• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Dressmann ale taas -70%

Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
505
Ei ole kyllä hyvä alennus esim t-paidan oikea hinta kun ostaa 2kpl niin 9,98e kpl... Eihän kukaan muutenkaan maksa 20e t-paidasta.
1723216832769.png


vrt Tokmannin t-paita ilman alennuksia:

1723217002841.png
 
Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
1 282
Onko tarjous vain verkossa vai myös kaupassa asioidessa?

>Palautus verkkovarastolle maksaa 4,95€, palautus myymälään on ilmainen.
 
Liittynyt
14.12.2017
Viestejä
243
Ei ole kyllä hyvä alennus esim t-paidan oikea hinta kun ostaa 2kpl niin 9,98e kpl... Eihän kukaan muutenkaan maksa 20e t-paidasta.


vrt Tokmannin t-paita ilman alennuksia:

Niin, ja kuka maksaa t-paidasta edes 7 euroa, kun niitä saa Lager 157:sta 3 eurolla? Ei nyt voi ihan umpimähkään verrata random t-paitoja, kun niissäkin on paljon laadullisia eroja, ja itse olen kuullut hyvää Dressmannin t-paidoista, erityisesti fairtrade-merkillä varustetuista.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
55
Ei ole kyllä hyvä alennus esim t-paidan oikea hinta kun ostaa 2kpl niin 9,98e kpl... Eihän kukaan muutenkaan maksa 20e t-paidasta.


vrt Tokmannin t-paita ilman alennuksia:

Niitä voi käydä kokeilemassa ja tehdä omat johtopäätökset, itse olen ollut tyytyväinen näihin, toki nämä ovat makuasioita. Aliexpress, wish ja mitä näitä nyt on tarjoaa vaatteita edullisesti.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 797
Olen tykännyt varsinkin Jacquard stretch- t-paidoista. Taas ovat tarjolla tuohon 11,99€:n hintaan. Nappaan niitä kaksi ja sitten taas housuja kokeiltavaksi. Hyvällä tuurilla osuu todella halpoja vaatteita kohdalle ja huonolla tuurilla maksan noista kahdesta paidasta 29€. Se ei tunnu miltään tarjoukselta, mutta ei myöskään liikaa harmita.

Kiitokset vinkkaajalle.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
120
Ei ole kyllä hyvä alennus esim t-paidan oikea hinta kun ostaa 2kpl niin 9,98e kpl... Eihän kukaan muutenkaan maksa 20e t-paidasta.


vrt Tokmannin t-paita ilman alennuksia:

Näkeehän tuosta kuvasta jo miksi toinen maksaa enemmän. Tokmanni on mallia laatikko, Dressmann taas istuu.
 
Liittynyt
27.09.2023
Viestejä
5
Onko kokemusta Dressmannin housujen taskuista? Olen huomannut sellaisen ilmiön yleisesti, että housujen taskut pienenee ja esimerkiksi puhelimien koot kasvaa. Hankin uuden isomman puhelimen, koska isompi akku. Puhelin kurkkaa taskusta vuoden vanhoissa farkuissa ja toissa kesänä hankituista shortseista. Sitten vielä työpuhelin, korttilompakko ja avaimet mukaan, niin taitaa Bart Simpson vyölaukku palata käyttöön.
Dressmannin housuista ei ole kokemusta, mutta heidän ”ota 3, maksa 2” t-paidat (19,95€/kpl) ovat laadukkaita. Eivät tosin löydy tarjouksen piiristä, tai ainakaan enää. Verrattuna esimerkiksi Tokmannin t-paitaan istuu paljon paremmin.
 
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
505
Itse ostanu dressmanista aina farkut, ne kestää yleensä vuoden korkeintaan.
Nyt olen vaihtanut ihan tavallisiin työhousuihin ja 24/7 fjällravenit kestäneet 1,5 vuotta eikä vieläkään ole menny rikki.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
249 352
Viestejä
4 354 619
Jäsenet
72 397
Uusin jäsen
Somppe

Hinta.fi

Ylös Bottom