• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Dreame D9 Max Gen 2 robotti-imuri kartoituksella, Dreame, Power, Gigantti, Verkkokauppa jne, 89€ (84.55€)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Namel
  • Aloitettu Aloitettu
Ja senkin saa tokmannilta, jos haluaa -10€ alen hyödyntää

Mutta itse en ainakaan halua tuota isoa asemaa. Ehkä etuna olisi, että se pysyisi lattialla paremmin paikallaan, mutta onhan tuo sitten jo valtava laitos, niin mieluummin itse tyhjentelen imuria ja pidän pienemmän aseman
vähän samaa tässä mietin, itse imurissa ei taida olla mitään eroja ja tuntuisi paremmalta huoltaa tuota imuria useammin, eli irrotella hiuksia ym. samalla kun tyhjentää säiliön jolloin tuo telakka olisi turha.

Onpas kyllä törkeän hyvä laite 80e tuotteeksi, melkein voisi harkita tyhjennysasemallista mallia. Tai sitten jouluksi joku saman valmistajan joku "high endimpi" tuote ...

Pitääkö laite muilla tälläistä ääntä? Se liittyy jollain tapaa tuohon laitteen pohjassa pyörivään rullaan mutta en tajua miksi. En löydä mistään mitään jumissa olevaa roskaa, mutta ääni katoaa kun robotti imuroi ilman rullaa. Voisin melkein vannoa etten kuullut tuota ääntä ensimmäisillä käyttökerroilla.

Pitääkö laite muilla tälläistä ääntä? Se liittyy jollain tapaa tuohon laitteen pohjassa pyörivään rullaan mutta en tajua miksi. En löydä mistään mitään jumissa olevaa roskaa, mutta ääni katoaa kun robotti imuroi ilman rullaa. Voisin melkein vannoa etten kuullut tuota ääntä ensimmäisillä käyttökerroilla.

Ite oon aatellut että kuuluu kun se kumirulla pyörii lattiaa vasten? En ole osannut ajatella että jokin voisi olla vialla.

Ite oon aatellut että kuuluu kun se kumirulla pyörii lattiaa vasten? En ole osannut ajatella että jokin voisi olla vialla.
Ei siinä mitään mikäli kyseessä on siis ominaisuus eikä vika. Aiemman imurin rullassa oli harjakset kumin sijaan joten ääntäkin lähti luonnollisesti vähemmän.

Itsellä kuuluu myös vähän samanlaista. Sillon ei tietenkään kuulu kun imuroi. Mutta kun siirtyy esim telakkaansa siivouksen lopuksi niin pieni naputus kuuluu.

Statistiikka

Viestiketjuista
287 583
Jäsenet
79 388
Uusin jäsen
appa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom