• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Edifier WH950NB vastamelukuulokkeet 89€, Scandinavian Photo

Liittynyt
04.02.2017
Viestejä
91
Tuote: Edifier WH950NB Bluetooth-vastamelukuulokkeet
Tarjoushinta: 89€
Normaalihinta: 149€ (oli 129€, hinta nousi hetki tarjouksen loppumisen jälkeen)
Kauppa: Scandinavian Photo
Voimassa: 5.11. asti varastosaldo loppu
Linkki
: Edifier WH950NB Ivory
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Saatavilla enää valkoisena. Omakohtaisia kokemuksia ei vielä valitettavasti ole kuulokkeiden ollessa vielä tilauksessa, mutta arvostelujen* mukaan nämä ovat kohtalaisen hyvät kuulokkeet jo alkuperäisessä hintaluokassaan.
* esim. Arvostelu: Edifier WH950NB - Kuulokenurkka.com

edit: valkoiset kokonaan loppu, mustissa uusi hinta 149 euroa. Kiitos osallistuneille.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
337
Itse en uskaltaisi tuolta tilata. Sivuston ulkonäkö on epämääräinen ja googlesta kun etsii tuota sivua niin tulee vastaan myös epäilyttäviäkin hakutuloksia.

Ostoehtoja kun kävin lukemaan osuivat nämä silmiin:

Kun olet suorittanut ostoksesi verkkosivustolla, saat automaattisen tilausvahvistuksen siitä, että olemme vastaanottaneet tilauksesi. Tilausvahvistus ei ole sitova tilausvahvistus eikä se muodosta sitovaa sopimusta. Sitova sopimus syntyy vasta, kun lähetämme toimitusvahvistuksen.

Noutopisteessä ja myymälässäme olevat tilaukset, joita ei noudeta ilmoituksessa ilmoitetun ajan kuluessa, palautetaan varastoon. Näissä tapauksissa meillä on oikeus periä vähintään 30€ suuruinen käsittelykulu.

Jos tarkistuksen jälkeen me tai maahantuojan valtuuttama huoltoliike huomaa, että tuotteesi vika ei kuulu reklamaatio-oikeuden piiriin, veloitamme 75€ käsittelykulut ja mahdollisen korjauskustannusehdotuksen summan.

Meillä on oikeus muuttaa näitä ostoehtoja, mutta ostohetkellä hyväksymiäsi ostoehtoja sovelletaan aina kyseiseen ostoon.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.08.2017
Viestejä
83
Scandinavian photosta toistaiseksi vain hyviä kokemuksia. Olen sieltä ostanu pari objektiivia ja salaman kameraan, ei mitään ongelmia verkkokaupan tai Helsingin myymälän puolella. Tavarat tulleet nopeasti ja asiakaspalvelu on toiminut.
 
Liittynyt
04.02.2017
Viestejä
91
Itse en uskaltaisi tuolta tilata. Sivuston ulkonäkö on epämääräinen ja googlesta kun etsii tuota sivua niin tulee vastaan myös epäilyttäviäkin hakutuloksia.

Ostoehtoja kun kävin lukemaan osuivat nämä silmiin:
Bank Norwegianin ongelma :smoke: Lafka on ollut kumminkin sen verran kauan olemassa, että ei ihan hirveästi kuumottanut.
 
Liittynyt
12.11.2017
Viestejä
351
Itse en uskaltaisi tuolta tilata. Sivuston ulkonäkö on epämääräinen ja googlesta kun etsii tuota sivua niin tulee vastaan myös epäilyttäviäkin hakutuloksia.

Ostoehtoja kun kävin lukemaan osuivat nämä silmiin:
Kyllä nuo sivut enemmän ammattitaidolla on tehty kuin joku gigantin paske, joka lagaa joka vaiheessa eli en oikein ymmärrä tuota kommenttia. Käsittääkseni firma on nimensämukaisesti kameraharrastajille eli jos et itse näihin kuulu niin voi tietysti olla että et puljua tunne. Nuo ostoehdot nyt löytyy jokseenkin samassa muodossa jokaisesta verkkokaupasta. Joku 30€ restocking fee/käsittelymaksu varmaan käy järkeen ettei porukka tilaa jotain 7 tonnin kameroita, jotka tulee tukkurilta ja jää sitten noutamatta hyllyyn.
 
Viimeksi muokattu:

Jambbos

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2019
Viestejä
141
Vaikutti sen verran hyviltä hintaansa nähden, et pistin itsekin tilaukseen. Kiitokset linkistä!
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
102
Tuli tuolta kaupasta 4-5 vuotta takaperin tilattua DJI Gimbal -puhelimelle ja tuli nopeasti ilman ongelmia, joten kauppa on tai ainakin oli silloin luotettava ja nopea. Kiitos ja anteeks off topicista :shy:
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
584
Vertailu: Edifier vs. Sony XM5:



Sekä Edifier vs. Sony XM4:
 
Viimeksi muokattu:

Häivehirvi

Köyhä
Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
48
Arvostelujen perusteella erinomaiset tuohon hintaan, mutta eivät "tue AAC-koodekkia", mikä on ilmeisesti huono juttu iPhone-käyttäjille.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
87
Myytiinkö vaaleatkin loppuun? Tuotesivu aukeaa hetkeksi, ja sitten ohjataan muille sivuille.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
180
Kävin juuri liikkeestä poistamassa toiseksi viimeisen parin, yhdet jätin hyllyyn :tup:
 
Liittynyt
11.09.2020
Viestejä
82
Tuote: Edifier WH950NB Bluetooth-vastamelukuulokkeet
Tarjoushinta: 89€
Normaalihinta: 129€
Kiitos! Tuntuu mukavilta päässä, pikaparitus helppoa, soundi on OK, saati sitten jos sitä vielä säätää. Puhetaajuuksia vastamelu ei kovin hyvin vaimenna, mutta toivotaan että auton ja lentokoneen huminaa vaimentaisi paremmin. Ehdottomasti ominaisuuksiensa puolesta jatkoon ja hinta/laatu-suhteesta iso plussa. Pikaisen testin perusteella en osaa sanoa kummat jää omaan käyttöön vmk-25 vai nämä.
 
Liittynyt
14.01.2017
Viestejä
47
Kiitos! Tuntuu mukavilta päässä, pikaparitus helppoa, soundi on OK, saati sitten jos sitä vielä säätää. Puhetaajuuksia vastamelu ei kovin hyvin vaimenna, mutta toivotaan että auton ja lentokoneen huminaa vaimentaisi paremmin. Ehdottomasti ominaisuuksiensa puolesta jatkoon ja hinta/laatu-suhteesta iso plussa. Pikaisen testin perusteella en osaa sanoa kummat jää omaan käyttöön vmk-25 vai nämä.
Samaa mieltä. Vastamelu puheeseen toimii hieman kehnosti, muuten tuntuu olevan hintansa väärti
 
Liittynyt
04.02.2017
Viestejä
91
Kiitos! Tuntuu mukavilta päässä, pikaparitus helppoa, soundi on OK, saati sitten jos sitä vielä säätää. Puhetaajuuksia vastamelu ei kovin hyvin vaimenna, mutta toivotaan että auton ja lentokoneen huminaa vaimentaisi paremmin. Ehdottomasti ominaisuuksiensa puolesta jatkoon ja hinta/laatu-suhteesta iso plussa. Pikaisen testin perusteella en osaa sanoa kummat jää omaan käyttöön vmk-25 vai nämä.
Omieni piti tulla tänään, mutta mokomat kimposivat toiseen toimipisteeseen ja menee näköjään huomiselle. Hyvä kuulla, että ei ollut ihan hutiostos.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
569
Mulla on entuudestaan ollu Sennheiser Momentum 3 -kuulokkeet Teams-käytössä. Aiemmat Momentum 2 -kuulokkeet oli palaverikäyttöön erinomaiset, mutta jossain vaiheessa niiden bluetooth-yhteys alkoi pätkimään. Siispä ostin Momentum kolmoset. Kakkosiin verrattuna, eivät ole ihan yhtä miellyttävät päässä, bluetooth-kantama on samaa luokkaa, mutta yhteys ei sinänsä pätkinyt. Mutta suurimpana murheena, vastamelutoiminto tai jokin söi aina puheen alusta 0,5 sekuntia, ja yllättävän paljon se haittasi palaverikäytössä sitten, kun huomasi että muut ei aina ymmärtäneet mitä yritin kertoa. Muutenkin mikrofonien poimima puheen äänenlaatu oli yllättävän heikkoa.

Siispä ostin nämä Edifierit, kun jossain niitä kehuttiin nimenomaan hyviksi nettipuheluihin. Havaintoja parin viikon käytön jälkeen:
- Eivät ole yhtä miellyttävän tuntuiset päässä kuin Momentum 3:t, kakkosista puhumattakaan. Vaikka pehmeät ja sillä tavoin mukavat ovatkin, niin mulla alkaa hiostamaan. Pystyy niitä kuitenkin 1-2 h pitämään helposti, ja harvemmin tarttee enempää. Momentumit toki vähän eri hintaluokassa, joten ero käyttömukavuudessa ei ollut yllätys.
- Akku kestää ja kestää. Kerran oon kuulokkeet ladannut, edelleen n. 50 % jäljellä. Käyttöä on ollut joka arkipäivä.
- Bluetooth-kantama on parempi. Nyt kärsii paremmin kulkea talossa yhteyden pätkimättä.
- Eivät "syö" puheen alusta sekunnin osankaan vertaa pois. Olen huomannut palavereissa, että työkaverit reagoivat enemmän puheen sisältööni, ja "mitä?", "sanotko uudestaan, pätkii?" jne. kysymykset on jääneet pois.

Tuossapa mitä äkkiseltään mieleen tuli. Joten kokemusteni perusteella, nämä on hyvä valinta palaverikäyttöön. Varsinkin tuolla 90 euron hintalapulla. Kiitos alkuperäiselle postaajalle tarjouksen jakamisesta!
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
67
Näistä lisää kokemuksia? Nyt olisi 99e, anker q45 oli joulun aikaan myös 99e mutta se tarjous ehti mennä ohi.
 
Liittynyt
04.02.2017
Viestejä
91
Näistä lisää kokemuksia? Nyt olisi 99e, anker q45 oli joulun aikaan myös 99e mutta se tarjous ehti mennä ohi.
Itse olen kyllä diggaillut. Taustamelu toimii oikein kivasti julkisessa liikenteessä, kohtalaisen mukavat päässä, akku kestää oikeasti aivan hiivatin pitkään, saundi on ihan kiva ja se mukana tuleva kotelokin on hyvä (joskin isohko), satkun luureiksi ei jaksa löytää mitään moitittavaa. Ensi viikolla pääsevät lentokoneessa tositestiin.
 
Liittynyt
14.01.2017
Viestejä
47
Näistä lisää kokemuksia? Nyt olisi 99e, anker q45 oli joulun aikaan myös 99e mutta se tarjous ehti mennä ohi.
Olen kyllä tykännyt. Kaikin puolin loistavat kuulokkeet omaan käyttöön.
Ainoina miinuksina on että taustamelu suodattaa puheen pois heikosti ja itsellä pitää olla kuulokkeet löysimmässä asennossa pidemmässä käytössä koska muuten rupee painamaan päälakea.
 

Jambbos

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2019
Viestejä
141
Itse kans ostin nämä Koodi-Keijon linkin perusteella. Todella miellyttävät luurit päässä ja omaan makuun Kuulokenurkan arvostelussa olevilla säädöillä miellyttävä äänikuva. En keksi tähän hintaa muita vastaavia.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
569
Mulla ei myöskään tuohon aiempaan kirjoitukseen ole lisättävää. Palaverikäytössä ovat edelleen, tuntuvat toimivan hyvin. Pehmeät päässä, ääni kuuluu puolin ja toisin, ja akku ei lopu näköjään ikinä.
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
179
Ovat olleet huomattava parannus töihin Jabrojen tilalle. Ainut mitä kaipailisin olisi inactivity shutoff asetus. Muutaman kerran unohtanut sammuttaa luurit töiden jälkeen ja seuraavana aamuna huomannut, että akku lähes tyhjä.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
569
Ovat olleet huomattava parannus töihin Jabrojen tilalle. Ainut mitä kaipailisin olisi inactivity shutoff asetus. Muutaman kerran unohtanut sammuttaa luurit töiden jälkeen ja seuraavana aamuna huomannut, että akku lähes tyhjä.
Siellä Edifierin appissa on tuo (shutdown timer). Automaattisammutus on oletuksena pois päältä, mutta sen voi säätää 5, 15, 30, 60 ja 180 minuuttia asetuksille.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
569
Siellä Edifierin appissa on tuo (shutdown timer). Automaattisammutus on oletuksena pois päältä, mutta sen voi säätää 5, 15, 30, 60 ja 180 minuuttia asetuksille.
Tjaa, testasin asetusta äsken, ja toimi vähän epämääräisesti. Vaikutti että se shutdown timer on aktiivinen vain sen yhden käyttökerran ajan, ja nimensä mukaisesti sammuttaa kuulokkeet valitun ajan kuluttua, kuului niistä silloin tai ei.

Jos tuo tosiaan toimii noin toimii, niin aika hyödytön ominaisuus. Olisin itsekin tykännyt jättää tuon päälle semmoiseksi varmistimeksi, että sammuvat itsekseen jos unohtuvat itseltä päälle.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 847
Viestejä
4 211 123
Jäsenet
70 968
Uusin jäsen
Sinivuokko-85

Hinta.fi

Ylös Bottom