Noniin. Eli tuli kasattua kone seuraavilla komponenteilla:
Asus PRIME X570-P
AMD Ryzen 5 3600
Kingston 16GB (2x8gb) HyperX Fury, DDR4 3200MHz
Corsair 650W RM650 (2019), modulaarinen ATX
PowerColor Radeon RX 5700 XT 8GB GDDR6
Samsung 500GB 860 EVO SSD-levy, 2.5", V-NAND MLC, SATA III
Koppana fractal focus G
Ongelmaksi muodostui se, että näyttö herjaa 'ei signaalia' ja kokeilin myös hiiren ja näppäimistön kera niin ei niihinkään eloa tullut.
Kaikki pitäisi olla minun mielestä oikein ja kunnolla kiinni. Ainut on tuo näytönohjain, kuuluuko tuulettimien pyöriä jos lämmöt on alhaiset, minkäänlaista valoa lediä tuossa ei ainakaan pala. Toki entiedä pitäisikö edes tuossa mallissa olla. Tuulettimet kuitenkin pyörähtää sammuttaessa, joten virtaa se ainakin saa.
Olen kokeillut:
-Näyttis irti ja takaisin varmasti kunnolla
-prossun pinnien suoruus katsottu ja oikein painoillaan
-katsonut kaikkien johtojen kiinnityksen (ainakin omasta mielestäni)
-ram:t irti ja uudelleen kiinni.
-yhdellä ram tikulla suositellussa paikassa lähimpänä prossua, molempia kokeiltu
-pelkästään tarpeelliset johdot ja osat kiinni (näyttis,emo, prossu, poweri) käynnistys
Mitä tässä nyt vielä pitäisi yrittää..? Googlen avustuksella yrittänyt kaikkea kokeilla.. Joku tyhmä virhe varmasti sattunut kun ensimmäinen kasaus on. Lisäilen kuvia parhaani mukaan
Asus PRIME X570-P
AMD Ryzen 5 3600
Kingston 16GB (2x8gb) HyperX Fury, DDR4 3200MHz
Corsair 650W RM650 (2019), modulaarinen ATX
PowerColor Radeon RX 5700 XT 8GB GDDR6
Samsung 500GB 860 EVO SSD-levy, 2.5", V-NAND MLC, SATA III
Koppana fractal focus G
Ongelmaksi muodostui se, että näyttö herjaa 'ei signaalia' ja kokeilin myös hiiren ja näppäimistön kera niin ei niihinkään eloa tullut.
Kaikki pitäisi olla minun mielestä oikein ja kunnolla kiinni. Ainut on tuo näytönohjain, kuuluuko tuulettimien pyöriä jos lämmöt on alhaiset, minkäänlaista valoa lediä tuossa ei ainakaan pala. Toki entiedä pitäisikö edes tuossa mallissa olla. Tuulettimet kuitenkin pyörähtää sammuttaessa, joten virtaa se ainakin saa.
Olen kokeillut:
-Näyttis irti ja takaisin varmasti kunnolla
-prossun pinnien suoruus katsottu ja oikein painoillaan
-katsonut kaikkien johtojen kiinnityksen (ainakin omasta mielestäni)
-ram:t irti ja uudelleen kiinni.
-yhdellä ram tikulla suositellussa paikassa lähimpänä prossua, molempia kokeiltu
-pelkästään tarpeelliset johdot ja osat kiinni (näyttis,emo, prossu, poweri) käynnistys
Mitä tässä nyt vielä pitäisi yrittää..? Googlen avustuksella yrittänyt kaikkea kokeilla.. Joku tyhmä virhe varmasti sattunut kun ensimmäinen kasaus on. Lisäilen kuvia parhaani mukaan
Viimeksi muokattu: