisältö tulee todennäköisesti muuttumaan vielä huomattavasti itse julkaisuun.

Mitä noihin CP2077 vertailuihin tulee, niin suurin erohan taitaa olla jo se että CP2077 eroaa Witcher sarjaan verrattuna jo genreltään ja pelimekaniikoiltaan huomattavasti. Kun taas ER on hyvin paljon samaa mitä fromin peleiltä on jo totuttu aikaisemmin näkemään. Lisäksi kaikki mitä fromsoftware on tähän mennessä näyttänyt ja kertonut pelin sisältävän on mielestäni pitänyt paikkaansa. Tokihan nämä selviää todellisuudessa sitten vasta kun itse peli on julkaistu.
 

Karppi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.10.2019
Viestejä
2 058
Täysin rikkinäinen puheet minusta aivan höpöpuhetta. Framerate ei ole kaukana lukitusta enkä itse huomannut esim. mitään tekstuuriongelmia muuten. Kummoisempia glitsejäkään ei minulla tapahtunut.
FromSoftware on tunnettu siitä että heidän pelinsä pyörivät konsoleilla ihan miten sattuu, eikä tämä tehnyt ainakaan tuossa network test versiossa poikkeusta, pelin jokaisessa versiossa oli ruudunpäivitys ongelmia. Pelasin PS5 versiota ja se tökkii jatkuvasti molemmissa tiloissa, ja kun tuli myrskyä niin PS5 versio kyykkäsi myös performance modessa ihan kunnolla.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 815
FromSoftware on tunnettu siitä että heidän pelinsä pyörivät konsoleilla ihan miten sattuu, eikä tämä tehnyt ainakaan tuossa network test versiossa poikkeusta, pelin jokaisessa versiossa oli ruudunpäivitys ongelmia. Pelasin PS5 versiota ja se tökkii jatkuvasti molemmissa tiloissa, ja kun tuli myrskyä niin PS5 versio kyykkäsi myös performance modessa ihan kunnolla.
Jepa olen kyllä kaikki aiemmat konsoleilla pelannut. Samoin pc:llä.

Uskon että paranee kyllä valmiiseen, kun optimointia tehtyä ja ps4 versio ps5:lla oli jo lukittu. Ei häirinnyt minua juurikaan vaikka laskua huomasin.

Oli tullut mailia liittyen testiin. Laitoin palautetta ja mainitsin ruudunpäivityksen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
En kyllä ite jotenkin pääse siitä yli et jos tässä ei Martinia ois ollu mukana niin tän nimi ois varmaan ihan rehellisesti ollu vaan Dark Souls 4. Jotenkin kaikki pelikuva mitä on nähny näyttää pelattavuudeltaan niin tutulta, mikä nyt ei välttämättä huono juttu ole, mutta Sekiron kanssa huomas et vaihtelu on ihan kivaa, samalla kun Demon's Soulsin remakea hakatessa tuli jo aika nopeasti ähkyä, vaikka pelimekaniikoissa tai ite pelissä muutenkaan ei mitään vikaa ole, olis kiva vaan joskus nähdä jotain uuttakin.

Toki open world uutuutena ja siihen liittyvät asiat. Toivottavasti saavat sen oikeasti mielenkiintoseksi ettei käy kun useimmille open world-peleille ja varsinkin Ubisoftin paskoille. Toisaalta en ite myöskään Breath of the Wildista pitäny ja se jäi kesken, niin voi kans olla et mulla on vaan joku viha open worldia kohtaan.

Tuleehan tää nyt jokatapauksessa ostettua. Pitää kattoa missä kondiksessa PS5 versio on sit julkasussa, jos on suht tasanen 60fps ja näyttää hyvältä niin voipi olla et tulee ostettua PC version sijasta se sit. Toki voishan ATK:n laitella kans telkkariin kiinni ja pelata sit aidolla 4k resolla ja todnäk tasasella 60fps, mut se on jo vähän säätämistä. Noh, nähtäväks jää, eipä tässä kai kiire vielä oo ku tammikuultakin siirty helmikuulle, josta se vielä kuitenkin voi ilman suurempia ihmettelyitä lipsua vielä.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 815
Onneksi ei kuitenkaan ole Dark Souls 4. Minusta uusi maailma ja sen myötä tarinoiden eläminen tai sijoittuminen kokonaan uuteen olemassaoloon selvästi virkisti kokemusta. Tuntui yhtä aikaa ihanan tutulle mutta kuitenkin elävästi virkeälle.

Tykkään kovasti Ds3:sta mutta minusta sitä vaivaa osittain lievä hengettömyys ja väsymys. Elden Ringiä pelatessa en tuntenut samaa. Vertasinkin jo Ds1:n tunnelmaan. Samoin minulle Elden Ringissä oli omaa identiteettiä ja henkeä herätettynä uudestaan.

Mietin että kun ER:ssä on ikään kuin isketty kaikki edeltävä kokemus yhteen niin mitä tulee seuraavaksi Fromilta? Mielestäni ollaan siinä rajalla, jolla pitää jo lähteä uudistamaan. Jännä nähdä!
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 254
Onneksi ei kuitenkaan ole Dark Souls 4. Minusta uusi maailma ja sen myötä tarinoiden eläminen tai sijoittuminen kokonaan uuteen olemassaoloon selvästi virkisti kokemusta. Tuntui yhtä aikaa ihanan tutulle mutta kuitenkin elävästi virkeälle.

Tykkään kovasti Ds3:sta mutta minusta sitä vaivaa osittain lievä hengettömyys ja väsymys. Elden Ringiä pelatessa en tuntenut samaa. Vertasinkin jo Ds1:n tunnelmaan. Samoin minulle Elden Ringissä oli omaa identiteettiä ja henkeä herätettynä uudestaan.

Mietin että kun ER:ssä on ikään kuin isketty kaikki edeltävä kokemus yhteen niin mitä tulee seuraavaksi Fromilta? Mielestäni ollaan siinä rajalla, jolla pitää jo lähteä uudistamaan. Jännä nähdä!
Tuntuu vain että From ei ole kyllä selvästi osannut ottaa kaikkia irti tästä George Martin tarinasta ja vähän jämähtänyt tohon Dark Souls juttuun
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 815
Tuntuu vain että From ei ole kyllä selvästi osannut ottaa kaikkia irti tästä George Martin tarinasta ja vähän jämähtänyt tohon Dark Souls juttuun
Mahdotonta vielä kaikkea mennä sanomaan, mutta minusta on kiintoisaa miten Martinin tuomat aspektit yhdistyvät Fromin tavassa kertoa.

Silläkin uhalla että kuulostan fanipojalle, joka ei kritisoi mitään niin en minä löydä testin perusteella huolia tai valittamista tarinan elementeistä tai tavasta tuoda sitä. :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 254
Mahdotonta vielä kaikkea mennä sanomaan, mutta minusta on kiintoisaa miten Martinin tuomat aspektit yhdistyvät Fromin tavassa kertoa.

Silläkin uhalla että kuulostan fanipojalle, joka ei kritisoi mitään niin en minä löydä testin perusteella huolia tai valittamista tarinan elementeistä tai tavasta tuoda sitä. :)
Jos tietämättä mitään alkaisi pelaamaan Elden Ring peliä niin vähän epäilen että moni luulisi pelaavan Dark Souls peliä kun niin samanlainen on yleisilme
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 815
Jos tietämättä mitään alkaisi pelaamaan Elden Ring peliä niin vähän epäilen että moni luulisi pelaavan Dark Souls peliä kun niin samanlainen on yleisilme
Kyllä varmastikin. Hyvä myös muistaa kuitenkin että missään ei ole Fromilta tullut puhetta täysin jotenkin uuden luomisesta Elden Ringin kohdalla. Pikemminkin on puhuttu aiempien asioiden yhteen tuomisesta ja laajentamisesta.

Siksi aiemmin sanoinkin, että ollaan mielestäni rajalla, jonka jälkeen olisi lähdettävä tekemään jotain ihan uutta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 794
Tässä on sama pelimoottori kuin DS3:ssa ja Sekirossa. Selittää aika pitkälti sitä samaa yleisilmettä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 254
Kyllä varmastikin. Hyvä myös muistaa kuitenkin että missään ei ole Fromilta tullut puhetta täysin jotenkin uuden luomisesta Elden Ringin kohdalla. Pikemminkin on puhuttu aiempien asioiden yhteen tuomisesta ja laajentamisesta.

Siksi aiemmin sanoinkin, että ollaan mielestäni rajalla, jonka jälkeen olisi lähdettävä tekemään jotain ihan uutta.
Olisin halunnut nähdä enemmän vaihtelua kun nuo viholliset vain näyttää kuin olisi otettu suoraan Dark Souls maailmasta
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 815
Olisin halunnut nähdä enemmän vaihtelua kun nuo viholliset vain näyttää kuin olisi otettu suoraan Dark Souls maailmasta
Eihän sitä vielä kaikkea olla nähty. Rannalla oli kyllä minut yllättävä vihollistyyppi.

Helvetti ois kova kun Bloodbornen alaston pyörivä mies vetäisi pitkin avoimen maailman peltoa. Harmi, kun en ole modaaja.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 235
Pelkästään network testin perusteella voi jo sanoa että vihollisvariaatiota on enemmän kuin yhdessäkään edellisessä pelissä, ehkä vähän liian aikaista tuomita siis.

Hieman pohdin että vaikka pelistä sattuisi ultrawide tuki löytymään niin oiskohan silti pelattava OLEDilta kun tällä kertaa tummia sävyjä käytetään todella hyödyksi ja pimeät alueet oli oikeasti pimeitä eikä eteensä meinannut nähdä, vaikka ultrawide mahtava onkin niin näissä tapauksissa IPS-paneeli kyllä näyttää ikävästi ikänsä.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 815
Oli kyllä piru pimeää luolassa oikeasti. Kolmestaan oltiin ja onneksi yhdellä oli soihtu. :D
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 895
Pelkästään network testin perusteella voi jo sanoa että vihollisvariaatiota on enemmän kuin yhdessäkään edellisessä pelissä, ehkä vähän liian aikaista tuomita siis.

Hieman pohdin että vaikka pelistä sattuisi ultrawide tuki löytymään niin oiskohan silti pelattava OLEDilta kun tällä kertaa tummia sävyjä käytetään todella hyödyksi ja pimeät alueet oli oikeasti pimeitä eikä eteensä meinannut nähdä, vaikka ultrawide mahtava onkin niin näissä tapauksissa IPS-paneeli kyllä näyttää ikävästi ikänsä.
Minä varmaan pelaan tilanteen mukaan jommalla kummalla, nyt kun on uusi töllökin (LG C1 OLED) tulossa maanantaina kotia. Eli pääsääntöisesti ultrawidellä jos tuki löytyy, mutta jos ei löydy tai muuten vaan haluaa sohvalla löhöillä niin OLEDilla. :comp:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 619
Viestejä
4 206 618
Jäsenet
70 926
Uusin jäsen
MrKokemus

Hinta.fi

Ylös Bottom