Lisää taas tullut kokeiltua ja tullut otettua turpaan jatkuvasti laumalta susia, rosvoja ja hirviöiltä. Taistelu mekaniikka on selvästi tehty pelattavaksi isolla npc avustuksella kun miekan ja kilven kanssa ei löydy mitään CC taitoja joka johtaa siihen että yhen kimpuun kun käy niin kohta on lauma tökkimässä ja puremassa. hahmo tietysti kuolee 1-2 osumasta ja kilpi suojaa toiset 2 osumaa kunnes stamina loppuu.
Ehkä vaan skill issue kun en pelaa tätä pelin haluamalla tavalla. Isompien bossien kiipeily mekaniikka oli ihan mielenkiintoinen. Sais olla useammissakin peleissä tuo sama ominaisuus että voi hyppiä, tarttua ja kiipeillä vihollisissa.
Tämä perustella täytyy kyllä kokeilla DD2 kans kunhan saa korjailtua noi pahimmat lagiset alueet.
Ehkä vaan skill issue kun en pelaa tätä pelin haluamalla tavalla. Isompien bossien kiipeily mekaniikka oli ihan mielenkiintoinen. Sais olla useammissakin peleissä tuo sama ominaisuus että voi hyppiä, tarttua ja kiipeillä vihollisissa.
Tämä perustella täytyy kyllä kokeilla DD2 kans kunhan saa korjailtua noi pahimmat lagiset alueet.