Tuote: Ducky One 3 TKL Yellow, mekaaninen näppäimistö, 80%, Cherry MX Silent Red, keltainen - 129,90€
Hinta: 70€ + mahdolliset postikulut (6,90€)
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Ostin tämän itse 10/2023 torista.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei.
Muuta huomioitavaa: Torista ostettu uutena 10/2023 ja siitä asti ollut satunnaisessa käytössä. Kuittia ei ole sillä edellinen myyjä oli voittanut tämän arvonnasta. Mukaan kaikki mitä uutenakin ja näppäimistö on erittäin hyvässä kunnossa. Itse siirryin nyt kuitenkin langattoman näppäimistön pariin, joten tämä jäi ylimääräiseksi. Kyseessä on erittäin laadukas näppäimistö, jossa on Cherry MX Silent Red -kytkimet ja hyvä äänenvaimennuslevy, mikä takaa, ettei näppäimistöstä kuulu juuri lainkaan ääntä. + PBT-näppäinhatut & irrotettava USB-C johto.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Turku
Toimitustapa: Nouto tai postitus
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto tai MobilePay/Pivo
Hinta: 70€ + mahdolliset postikulut (6,90€)
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Ostin tämän itse 10/2023 torista.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei.
Muuta huomioitavaa: Torista ostettu uutena 10/2023 ja siitä asti ollut satunnaisessa käytössä. Kuittia ei ole sillä edellinen myyjä oli voittanut tämän arvonnasta. Mukaan kaikki mitä uutenakin ja näppäimistö on erittäin hyvässä kunnossa. Itse siirryin nyt kuitenkin langattoman näppäimistön pariin, joten tämä jäi ylimääräiseksi. Kyseessä on erittäin laadukas näppäimistö, jossa on Cherry MX Silent Red -kytkimet ja hyvä äänenvaimennuslevy, mikä takaa, ettei näppäimistöstä kuulu juuri lainkaan ääntä. + PBT-näppäinhatut & irrotettava USB-C johto.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Turku
Toimitustapa: Nouto tai postitus
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto tai MobilePay/Pivo
Viimeksi muokattu: