Dutzo koneiden Windows ja kasaus

Osaako täällä joku sanoa noista Dutzo koneista proshopissa? Klikkasin tuota "Määritä" painiketta ja tein pieniä muutoksia koneeseen. Nyt kun koitan laittaa tuotetta ostoskoriin, niin tulee ilmoitus, että jos tuotteen palauttaa, niin 85€ asennuskulua ei palauteta. Tuleeko tähän siis joku 85€ asennuskulu vielä päälle vai joutuuko sen maksamaan vain siinä tapauksessa jos tuotetta ei otakkaan? Toinen asia on tuo Windows. Minulla olisi windows-lisenssi, mutta Windows pitäisi olla silti koneelle jo valmiiksi asennettuna, koska sitä ei osata asentaa siellä mihin kone on tulossa, mutta koodin varmaan osaisivat näppäillä. Tuolla sivustolla on vähän ristiriitaista tietoa siitä että onko näissä windows asennettuna vai ei jos tuota windowsia ei osta mukaan. Jossain luki että olisi esiasennettu windows, mutta jossain kohtaa taas törmäsin tekstiin, että sen joutuisi asentamaan itse jos ei ota sitä mukaan. En nyt löydä sitä samaa tekstiä enää mistään uudestaan. En tiedä vaikuttaako tuo sitten kun noita osia lähtee itse muuttelemaan, niin joutuvat asentamaan windowsin uudestaan, mutta jos ei muuttelisi, niin olisi sitten jo esiasennettuna valmiiksi?

Mitä mieltä olette muuten osista? Siellä olisi ollut 5080 7800x3d setti vain 150e kalliimmalla, mutta käsittääkseni koneella on tarkoitus pelata aika prossuvoittoisia pelejä 1440p tai 1080p resoluutiolla, niin ajattelin että ehkä tuo parempi prossu ja halvempi hinta voisi olla järkevämpi. Vaihdoin myös H5 kotelon H7 koteloon kun siinä näyttää olevan 3 tuuletinta vakiona mukana edessä ja H5:ssä oli vain 1 ja hintaero oli koteloilla 25e. 120e lisähintaa 1TB -> 2TB NVME:stä sattuu kyllä sieluun, mutta arvelivat että haluavat enemmän tilaa. Emolevyn vaihdoin myös B650 sarjasta B850 sarjaan, koska hintaeroa oli vain 32e ja uudemmassa emossa tuki uudempaan wifi ja bluetooth standardeihin, joista voinee olla hyötyä. Itsellä ainakin parani Bluetoothin ja wifin toimivuus uudemmilla standardeilla.

1766954275024.png

Statistiikka

Viestiketjuista
296 352
Jäsenet
81 067
Uusin jäsen
jamola76

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom