Ostettu Egpu kotelo, Lempäälä

Rouxinol

siihen voi laittaa tekstiä
Tuote:usb4/tb3/tb4 egpu kotelo parilla lisäusbilla
Hinta: ?

Muuta huomioitavaa:

Tarjoile jos löytyy turhana ja haluat antaa jollekkin toiselle leikkivuoron.

razer core Chrome, gigabyte gaming box, mitä näitä nyt onkaan

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Lempäälä
Toimitustapa: posti/ nouto pirkanmaalla
Maksutapa: mobilepay

-ei ostettu mutta idea jäihin odottamaan lisää huvitusrahaa-

Viimeksi muokattu:
Hmmm no sinänsä joo sinänsä ei =)
Millaista hintaa pitäisit tuollasella? Ei ole itelle tullut aiemmin edes vastaan

Näyttää nuo muut menevän kaupaksi sellasen 150e paikkeilla nykyään. Tähän tosiaan mahtuu isotkin kortit (paitsi mun AIO varustettu 1080ti) ja virtalähteenkin voi vaihtaa, se on tavallinen pöytäkoneen virtalähde.

Mulla tää oli käytössä jostain 2020 asti että sain läppäriin kolme näyttöä yhtaikaa. Nykyään on vain yksi ja
viime viikonloppuna kasasin itx-koneen johon otin tästä näyttiksen.

Periaatteessa laatikkokin löytyy, ehkä. Ajattelin tuossa että jos haluat f2f kaupat tehdä niin voisin ajella vaiks puoliväliin Loimaalle vastaan?

Näyttää nuo muut menevän kaupaksi sellasen 150e paikkeilla nykyään. Tähän tosiaan mahtuu isotkin kortit (paitsi mun AIO varustettu 1080ti) ja virtalähteenkin voi vaihtaa, se on tavallinen pöytäkoneen virtalähde.

Mulla tää oli käytössä jostain 2020 asti että sain läppäriin kolme näyttöä yhtaikaa. Nykyään on vain yksi ja
viime viikonloppuna kasasin itx-koneen johon otin tästä näyttiksen.

Periaatteessa laatikkokin löytyy, ehkä. Ajattelin tuossa että jos haluat f2f kaupat tehdä niin voisin ajella vaiks puoliväliin Loimaalle vastaan?

Vähän kyllä kiinnostais mutta taidan joutua nyt hetkeksi laittaa tän koko hupi-idean jäihin. Katsotaan mahdollisesti myöhemmin jos tämä jostain syystä jää sulle nurkkiin pyörimään

Statistiikka

Viestiketjuista
267 550
Jäsenet
76 050
Uusin jäsen
Ariantaari

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom