Ehdotus kauppiaspalautteiden puolelle

nonnzz98

Mini-ITX ❤️
Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2017
Viestejä
983
Hei,

En tiedä miten tämmöisen toteutus voisi toimia, kokeneemmat voivat tyrmätä tämän samantien mikäli aivan typerä idea.
Tässä itselläni jäänyt jokusen verran palautteita saamatta onnistuneista kaupoista. Myönnän, että itselläkin on joitakin palautteita jäänyt antamatta. Mitä jos olisi jokin ’’Hei, sait osto-/myyntipalautteen käyttäjältä X. Muista laittaa hänelle palaute kauppakokemuksestasi kyseisen käyttäjän kanssa.’’ tyyppinen muistutus, joka triggeröityisi kun toinen osapuoli on palautteen laittanut? Onko aivan typerä idea, vai olisiko tässä potentiaalia? :hmm:
 
Hei,

En tiedä miten tämmöisen toteutus voisi toimia, kokeneemmat voivat tyrmätä tämän samantien mikäli aivan typerä idea.
Tässä itselläni jäänyt jokusen verran palautteita saamatta onnistuneista kaupoista. Myönnän, että itselläkin on joitakin palautteita jäänyt antamatta. Mitä jos olisi jokin ’’Hei, sait osto-/myyntipalautteen käyttäjältä X. Muista laittaa hänelle palaute kauppakokemuksestasi kyseisen käyttäjän kanssa.’’ tyyppinen muistutus, joka triggeröityisi kun toinen osapuoli on palautteen laittanut? Onko aivan typerä idea, vai olisiko tässä potentiaalia? :hmm:

Itse pommitan ostajaa/myyjää niin kauan kunnes palaute tulee, jos ei pariin päivään ole kuulunut. Ihan hyvä ehdotus sinällään tuo.
 
Itse pommitan ostajaa/myyjää niin kauan kunnes palaute tulee, jos ei pariin päivään ole kuulunut. Ihan hyvä ehdotus sinällään tuo.
Tuokin varmasti toimiva tapa, itse vaan olen sen verran nössö että en kehtaa kysellä palautteen perään :p
 
Mulle tulee siitä erillinen maili jos joku jättää kauppiaspalautteen. Väittäisin, ettei sen ansiosta oo itellä jäänyt antamatta yhtään palautetta jos vastapuoli on sen antanut :D muita unohduksia sitten on varmasti..
 
Joku oli aiemmin tuota kysynyt ja ei ole kuulemma tulossa millään tavalla pakolliseksi. Käyttäjä kyllä näkee ja saa ilmoituksen silloin kun palautetta saa, joten ei se ole kiinni siitä ettei ole muistanut/huomannut.

Aika yleistä tuo on ainakin ostajien puolella ettei palautetta anneta. Varmaan yksi viidestä jättää ainakin palautteet laittamatta.
 
Tuo kauppiaspalautesysteemi on valmis lisäosa, eikä se valitettavasti mahdollista moista lisätoimintoa.
 
Aika yleistä tuo on ainakin ostajien puolella ettei palautetta anneta. Varmaan yksi viidestä jättää ainakin palautteet laittamatta.

Palautesysteemi on ihan loistava. Antaa edes vähän osviittaa kauppakumppanista. Esim. Torista ei ihan vältt. Uskalla mitä tahansa postikaupalla ostaa, kun ei yhtään tiedä kuka toisessa päässä on. Olen huomannut saman, että valitettavan usea jättää palautteen onnistuneesta kaupasta laittamatta. Palaute palvelee meitä kaikkia. Itselle ei enää niin kriittinen, kun noita palautteita on onneksi jo jokunen kertynyt, mutta uudemmalle käyttäjälle palautteet ovat ihan must.
 
Omalla kohtaa pyydän aina kauppojen yhteydessä kauppiaspalautetta tuotteen tarkastamisen ja testauksen jälkeen. Samalla tiedustelen, että tahtooko toinen osapuoli palautteen.

On tainnut yksi palaute jäädä myyntiketjuun, muut tulleet oikeaan paikkaan.

Hyvä ominaisuus, arvostan.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 713
Viestejä
4 493 339
Jäsenet
74 284
Uusin jäsen
TimoHeino

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom