EA desktop/launcher

Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
16
Onko teillä muilla ollu ongelmia kyseisen kikkareen kanssa? Itellä ei saa kirjauduttua kyseiseen kikkareeseen heittää tekstin "Tunnistetietosi ovat virheelliset tai vanhentuneet. Yritä uudelleen tai vaihda salasanasi" Vaihtamalla salasanan pääsee taas sisälle mutta tämän joutuu EHKÄ tekemään pari kertaa päivään elei useamminkin :mad:
 
Liittynyt
25.01.2017
Viestejä
537
Sama homma oli itellä Originin kanssa. Toissapäivänä ja eilen piti salasanat vaihtaa.

Tänään ei oo vielä tarvinnu.
 

Napander

Premium-jäsen
Liittynyt
06.01.2020
Viestejä
174
Minulla tuo pelaa ihan ok. Tänään piti kirjautua ekalla kerralla, mutta tässä päivän aikana on käynnistynyt ihan ok ja mennyt suoraan pääsivulle.
 
Liittynyt
25.01.2017
Viestejä
537
Niin meinaako ne ton Originin joskus lopettaa vai pitääkö ne kumpaaki ripalia linjoilla?

Edit. Ja nyt tuli taas salasanan vaihtokäsky. Saatanan paska.

Edit2. Jaa sitä salasanaa ei tartte näköjään vaihtaakaa. Riittää kun pistää saman salasanan siihen salasanan vaihtokyselyyn. On tää kiva peli.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2020
Viestejä
144
En kyllä ymmärrä miksi piti tehä uusi launcheri toimivan tilalle. Origin itsellä toiminut aina hyvin ja nyt tilalle tuodaan huonosti suunniteltu ja jumittava appi
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 738
Niin meinaako ne ton Originin joskus lopettaa vai pitääkö ne kumpaaki ripalia linjoilla?
Tuo uusi hässäkkä korvaa Originin. Aikataulua en tiedä.

Jonkin uutisen luin, että taustalla olisi lähinnä brändimuutos, kun haluavat hävittää sen Origin-nimen kokonaan ja korvata kaikki tuotteet EA-alkuisilla. Tuskin se ihan niin simppeliä on kuitenkaan.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
16
Tuo uusi hässäkkä korvaa Originin. Aikataulua en tiedä.

Jonkin uutisen luin, että taustalla olisi lähinnä brändimuutos, kun haluavat hävittää sen Origin-nimen kokonaan ja korvata kaikki tuotteet EA-alkuisilla. Tuskin se ihan niin simppeliä on kuitenkaan.
Ei varmaankaan oo simppeliä ku ei toimi edes huonostikkaan, origin sentäs toimi mutta sekin alkoi häröämään samanlailla jossain vaiheessa. Mitähän ovat muutelleet että hommat kusee huolella.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 469
Ainahan kaikki aiemmin toimiva paskotaan "uudistuksilla". Eipä kai noissa firmoissa ole enää vuosiin ollut ketään joka ymmärtää jotain tekniikasta.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
898
Joo outoja asioita tapahtuu. Pelasin vielä sunnuntaina bäfää ja sen jälkeen mun tili oli deaktivoitu. Eikä mitään infoa ollut tullut.
 

Testostenori

Filter Coffee, Not People
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
351
Nyt pitkästä aikaa päätin, että vois pelata vähän Bf1. Koitin ladata Originia, mutta onko sellaista enää olemassakaan? Tohon ea appiin kirjautuessa ei löydy niitä pelejä, mitä oon originista ostanut. Pitääkö mun siis nyt ostaa pelit uusiksi? :mad:

edit. User error olikin ja väärällä sähköpostilla kirjauduin. No kuitenkin vaikuttaa melko huonolta tämä uus sovellus
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 471
Viestejä
4 216 494
Jäsenet
71 060
Uusin jäsen
Olkiluodon pääinsinööri

Hinta.fi

Ylös Bottom