Myyty eGPU ExpressCard 34/54, Dell power brick + GTX 460

Liittynyt
29.12.2017
Viestejä
74
Myytävä tuote: eGPU-setti: PE4L ExpressCard to PCIe -adapteri, MSI GTX 460 Twin Frozr -näyttis, Dell DA-2 12V 18A -virtalähde
Hinta: 100
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Näyttis ja virtalähde murosta käytettyinä, adapteri ebaysta.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): nope
Muuta huomioitavaa:

Kokoonpano toimivaksi testattu Dell E6420 -läppärillä. Mukaan saa halutessaan kuvassa näkyvän katkaisijan, jos mielit ATX-powerin kanssa käyttää. Komean vanerikotelon, johon mahtuisi maksimissaan n. 25-senttinen näyttis, joudut polttamaan itse.

Olen myös leikkinyt sähkömiestä ja kolvaillut adapterin, jonka avulla power brickin saa kytkettyä päälle ja pois ja joka muuntaa Dellin 8-pinnisen liittimen 2x6 pin PCIe + 1x molexiksi.

Jossain jemmassa saattaa olla myös softa, jolla läppärin näyttisasetuksia pystyy startupissa sormeilemaan mutta jota en itse koskaan tullut tarvinneeksi.


Sijainti: Helsinki
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Käteinen


Kuva:
 

Liitteet

Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
10
Saisko parempaa kuvaa tosta PE4L ExpressCard to PCIe -adapterista itsestään?
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 012
Paljollaako myyt pelkästään tuon

"PE4L ExpressCard to PCIe -adapteri,"

Kun kaikki muu tarpeellinen löytyy itseltä joten ei ole järkeä kasvatta postipaketin kokoa ja hintaa jollakin täysin tarpeettomalla.
 
Liittynyt
29.10.2017
Viestejä
8
ymmärränkö nyt oikein että tällä adapterilla saa läppäriin minkä tahansa pöytäkoneen näytönohjaimen kiinni ja sen kautta voi esim pelailla?
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 012
ymmärränkö nyt oikein että tällä adapterilla saa läppäriin minkä tahansa pöytäkoneen näytönohjaimen kiinni ja sen kautta voi esim pelailla?
Eihän se tietenkään takaa että mikä tahansa näytönohjain toimii mutta kyllä saa kiinni minkätahansa.

Läppärissä tarvii myös olla se ExpressCard paikka (ts jos läppäri on liian vanha tai liian uusi niin tuota paikkaa ei ole).

Ja sitten on vielä se että läppäri ei vältämättä salli sitä että näytönohjain toimisi sen ExpressCard paikan kautta.

Siksi itsekin olen halukas ostamana vain tuon halvan laitteen enkä näyttisä yms koska vaikka mulla on kaksi ExpressCard paikan sisältävää läpäriä ei ole mitenkään varmaa että kumpikaan suostuisi toimimana ilman ongelmia tämä virityksen kanssa (mulla on jo sekä AMD että Nvidia näyttönohjaimia niin että on varaa kokeilla mikä yhdistelmä toimisi).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.12.2017
Viestejä
74
Paljollaako myyt pelkästään tuon

"PE4L ExpressCard to PCIe -adapteri,"

Kun kaikki muu tarpeellinen löytyy itseltä joten ei ole järkeä kasvatta postipaketin kokoa ja hintaa jollakin täysin tarpeettomalla.
Riippuu toki, paljonko pelkästä adapterista olisit valmis maksamaan. Luonnollisesti tilanne on minulle ihan vastaava, jos luovun pelkästä adapterista. Kotelolla eikä virtalähteellä ole juuri arvoa eGPU-kokoonpanon ulkopuolella.
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 012
Riippuu toki, paljonko pelkästä adapterista olisit valmis maksamaan. Luonnollisesti tilanne on minulle ihan vastaava, jos luovun pelkästä adapterista. Kotelolla eikä virtalähteellä ole juuri arvoa eGPU-kokoonpanon ulkopuolella.
Se tarjous pelkästä adapterista sillä YV puolella on edelleenkin voimassa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
243 755
Viestejä
4 258 944
Jäsenet
71 363
Uusin jäsen
tjr

Hinta.fi

Ylös Bottom