• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Edifier e25HD Luna HD valkoinen

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 158
Minulla on tuollaiset tietokoneen äänentoistona. Maksoin kyllä vähemmän, mutta siitä on vuosia.

+ Hintaluokassaan loistava ääni
+ Myös bassoa löytyy
+ Nämä on kauniit
+ Nämä on suunnattu kohti kuulijaa
+ Voittaa saman hintaluokan Logitechit helposti

o Bluetooth löytyy (ääni on Bluetoothilla huonompi kuin line in)
o Kosketussäätimet sivuilla ovat yhtä herkkiä kuin Arnold Schwarzenegger Terminatorissa

- Vähän kumisee basso oletusasetuksilla
- Basso kumisee enemmän bluetoothilla
- Vaihdoin sen äänijohdon, että sain pidemmän..


Minulla on hifikuuloketteita (tällä hetkellä Sennheiserit, sitä ennen Hifimanit) ja en käytä niitä, kun on nämä päivällä. Ääni ei toki vastaa sitä tasoa, mutta se on tarpeeksi hyvä. Lisäksi on se helppous, kun nämä vaan on siinä pöydällä ja bassoa löytyy vaikka kyseisen Terminatorin katsomiseen ilman , että nolottaa.

Yli kolme vuotta nämä on olleet, ja ei tulisi mielenkään vaihtaa näitä. Ostan samanlaiset tilalle tästä tarjouksesta, jos hajoavat.

--

Täysi suositus kaunista ja keskinkertaista PC-äänentoistoa haluavalle. Tästä paremmat ei löydy Logitechiltä, vaan ihan hifi-laitteista.
 
Liittynyt
06.12.2022
Viestejä
43
Itse pidän enemmän valkoisesta, koska mustissa näkyy pöly niin helposti ja saa olla pyyhkimässä niitä jatkuvasti.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
728
Valkoinen arjalainen on minunkin valintani. Etenkin kun siinä on myös mustaa seassa. Ei sillä että olisi mitään erivärisiä ihmisiä vastaan, hehe.
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
292
Näppäimistö, hiiri ja tietokone on jo valkoisia, niin nämäkin tulossa valkoisina. Näyttö on ainoa musta pöydällä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 307
Viestejä
4 219 539
Jäsenet
71 017
Uusin jäsen
Jaage

Hinta.fi

Ylös Bottom