On muitakin kortteja mitä voi kehittää, esim 16bittiset.Osaako joku valottaa vähän noita HUT-moodin salaisuuksia? Pelailen itekseni sitä mutta kun ei oikein tiedä mihin siinä kannattaa resurssit panostaa. Rahaa en aikonut käyttää enkä ihmisiä vastaan pelata.
Tullut vastaan jotain Gretzkyä ja Shanahania muiden tekemiä tiimejä vastaan pelatessa. Voiko sieltä pakasta tulla siis ihan kuka vaan? Itellä jotain HPK:n kakkosketjua sun muuta pelipaitaa lähinnä tipahtelee. Heikon pään kultakortteja olen treidannut noilla seteillä X-Factor pelaajiin muutaman lisää saadakseni (nyt neljä), onkohan tämä järkevä tie sitten aina kun on rahaa seuraavaa kehittää? Onko X-Factorit ainoat kehitettävät pelaajat ja muut kortit on ikuisesti sillä arvotulla numerolla? Kaikki on näköjään saaneet ilmaisen 88-tasoisen Matthewsin eli lähes jokainen faceoff on Matthews-Matthews
Eikö hyökkääjiä tosiaan voi peluuttaa toistensa paikalla tai vasenta pakkia oikean asemassa?
Itse pelailen kanssa yksin tosin kyllästyin jo koko peliin vaikka kauhea tahto oli pelata, kun edellinen versio taisi olla vuodelta 14.

Kai niistä pakoista voi teoreettisesti tulla kuinka hyvä tahansa peruskorttina mutta ne erikoiskortit vain erikoispakoista. Todennäköisyydet näkee kaupasta jokaisen pakan kohdalta.
Itse olen niitä settejä tehnyt ja nyt joukkueen ovr on 89 enkä ole penniäkään oikeata rahaa käyttänyt.