Myyty EKWB Lian Li O11d G1 Distro pumpulla tai ilman (Helsinki)

Liittynyt
12.11.2021
Viestejä
191
Myytävä tuote:EKWB G1 distto
Hinta: 100e / 140e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): täältä
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:


Löytyy 2kpl kyseisiä distro säiliöitä Lian O11d koteloon. Orkkis pumput on nakattu roskiin ja käytössä ollut Bykskin laadukkaampi pumppu.

Voidaan siis myydä joko pumpun kanssa, tai ilman. Hinta ilman pumppua 100e ja pumpun kanssa 140e.


Suositaan noutoa, mutta posti myös mahdollinen jos ei noutajia ole.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa):Helsinki
Toimitustapa:nouto tai posti
Maksutapa: Mobilepay


Kuva:
 

Liitteet

Liittynyt
09.10.2019
Viestejä
14
Ruvetaanpas tekemään kauppoja.

Sulla on tää ja sitten Bykskin vastaava. Kerro vähän mielipiteitä näistä. Onko jompikumpi esim. helpompi ja onko mahdollista laittaa kolmas jäähdytin Bykskin kanssa (olisiko se käytännössä turhaa liioittelua)?

Mulla on O11 pcmr edition -kotelo, johon olen ollut aikeissa kasata jäähdytyksen pääasiassa käytetyistä osista. Mainitsit toisessa ketjussa että voisit myydä myös muita osia. Se kävisi mulle hyvin.
 
Liittynyt
12.11.2021
Viestejä
191
Ruvetaanpas tekemään kauppoja.

Sulla on tää ja sitten Bykskin vastaava. Kerro vähän mielipiteitä näistä. Onko jompikumpi esim. helpompi ja onko mahdollista laittaa kolmas jäähdytin Bykskin kanssa (olisiko se käytännössä turhaa liioittelua)?

Mulla on O11 pcmr edition -kotelo, johon olen ollut aikeissa kasata jäähdytyksen pääasiassa käytetyistä osista. Mainitsit toisessa ketjussa että voisit myydä myös muita osia. Se kävisi mulle hyvin.
Sulla on komea kotelo...

Bykskin distron kanssa menee oikeastaan kotelon pohjaan vaan 240mm radi ja G1 menee 360mm ylös ja alas.

Laittele vaikka YV:llä viestiä mitä muuta osaa tarvitsisit, niin katsellaan mitä vielä löytyy. Voin laitella samalla vähän kuvia noista molemmista buildeissa...
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 359
Viestejä
4 234 155
Jäsenet
71 195
Uusin jäsen
SQWa_

Hinta.fi

Ylös Bottom