Dutzo gaming extreme

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 106
Moro
Onko kenelläkään kokemusta dutzon koneista, onko järkevää ostaa tuollainen pro-shopista? Vaikuttaisi ainakin hyvältä.


Tai tämä

Noista kahdesta mieluummin kalliimpi missä 3070Ti näytönohjain.
 
Liittynyt
06.05.2019
Viestejä
17
Tuollainen Deluxe (5600x, RTX 3070) tuli tilattua pari kuukautta sitten Lenovon tehdessä oharit. Hieman kokoonpano vaihtunut, kun aiemmin siinä oli 3600MHz muistit mutta muuten äkkiseltään vaikuttaa samalta vehkeeltä.

Ei valittamista itselläni. Toimitus nopea, kone hyvin kasattu ja kaikki on toiminut. Joulukuusi lienee tänä vuonna tarpeeton kun ledeillä valaisee kämpän.

Miinuksina:
- Biosista piti muistien kellotaajuudet itse laittaa kuntoon
- Windowsissa oli esiasennettuna yksi bloatware softa, lähti mukisematta veks.
 
Liittynyt
09.09.2021
Viestejä
33

Mitä mieltä ootte tuosta hinta/laatusuhteesta, nyt on tuo -17% Black Friday ale paketissa. Onko vielä paljon ilmaa?
EDIT: Tämmösen piti sisällään hintaan 2850e

1637622202975.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.10.2021
Viestejä
2

Mitä mieltä ootte tuosta hinta/laatusuhteesta, nyt on tuo -17% Black Friday ale paketissa. Onko vielä paljon ilmaa?
EDIT: Tämmösen piti sisällään hintaan 2850e

Ite päätin tilata tuolta dutzon koneen, ollu hyvä eikä mitään negatiivistä sanottavaa.

Omasta mielestä tuo kone paketti vaikuttaa hyvältä, jos vain on rahaa ostaa.
 
Liittynyt
20.07.2021
Viestejä
5

Mitä mieltä ootte tuosta hinta/laatusuhteesta, nyt on tuo -17% Black Friday ale paketissa. Onko vielä paljon ilmaa?
EDIT: Tämmösen piti sisällään hintaan 2850e

Pakettiin kuului vielä tuo Kraken X63 vesijäähy (NZXT Kraken X63 Black - CPU Vesijäähdytys - Max 36 dBA | Varastossa), joka ilmestyi mukaan kun tuotetta katsoi ostoskorissa. Itse pistin tuon tilaukseen ja paketti lähti eilen toimitukseen, eli toivottavasti pääsee tällä viikolla kokeilemaan :) Ei taida kyseistä pakettia enää olla varastossa.
 
Liittynyt
09.09.2021
Viestejä
33
Ostin kans sen koneen tuossa eilen. Tuote sivua kun ei ole enää (Tai on, mutta näkyy vaa BF#7), ni vähä jännittää onko siellä varmasti kaikki mitä piti :D
 
Liittynyt
09.09.2021
Viestejä
33
Liittynyt
20.07.2021
Viestejä
5
Saitko jo paketin? Itsellä arvio joulukuun 2-8 päivä
Arvioitu toimitus huomenna Postin toimesta. Tilasin samaan syssyyn toisen setin tuota samaa 16GB RAMia, jonka piti saapua tänään, mutta nyt näyttäisi Postin sivuilla olevan 1-2 päivää viivästynyt.. Toivottavasti ei sen enempää :)
 
Liittynyt
02.10.2021
Viestejä
150
Itekkin tuli tilattua tämmönen Dutzo paketti jo jokusen aikaa sitten, kun sai hienosti kikkailtua about kaikkien osien vaihtelussa vähäsen halvemman hinnan mitä ois kuulunu, mutta silti lähettivät paketin ja jopa alle viikossa tuli ovelle saakka.
 
Liittynyt
09.09.2021
Viestejä
33
Muisteja näköjää oottaa oma setti, en konffannu tilausta mitenkään ja sanoivat että en näe tilauksesta tarkempia tietoja ku olen valinnut itse osat. Hiukan ihmettelin mitä tarkoittivat, ovat poistaneet tuotesivun kuitenkin jo kokonaan. No toivottavasti on jouluksi perillä.
 
Liittynyt
09.09.2021
Viestejä
33
Ihmettelin ku tänään tuli toimitusajaksi ei tietoa. Soittelin sit proshopin suuntaan, ni emot loppu ja ei mitään käryä milloin saa lisää. Että menee mahdollisesti tammikuulle. Jonopaikkana olen numerolla 2 itse konepaketissa.
Eka tilaus ikinä tuolta ja ku melkeen 3 tonttua pistää menemään, ni sit käy tämmöstä että muutaman päivän toimitusaika muuttuu siihen, että saat ootella parikuukautta. Jää kyl paskahko maku suuhun.

Kaiken lisäksi ei pystyny kuulemma vaihtamaan emoa toisenlaiseen.

Edit: Päivää myöhemmin kone lähetettiin. En tiedä onko siellä upgradettu emo paremmaksi tai palautunut joltain sitten tarvittava.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.07.2021
Viestejä
5
Itsellä tuli tuo Black Fridaystä ostettu Dutzo Inferno viime viikolla ja pistin muutama päivä sitten pyörimään. Ei ole tähän mennessä ollut mitään valittamista :)
 
Liittynyt
09.09.2021
Viestejä
33
Itsellä tuli tuo Black Fridaystä ostettu Dutzo Inferno viime viikolla ja pistin muutama päivä sitten pyörimään. Ei ole tähän mennessä ollut mitään valittamista :)

Taitaa itellä saapua sit vasta ensviikolla, ku tiistaina postittivat ja 22.11 tilasin paketin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 396
Viestejä
4 197 257
Jäsenet
70 901
Uusin jäsen
juujepjoo

Hinta.fi

Ylös Bottom