Myydään Dygma Defy, kaikilla herkuilla (US, Wireless, Tenting, RGB, MX Brown) [Vantaa]

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
10
Tuote: Dygma Defy (US, Wireless, Tenting, RGB, MX Brown)
Hinta: 550 sis. postit / tarjous
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Valmistajan kickstarter, ~1.5 sitten. Saatu viime viikolla.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä, tuote on uusi & käyttämätön. Testattu painikkeet toimivaksi.
Muuta huomioitavaa: Odotin saavani tämän vuosi sitten. Valmistajan erinäisten syiden ja tekosyiden takia, en saanut, eikä saanut kukaan muukaan. Viime viikolla se kuitenkin tuli, mutta ei ole tälle enää käyttöä. Mulla on ollut päivittäisessä käytössä saman valmistajan Raise-mallinen näppäimistö yli neljän vuoden ajan, eikä mulla ole siitä mitään valittamista. Ei mulla ole tästäkään mitään muuta valittamista, mua ei vaan enää kiinnosta opetella käyttämään tämänmallista näppäimistöä & nykyinen palvelee niin pitkään kunnes piirilevy sulaa.

Tässä on tosiaan kaikki valmistajan tarjoamat lisävalinnat. Sateenkaaren värit helpottaa eri layerien välillä pomppimista, kallistuksen on tarkoitus olla ranneystävällisempi, ja langattomuus nyt on suurimmalle osalle pelkkä turha gimmick, mutta näkisin sen ihan hyödyllisenä ominaisuutena useamman koneen välillä vaihtavalle, ilman tarvetta KVM kytkimelle tai USB hubille.

Pyyntihinta on vajaan satasen halvempi kuin mitä saman näppäimistön tilaaminen suoraan valmistajalta kustantaisi, mitä nyt tämän saa heti, valmistajalta puolessa vuodessa, heidän track recordinsa huomioon ottaen. En hae myynnillä voittoa, mutta en haluaisi lähettää tätä lentorahdilla kiinaan, josta se tulee kuitenkin takaisin kolmen viikon päästä.

Ei ole pakkomyynnissä & lähetän tämän takaisin valmistajalle joka tilittää mulle vajaan 500 euroa mukisematta paketin palautettuani, jos täältä ei löydy kiinnostuneita ostajia :)

Paikkakunta: Vantaa
Toimitustapa: Nouto, posti, matkahuolto
Maksutapa: Mobilepay, pankkisiirto, jne. Käteiselle mulla ei ole käyttöä.


Kuvat:
1697634345417.png

1697634268255.png

1697634281709.png


Tässä sama näppäimistö kasattuna valmistajan ostoskorissa.

1697634979334.png
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 968
Viestejä
4 215 765
Jäsenet
70 984
Uusin jäsen
sisu1980

Hinta.fi

Ylös Bottom