Dutzo-konepaketti (900,-)

Liittynyt
09.04.2020
Viestejä
28
Tervehdys.

Olen tässä jo jonkin aikaa katsellut komponenttihintoja ja valmistautunut koneen kasaamiseen itse, mutta törmäsin kuitenkin tällaiseen valmispakettiin:


Minun on hankala koota tätä tai vastaavaa samaan rahaan erillisosista, joten mitkä ovat tällaisen valmiin setin sudenkuopat? Oma budjetti siis olisi 700-900 euron välimaastossa, ja mielelläni setti saisi olla sellainen, että sitä voi helpohkosti päivittää tulevina vuosina.

Kiitos.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 886
Tervehdys.

Olen tässä jo jonkin aikaa katsellut komponenttihintoja ja valmistautunut koneen kasaamiseen itse, mutta törmäsin kuitenkin tällaiseen valmispakettiin:


Minun on hankala koota tätä tai vastaavaa samaan rahaan erillisosista, joten mitkä ovat tällaisen valmiin setin sudenkuopat? Oma budjetti siis olisi 700-900 euron välimaastossa, ja mielelläni setti saisi olla sellainen, että sitä voi helpohkosti päivittää tulevina vuosina.

Kiitos.
Nuo osat on halvimmat, mitä löysivät. Vain 3600 ja tuo RTX 2060 ovat sellaisia järkevämpiä hankintoja ja RTX 2060 on korvautunut RTX 2060 Superilla, niin tuo on poistuvaa tekniikkaa. Virtalähteenkin ovat vaihtaneet huonompaan kuvassa näkyvästä :D

Ei tuo täysin huono ole ja sen huonot puolet voit itsekin päätellä, jos ostaisit kaupasta kaikki halvimmat komponentit. Usein jokaisen komponentin kohdalla esim. kympin lisäpanostuksella saisi paremman. Tuo on nyt tehty tuolla budjetilla .
 
Liittynyt
09.04.2020
Viestejä
28
Olet oikeassa, tuossa on sellaisia komponentteja, joita en paperilla valitsisi omaan kokoonpanoon (kuten emolevy, kotelo, virtalähde), mutta jossain ne kymppien kompromissit täytyy joka tapauksessa tehdä, jos on budjetti. Enemmänkin olisin tässä tiedustellut, onko jokin noista komponenteista selkeästi riskialtis? Tai onko jollain ylipäätään kokemusta näistä Proshopin valmispaketeista?
 

E.T

Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
6 254
Ga(y)mer-hypellä myytävää rihkamaa, jossa ei ole päivitettävyyttä kun tärkeimmät osat ovat kuraa.
Alkaen marketin Pirkka-Paska tason emolevystä, joka tuskin tuota ylempiä prossuja paljoa jaksaa käymättä lämpimänä.
Powerikin brändätty halpis.
Next-gen konsoleissa tulee prossuksi vähän kellotaajuusrajoitettu 3700X ja Xboxin GPU tulee olemaan 2080 Super tasoinen, niin päivitettävyyttä on parempi löytyä jos halua olla jäämättä niiden jalkoihin.

Muistitkin alkaa mennä hitaampaan suuntaan.
Ja kotelossa on surkeat yksi USB3 portti, vaikka kaikkien emolevyjen USB3 headerissa on kontaktit kahdelle portille!
Eikä portteja pysty 5.25" paikkojen puutteen takia lisäämään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 886
Juu, niinkuin joku värikkäästi ilmaisi, niin päivitettävyys kärsii komponenttivalinnoista. Mikään ei kuitenkaan räjähdä ja Pirkka on tunnettu merkki (siis komponentit on suurilta valmistajilta).
 
Liittynyt
09.04.2020
Viestejä
28
Ok, kiitos vastauksista. Ja taitaa olla niin, että itse asiassa jos juuri nyt ei ole "pakollista" tarvetta hankkia, kannattaa odotella uusien konsolien julkistamisen jälkeiseen aikaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 574
Viestejä
4 166 761
Jäsenet
70 425
Uusin jäsen
Juhizi

Hinta.fi

Ylös Bottom