• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka DNA Taloyhtiönetti lisänopeus 150M 6,99€/kk / 6kk

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kkkk
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kukaan saanut varmuudella selville kuinka kauan tää kamppis on voimassa? Ei tuntunut aspa tietävän kuin, että kai ens sunnuntaihin ja ei varmuutta miten sen jälkeen...nykyisen irtisanominen kestää 14 vuorokautta kun mietin jos irtisanois nykyisen niin sais otettua tän tilalle.

Onko kukaan saanut varmuudella selville kuinka kauan tää kamppis on voimassa? Ei tuntunut aspa tietävän kuin, että kai ens sunnuntaihin ja ei varmuutta miten sen jälkeen...nykyisen irtisanominen kestää 14 vuorokautta kun mietin jos irtisanois nykyisen niin sais otettua tän tilalle.
Itse laitoin vetämään olemassa olevasta lisänopeudesta huolimatta. Saas nähä peruvatko. Varmaankin.

• Tykkää
Reactions: |le
Itse laitoin vetämään olemassa olevasta lisänopeudesta huolimatta. Saas nähä peruvatko. Varmaankin.

Joo kokeilin samaa itse eilen. Tilaus meni maaliin ja tuli ilmoitus aähköpostiinkin. Tänään tuli aamulla kuitenkin tekstari ettei onnistu kun on jo sama soppari voimassa.

"Tilaa netti 1.2.2026 mennessä" lukee lappusessa

• Tykkää
"Tilaa netti 1.2.2026 mennessä" lukee lappusessa

Kiitos! Onnistuisko napata kuva tuosta mainoksesta ihan varmuuden vuoksi, jotta on itselläkin jotain todistusaineistoa mikäli menee tappeluksi.

Irtisanoin nykyisen lisänopeuden ja irtisanomisajan jälkeen on vielä 30.1 - 1.2 päivät aikaa tehdä uus soppari tälle kamppikselle :)

Onnistuisko napata kuva tuosta mainoksesta ihan varmuuden vuoksi, jotta on itselläkin jotain todistusaineistoa mikäli menee tappeluksi.
tkuENSB.jpeg

• Tykkää
Jostain syystä tuota ei muka osoitteeseeni saa mutta menemällä taloyhtiönetin sivun kautta saa samanhintaisen 6kk tarjouksen mutta avausmaksu 8,99 €.
Nyt näyttää minulle halvimmaksi 100 Mbit/s 23,99 €/kk/24 kk, aivan sama meneekö tuon etusivun linkin kautta tai laajakaista sivun kautta tai onko kirjautuneena vai ei, aina sama hinta.

Statistiikka

Viestiketjuista
302 649
Jäsenet
82 200
Uusin jäsen
Kerjääjä

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom