• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Edifier WH700NB Black

Tuote: Edifier WH700NB vastamelukuulokkeet( Mustat)
Tarjoushinta:29 €
Normaalihinta: 65 €
Kauppa: Scandinavianphoto.fi
Voimassa: 19.1.
Linkki: KLIK

Kommentti tarjouksesta: Veikkaisin että hinta-laatusuhde on erinomainen. Bluetooth 5.3, kodekkina tosin vain SBC. Hyvä akun kesto ja ANC:kin taitaa toimia. Edifier Connect Apillä viimeiset säädöt :thumbsup:

No ei kyllä ole hinnalla pilattu. Taajuusvaste näyttää tosin olevan perus puurobassoa ja korvia riipivää diskanttia eikä äpissä ole mitään järkevää säätöä.
graph-32.jpeg

No ei kyllä ole hinnalla pilattu. Taajuusvaste näyttää tosin olevan perus puurobassoa ja korvia riipivää diskanttia eikä äpissä ole mitään järkevää säätöä.
graph-32.jpeg

No joo eipä tuossa äpissa paljon kehumista ole. Wavelet auttaneen android maailmassa ja EqualizerApo PC- maailmassa. AutoEq:sta arvot talteen jos Harmanit kiinnostaa.

Minkä merkkiset nämä on alunperin? Kuullostaa ihan noname-brändiltä.

1736582295101.png

Jotenki ei kuullosta hyvältä diililtä, kun on vain 1 arvostelu suomenkielisellä sivulla ja arvostelija on ulkomaalainen joka kirjoittaa hyvin suomea?

Minkä merkkiset nämä on alunperin? Kuullostaa ihan noname-brändiltä.

1736582295101.png

Jotenki ei kuullosta hyvältä diililtä, kun on vain 1 arvostelu suomenkielisellä sivulla ja arvostelija on ulkomaalainen joka kirjoittaa hyvin suomea?
Siinähän lukee että kirjoitettu norjalaisella sivustolla kyseinen kommentti, josta sitten kääntäjällä suomeksi.

Eiköhän näistä netin puolella löydy testejä. Jos haluaa selvitellä ennen ostoa. Amazonissa 4.2/5 (600~ arvostelua)

Muoks: Itse olen tilannut kyseisestä puljusta edifierin kaiuttimet ja laittelin vielä postituksen aikana viestii niin ihan hyvin vastasivat ja palautus olisi onnistunut jos olisi tarvinnut.

Viimeksi muokattu:
Siinähän lukee että kirjoitettu norjalaisella sivustolla kyseinen kommentti, josta sitten kääntäjällä suomeksi.

Eiköhän näistä netin puolella löydy testejä. Jos haluaa selvitellä ennen ostoa. Amazonissa 4.2/5 (600~ arvostelua)
Juu, jos jokin on joskus liian halpaa, niin se miten se sanonta nyt menikään. Itselle tuo nettisivustoki on kyllä aika tuntematon.
Sikäli outoa kun valokuvaus-sivusto myy kuullokkeita.
/Suomi24:n foorumilla joku oli sanonut tälleen vuonna 2020:
"Ei ole luotettava. Rahat olivat osanneet ottaa tililtä, mutta tilaukset jäivät toimittamatta. Kun pyysin rahoja takaisin alkoi täysi radiohiljaisuus. Nyt pankki saa hoitaa asian loppuun (korttireklamaatio)."

Juu, jos jokin on joskus liian halpaa, niin se miten se sanonta nyt menikään. Itselle tuo nettisivustoki on kyllä aika tuntematon.
Sikäli outoa kun valokuvaus-sivusto myy kuullokkeita.
/Suomi24:n foorumilla joku oli sanonut tälleen vuonna 2020:
"Ei ole luotettava. Rahat olivat osanneet ottaa tililtä, mutta tilaukset jäivät toimittamatta. Kun pyysin rahoja takaisin alkoi täysi radiohiljaisuus. Nyt pankki saa hoitaa asian loppuun (korttireklamaatio)."
Jos nuo kuulokkeet houkuttelee, niin osta pois vaan. Kyllä ne toimittaa ne, ja yleisesti Edifien hinta-laatu on kohdallaan.

Itse olen tuolta muutaman tilauksen tehnyt, aiemmin mainitut Edifier 950NB -kuulokkeet (olen tyytyväinen) sekä kameraan jotain roinaa. Kaikki ovat tulleet ja toimineet, mutta toimitukset tulee kuitenkin Ruotsista, joten hyvä varautua että n. viikko menee. Takuuasioiden käsittelystä ei ole kokemusta.

Juu, jos jokin on joskus liian halpaa, niin se miten se sanonta nyt menikään.
Sun osallistuminen tähän ketjuun on tähän mennessä ollut luokkaa: "En ole kuullut joten kuulokkeiden oltava paskaa ja kauppa kusetus". Löytyy ihan liikekin täältä Suomesta, mutta mitäpä siitä kun yksittäinen Suomi24 kommentti 5 vuoden takaa on enemmän relevantti tämän ketjun kannalta.

Jos nuo kuulokkeet houkuttelee, niin osta pois vaan. Kyllä ne toimittaa ne, ja yleisesti Edifien hinta-laatu on kohdallaan.

Itse olen tuolta muutaman tilauksen tehnyt, aiemmin mainitut Edifier 950NB -kuulokkeet (olen tyytyväinen) sekä kameraan jotain roinaa. Kaikki ovat tulleet ja toimineet, mutta toimitukset tulee kuitenkin Ruotsista, joten hyvä varautua että n. viikko menee. Takuuasioiden käsittelystä ei ole kokemusta.
Kiitos, hyvä tietää. Jospa sen verran laadukasta olisi, ettei tarvi takuuasioiden käsittelyissä joutua yhteyksiä ottamaan.

Ei ketjuun relevantti kommentti, mutta jos kauppa epäilyttää tai ylipäätäänkin ostokset kannattaa tehdä luottokortilla, mieluiten kortilla, josta saa cashbackiä esim. Morrow Bank tai Bank Norwegian.

Statistiikka

Viestiketjuista
264 394
Jäsenet
75 422
Uusin jäsen
Meriemma

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom