EI ENÄÄ MYYNNISSÄ TÄÄLLÄ Race Face suojat

Liittynyt
07.03.2018
Viestejä
94
EI ENÄÄ MYYNNISSÄ TÄLLÄ FOORUMILLA!

Myytävä tuote:
Race Face FR/DH polvi/säärisuojat ja kyynär/käsivarsisuojat
Hinta:
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Noin 10v sitten jostain nettikaupasta.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei.
Muuta huomioitavaa: L-koko, istui hyvin allekirjoittaneelle, kun olin vielä 90kg/180cm. Säätövaraa noissa on kyllä ihan hyvin.

Myydään alamäki- ja freeride-pyöräilyyn tarkoitetut suojat erinomaisessa kunnossa. Oma ajoni on lähinnä xc:tä ja hieman enduroa, niin nämä ovat aivan totaalisen overkill omassa käytössä. Tulin käyttäneeksi näitä ehkä kolmella fillarilenkillä 2009/2010 tienoilla ennen kuin totesin, että kevytrakenteisemmat ja pienemmän pinta-alan kattavat suojat olisivat sittenkin olleet parempi ostos minulle ja laitoin nämä varastoon siltä varalta, että vauhdinnälkä kasvaa tulevaisuudessa. Unohdin nämä sinne varastoon vuosiksi, kunnes nyt siivoilun yhteydessä tulivat esille.

Muutama pieni naarmu löytyy toisesta polviosasta (olen varmaan ollut polviasennossa maata vasten), ja pehmustepuoli on hieman pölyinen pitkän säilytyksen jäljiltä, vaikka parhaani mukaan pyyhin pölyt. Suojilla ei ole kaaduttu kertaakaan (ironista, kun muutamalla näiden ostoa edeltävällä lenkillä paukutin paljaita polvia ja käsiä kiviin oikein urakalla...) eivätkä ne haise hieltä tai miltään muultakaan epämiellyttävältä.

Nämä ovat uutena maksaneet yhteensä reilusti yli satasen, pelkät polvisuojat taisivat olla jo ~80€, niin nyt edullisesti hyvät suojat! Koitan nyt alkuun saada nämä myytyä ilman postitusvaihtoehtoa, kun ei jaksaisi metsästää sopivan kokoista pahvilaatikkoa...

Sijainti: Espoo, Iivisniemi
Toimitustapa: Nouto, tapaaminen arkisin Iivisniemi-Kamppi-Mannerheimintie 166 välillä iltapäivällä
Maksutapa: Käteinen, Mobilepay/tilisiirto


Kuva:

IMG_3291.jpg
IMG_3295.jpg

IMG_3294.jpg

IMG_3296.jpg


IMG_3299.jpg


 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 750
Viestejä
4 278 272
Jäsenet
71 529
Uusin jäsen
Epi1

Hinta.fi

Ylös Bottom