Siellä joku saa taputuksia selkään tän tarjouksen takia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
uusi tilien saa äpistä ostettuu. mulla 3.99 alla joka peruttu niin tarjoaa vain sitä uudelleen 399 hintaa..vinkkiä
Haluatko vähän avata tätä? Miten toimii?Androidia ei löydy talosta, mutta Bluestacks PC:lle ja tilaus sisään kympillä vuosi
Kyllä.Onko näissä nyt siis sellainen ero, että jos tunnus on tehyt alunperin selaimen kautta, hallinoidaan tiliä disneyplus.com palvelussa (ns. MyDisney tili) ja veloitukset menee siellä esim. suoraan luottokortilta, ja jos tili on luotu suoraan sovelluksessa, menee maksut googlen kautta? Koska jotkut on onnistuneet tilaamaan myös vanhalla tunnuksella jossa jopa aktiivinen tilaus, tuon on pakko olla se ero? Eli vain googlen kautta operoivat tunnukset kelpaa?
Itse tein saman. Bluestacksia en ole ennen käyttänyt enkä muitakaan vastaavia emulaattoreita. Oli kuitenkin sen verran suoraviivainen operaatio, että tällaiselta tumpeloltakin onnistui.Haluatko vähän avata tätä? Miten toimii?
Saa. Olen aikoinaan pannut sen sinne maksutavaksi, enkä nyt ihan heti muista miten se kävi.Saako play kaupassa maksettua latausliittymän saldolla? Vai miten ?
Tuote: Disney+ standard tilaus
Tarjoushinta: 9,99€/vuosi
Normaalihinta: 99,99€/vuosi
Kauppa: Disney+ sovellus
Voimassa: Ei tietoa
Linkki: Ainoastaan sovelluksessa
Kommentti tarjouksesta:
Ainakin vartti sitten onnistui vielä tilaus, eli 9,99€/vuosi. Vaikuttaa todennäköiseltä hintavirheeltä, eli ei varmuutta saako pitää tuolla hinnalla?
Tilausvahvistuksessa lukee kyllä hintana 9,99€/vuosi ja tilaus uusitaan 23.10.2025.
Huom! Toimii siis ainoastaan sovelluksen kautta jos ei ole aktiivista tilausta! Verkkosivun kautta näkyy normaalihinta.
Edit: Näyttäisi toimivan vaan androidilla.
Mulla oli tää aivan sama ongelma android tv:n kanssa. Kirjautuminen ei toiminut a) samassa wlanissa olevan puhelimen appista painamalla "salli" (tvn ruudulla ei tapahtunut mitään) b) sähköpostilla ja kertakäyttöisellä email koodilla c) sähköpostilla ja tilin salasanalla (b ja c jäi vaan jumittamaan kirjautumista).Tilaus toimi hienosti uusilla tunnuksilla, MUTTA disney ei päästä näillä tunnuksilla sisälle Chromecast TV:n sovellukseen. Jää vain junnaamaan kirjautumiskohtaan. Kokeiltu kaikilla kolmella kirjautumistavalla. Esim. disneyn sivulla kirjautuminen onnistuu ihan ok.
Vastaan itselleni jos muilla sama ongelma. Pitää ekana luoda profiili, jolle voi sitten kielen määrittäämeni läpi android puhelimella. IOS sovellutus meni ruotsin kielelle enkä löytänyt valikkoa mistä saisi muutettua suomeksi?
Tilauksen tarjoaminen ei maksa Disneylle käytännössä yhtään mitään ja tämän kautta saavat todennäköisesti enemmän rahaa sisään vuoden ajalta kuin ilman tätä tarjousta. Toisin sanoen, ihan hyvä diili molemmin puolin kun sadat tekkiläiset (jotka eivät palvelua todennäköisesti muuten tilaisi) rupeavat tilaamaan.Siellä joku saa taputuksia selkään tän tarjouksen takia.
Juu käyttöehdot tuli toisella kotimaisella.Tuli jostain syystä tilausvahvari tmv. Ruottiksi. Mites muilla?
Itse olen laittanut tästä vinkkiä monelle (ei foorumilaiselle) jolla on Disney+ jo entuudesta. Verojen jälkeen Disney saa 7€. Moni vaihtaa kalliimman tilauksen tähän, nii en näe että Disney tästä jää mitenkää voitolle.Tilauksen tarjoaminen ei maksa Disneylle käytännössä yhtään mitään ja tämän kautta saavat todennäköisesti enemmän rahaa sisään vuoden ajalta kuin ilman tätä tarjousta. Toisin sanoen, ihan hyvä diili molemmin puolin kun sadat tekkiläiset (jotka eivät palvelua todennäköisesti muuten tilaisi) rupeavat tilaamaan.
Disneyltä nuo hinnat tulee, oletettavasti joku conffannut päin helvettiä.Tuostahan ei voi tietää saako google väärät hinnat Disneyltä, vai onko vika googlen päässä. Mielenkiinoista olisi tietää kuinka kauan vika on ollut jo päällä
Mulla oli tää aivan sama ongelma android tv:n kanssa. Kirjautuminen ei toiminut a) samassa wlanissa olevan puhelimen appista painamalla "salli" (tvn ruudulla ei tapahtunut mitään) b) sähköpostilla ja kertakäyttöisellä email koodilla c) sähköpostilla ja tilin salasanalla (b ja c jäi vaan jumittamaan kirjautumista).
Olin yhteydessä asiakaspalveluun chatin kautta ja siellä ehdotettiin menemistä johonkin osoitteeseen selaimella missä olisi pitänyt syöttää 8-numeroinen koodi tv:n ruudulta. Ainoa ongelma ettei tv:n sovelluksesta tuollaista koodia saanut esiin. Lopulta kuitenkin siinä asiakaspalvelun kanssa chattauksen aikana koitin vielä kerran kirjautumista sähköpostiin tulevalla 6-numeroisella koodilla ja yhtäkkiä se sitten päätti toimia.
Ja tosiaan moneen kertaan asensin sovelluksen uusiksi ja poistin siihen liittyvät tiedostot androidin sovellusasetuksista, nämä ei auttaneet.
Kiitokset toimi !!Itse tein saman. Bluestacksia en ole ennen käyttänyt enkä muitakaan vastaavia emulaattoreita. Oli kuitenkin sen verran suoraviivainen operaatio, että tällaiselta tumpeloltakin onnistui.
Latasin vain bluestacksin selaimella, avasin sovelluksen, kirjoitin hakuun Disney+, sovellus siirsi Google Playn puolelle, kirjauduin, latasin Disney+ sovelluksen ja tein sovelluksessa tilauksen. Vaati tosiaan sen, että kaivoin talouden ainoan Windows-läppärin kaapin perältä.
Itsellä tulee joku palvelinvirhe tmsTäällä jää maksun jälkeen valkoiseen "latausruutuun" eikä etene siitä.
Laitoin peruuta ostos ja meni päänäkymään. Kumminkin näkyy Google playn tilauksissa.Itsellä tulee joku palvelinvirhe tms
Tuohan näyttäisi kanssa jatkuvan 9.99 hinnalla sitten vuoden päästä..?