Dragon Quest XI (PS4/PC 4.9.2018/Switch TBA)

Avovaimolla meni n. 140h koko peliin. Tuli kaikki mahdollinen kyllä tehtyäkin.
 
Tuli ostettu tämä Steamin alesta pitkän pohdinnan jälkeen. Alkuun vähän mietitytti graffat, kun eivät ole tätä päivää, että miten jaksaa pelailla. Kyllähän kuitenkin tarina imaisi mukaansa saman tien. Ei ole pitkään aikaan tullut innostuttua jostain pelistä tällä tavalla.
 
Tuli ostettu tämä Steamin alesta pitkän pohdinnan jälkeen. Alkuun vähän mietitytti graffat, kun eivät ole tätä päivää, että miten jaksaa pelailla. Kyllähän kuitenkin tarina imaisi mukaansa saman tien. Ei ole pitkään aikaan tullut innostuttua jostain pelistä tällä tavalla.

On kyllä erinomainen peli. Yksi parhaita tällaisia perus japsiropeja. Niin perinteinen kuin olla ja voi hyvällä tavalla
 

Statistiikka

Viestiketjuista
308 613
Viestejä
5 230 135
Jäsenet
83 358
Uusin jäsen
lampunhenri

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom